Στην Σουηδία φαίνεται πως υπολογίζουν πολύ την συναισθηματική κατάσταση των πολιτών, αφού έπειτα από έρευνα που έδειξε πως οι κάτοικοι της Στοκχόλμης είναι οι πιο στρεσαρισμένοι της χώρας, η διαφημιστική εταιρία Clear Channel συνεργάστηκε με το design studio Affairs και έξι νέους καλλιτέχνες, ώστε να κάνουν τους επιβάτες του μετρό και του τρένου να νιώσουν καλύτερα! Η πρωτοβουλία ονομάζεται Emotional Art Gallery και λειτουργεί ως μια δημόσια έκθεση τέχνης που στηρίζεται και επιδρά στην συναισθηματική κατάσταση των πολιτών! “Πρόκειται για μια εμπειρία τέχνης που ενεργοποιείται από το συναίσθημα. Είναι ένας μοναδικό τρόπος επιμέλειας και επίδειξης του έργου ενός καλλιτέχνη” επισημαίνουν οι υπεύθυνοι του project.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μέσω ενός ειδικού αλγόριθμου, το ηλεκτρονικό πρόγραμμα των διαφημιστικών πάνελ (πάνω στα οποία προβάλλονται τα έργα τέχνης) συγκεντρώνει ψηφιακά στοιχεία από το ίντερνετ για την δεδομένη ημέρα ή στιγμή, σχετικά με συναισθήματα όπως η λύση, το άγχος, η κούραση, το στρες, ο θυμός και ο φόβος. Αντίστοιχα, λοιπόν, με την εκάστοτε κατάσταση, οι οθόνες προβάλλουν ένα από τα έξι έργα τέχνης που έχουν στόχο τα αντίστροφα συναισθήματα, δηλαδή χαρά, ενέργεια, ηρεμία, ασφάλεια, χαλάρωση και αγάπη.
Το project Emotional Art Gallery λαμβάνει χώρα σε συνολικά 250 ηλεκτρονικές διαφημιστικές πινακίδες σε όλο το υπόγειο σύστημα δημόσιας μεταφοράς της Στοκχόλμης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ