Η Νέα Υόρκη κινείται για ακόμη μια φορά στους ρυθμούς του Fashion Week, με τους κορυφαίους designers να οργανώνουν τα εντυπωσιακά show τους και να παρουσιάζουν τις νέες συλλογές τους! Ανάμεσά τους και ο οίκος Calvin Klein που επέλεξε να διαμορφώσει το runway του ως άλλο σκηνικό του διάσημου κινηματογραφικού θρίλερ Jaws (Τα σαγόνια του καρχαρία) για να παρουσιάσει την συλλογή ρούχων για την Άνοιξη του ’19! Άλλωστε, πηγές έμπνευσης για την δημιουργία της collection υπήρξαν δύο εμβληματικά έργα της μεγάλης οθόνης: το Jaws του Steven Spielberg και το The Graduate (Ο Πρωτάρης) του Mike Nichols.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο σχεδιαστής Raf Simons, που τα τελευταία δύο χρόνια έχει αναλάβει τα ηνία του αμερικανικού οίκου ως creative director, θέλησε να μεταφέρει στην αίθουσα του fashion show την ζοφερή ατμόσφαιρα του θρίλερ και για αυτό αποφάσισε να μετατρέψει τον χώρο σε έναν virtual ωκεανό, με σκηνές από την ταινία να παίζουν στο παρασκήνιο καθ’ όλη την διάρκεια του catwalk, ενώ από τα ηχεία ακουγόταν το επιβλητικό μουσικό θέμα του Jaws! Η επιλογή αυτή έγινε, καθώς ο ίδιος ήθελε να μεταφέρει στο κοινό συμβολισμούς, όπως η αλλαγή της κοινωνίας, το τρομακτικό άγνωστο, η αίσθηση του αρπακτικού που καραδοκεί, καθώς και η αμφισβήτηση της εξουσίας. “Το τοπίο της Αμερικής, τόσο σε πρακτικό, όσα και σε ψυχολογικό επίπεδο, είναι εκείνο που εμπνέει τον Calvin Klein. Και ένα οδοιπορικό στην Αμερική οδηγεί αναπόφευκτα στο άκρο αυτού του τοπίου, δηλαδή την θάλασσα” σημειώνει ο Simons και συνεχίζει: “Στην παραλία συναντάμε απίστευτη ομορφιά, αλλά και ένταση ανάμεσα στην στεριά και τον ωκεανό, ένα αίσθημα δύο κόσμων που συναντιούνται, ενδεχομένως και να συγκρούονται. Υπάρχει η αίσθηση του απροσδόκητου, αλλά και του πειρασμού. Για εμένα, το Jaws ενσαρκώνει τέλεια αυτές τις σκέψεις”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι καλεσμένοι στο fashion show εισέρχονταν σε έναν κατακόκκινο σαν αίμα χώρο, όπου τα χαλιά, οι πάγκοι και ο φωτισμός είχαν “ντυθεί” με το πορφυρό χρώμα. Πίσω και γύρω τους, δύο τεράστιοι τοίχοι “φιλοξενούσαν” σκηνές από το Jaws, ενώ το θέμα της ταινίας ηχούσε διαρκώς από τα μεγάφωνα. Τα μοντέλα περπάτησαν στο runway παρουσιάζοντας ρούχα από neoprene υφάνσεις και αξεσουάρ από λαστιχένια υλικά.
Μάλιστα, παρακάτω μπορείς να δεις ένα time-lapse βίντεο, το οποίο περιλαμβάνει 48 ώρες εργασίας, που χρειάστηκαν για να στηθεί το background του fashion show!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ