Κοίτα τώρα τι γίνεται: δύο παγκόσμιοι “κολοσσοί” της αμερικανικής βιομηχανίας εστίασης, αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για έναν πολύ καλό σκοπό! Ο λόγος για την “βασίλισσα” των ροφημάτων Starbucks και τον “βασιλιά” του fast food McDonald’s! Βλέπεις, οι δύο εταιρίες συνεργάζονται υπό την αιγίδα του NextGen Cup, μιας κοινοπραξίας που ξεκίνησαν οι δυο τους, και σε συνεργασία με τον Οργανισμό Closed Loop Partners που αναζητά εξελιγμένες τεχνολογίες ανακύκλωσης και βιώσιμα υλικά, ψάχνουν να βρουν το κατάλληλο design που θα προσφέρει μία διεθνή λύση για το ανακυκλώσιμο ή και βιοδιασπώμενο χάρτινο ποτήρι!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με εταιρίες, όπως τα McDonald’s, για να βρούμε καινοτόμες και εξελισσόμενες λύσεις για το ζήτημα των ποτηριών μιας χρήσης” τονίζει η Αντιπρόεδρος της Starbucks, Colleen Chapman και συνεχίζει: “Ένα καλύτερο ποτήρι μιας χρήσης θα ωφελήσει ολόκληρη τη βιομηχανία και καλούμε και άλλες εταιρίες να ενωθούν με τον σκοπό μας, στην προσπάθεια να εξελιχθούμε”. Μάλιστα, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Starbucks ξεκινά μια τέτοια πρωτοβουλία βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της!
Τώρα, τα McDonald’s επένδυσαν σε αυτή την πρωτοβουλία ανεύρεσης βιώσιμης λύσης $5 εκατομμύρια, ανεβάζοντας το συνολικό ποσό που προορίζεται για αυτή την διαδικασία στα $10 εκατομμύρια! Μάλιστα, το πρώτο σημείο εστίασης του NextGen Cup είναι τα ποτήρια ζεστού και κρύου ροφήματος μιας χρήσης που κατασκευάζονται από ίνες, μιας και αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα της βιομηχανίας αυτή την στιγμή, ενώ επόμενο βήμα είναι τα καπάκια και τα καλαμάκια που χρησιμοποιούνται στα καταστήματα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ