Ο interior designer Ευάγγελος Μιχέλης σπούδασε ζωγραφική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, στη Σχολή Καλών Τεχνών, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών. Υπήρξε υπότροφος κρατικών υποτροφιών ΙΚΥ για το ακαδημαϊκό έτος 1996-1997 στη Βαρκελώνη, ενώ έχει κάνει ατομικές και έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Βασικός εκπρόσωπος της «συναισθηματικής» διακόσμησης στην Ελλάδα, δημιουργεί και διαμορφώνει εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους ως τρισδιάστατες εικαστικές παρεμβάσεις, ως τρισδιάστατα έργα τέχνης με κύριο συστατικό τον συναισθηματικό κόσμο του πελάτη.
Αυτά, ως ένα σύντομο βιογραφικό του ανθρώπου που αναλαμβάνει με το ταλέντο του να δημιουργήσει και να “ντύσει” τους χώρους σύμφωνα με το γούστο σου. Ο Ευάγγελος Μιχέλης, είναι ένα ανήσυχο πνεύμα, η δημιουργικότητά είναι πηγή ζωής για εκείνον και έχει ένα μαγικό τρόπο να αποτυπώνει αυτό που οραματίζεσαι, ονειρεύεσαι και θέλεις. Πάντα εκπλήσσει, πάντα εντυπωσιάζει, πάντα θα δώσει αυτό το κάτι παραπάνω που θα σε κάνει να χαμογελάσεις από χαρά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δουλεύει ασταμάτητα, ενημερώνεται, τρέχει, ακούει και δημιουργεί έργα τέχνης για να ζήσεις μέσα σε αυτά. Οπότε, δεν μας έκανε καθόλου εντύπωση που από τα Interior Awards έφυγε με τρία βραβεία στο χέρι. Γιατί μπορεί… και γιατί του αξίζει!
Μονοκατοικία στο Πανόραμα Βούλας
ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΑ / ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Για το interior design studio v.michelis, η επιμέλεια των χώρων της μονοκατοικίας του επιχειρηματία και τηλεπαρουσιαστή Νίκου Κοκλώνη, ήταν ένα δημιουργικό έργο υψηλών προδιαγραφών. Το έναυσμα για το διάκοσμο της κατοικίας των 640 m2, προήλθε από την επαφή του ιδιοκτήτη με διάφορους πολιτισμούς που έχει επισκεφθεί ως παρουσιαστής, στα πλαίσια της τηλεοπτικής εκπομπής του CELEBRITY TRAVEL στο OPEN TV.
Από την πρώτη κιόλας ματιά είναι εμφανής η κοσμοπολίτικη διάθεση που αντιπροσωπεύει τον ιδιοκτήτη. Παντού, αντικείμενα-ενθύμια από τα ταξίδια του βρίσκουν τη θέση τους δίπλα σε custom made κομμάτια που σχεδιάστηκαν ειδικά από τον Ευάγγελο Μιχέλη. Στην εντυπωσιακή τραπεζαρία, η ταπετσαρία με εικόνες από νομάδες και την υπογραφή του Manuel Canovas έρχεται σε αντίστιξη με το μεσοπολεμικό αστικό ελληνικό τραπέζι, τα πορσελάνινα αγαλματίδια από την Κίνα και λοιπά διακοσμητικά στοιχεία.
Αντίστοιχα, το tv room διαθέτει μια βρετανική διάθεση, με τους δερμάτινους Chesterfield καναπέδες να συνδυάζονται ιδανικά με λεπτομέρειες όπως τα βελούδινα μαξιλάρια και τις κουρτίνες της Designers Guild. Σημαντικό μέρος της διακόσμησης, ο συνδυασμός των ταπετσαριών της εταιρείας Osborne & Little που έχουν επενδυθεί τοίχοι και οροφή. Ο τρόπος παρουσίασης του πορτρέτου του ιδιοκτήτη, φιλοτεχνημένο από τον εικαστικό Νίκο Τσιαπάρα, είναι εμπνευσμένος εν μέρη από την παρουσίαση των εκθεμάτων του Μουσείου Μπενάκη – Ισλαμικής Τέχνης.
Στην κουζίνα, το στίγμα δίνει το εντυπωσιακό wallpaper του οίκου Manuel Canovas με british αναφορές, ενώ ο πολυέλαιος σχεδιάστηκε από το interior design studio v.michelis για να συμπληρώσει τη συγκεκριμένη διάθεση.
Το tea room στο guest room, είναι εμπνευσμένο από τους winter gardens, τους εσωτερικούς κήπους-θερμοκήπια των chic βρετανικών και γαλλικών κατοικιών. Εδώ, οι άνετοι καναπέδες με την αγγλική ταπετσαρία κάνουν λόγο για στιγμές χαλάρωσης, ενώ οι αέρινες κουρτίνες φιλτράρουν το έντονο αττικό φως δημιουργώντας μια όαση αποσυμπίεσης και ευεξίας.
Προχωρώντας προς το master room, η αίσθηση του εμπνευσμένου mix ‘n’ match γίνεται ακόμη πιο έντονη. Ο Ευάγγελος Μιχέλης συνδύασε στοιχεία από ινδικά παλάτια και τα φίλτραρε μέσα από μια σύγχρονη αισθητική προσέγγιση για να δημιουργήσει έναν χώρο έντονα βιωματικό, καλύπτοντας τις ανάγκες του πελάτη μέσω της συναισθηματικής διακόσμησης. Η ταπετσαρία του Matthew Williamson περνάει από τον τοίχο στο ταβάνι θυμίζοντας περίτεχνα ινδικά ξυλόγλυπτα. Το κρεβάτι είναι custom made δημιουργία, καθώς και τα φωτιστικά φτιάχτηκαν από την Kostis Lighting. Στον απέναντι τοίχο, το έργο τέχνης είναι ένα μεταξωτό μαντήλι που είχε σχεδιάσει ο εικαστικός Σωκράτης Σωκράτους για τον οίκο Hermès.
Εξωτερικά, η έμπνευση προέρχεται από μαρμάρινα έπιπλα της αρχαιότητας με εφαρμογή τα custom made έπιπλα της εταιρείας SOLO που θυμίζουν μάρμαρο, αφού ο interior designer ήθελε να χαρίσει στην βεράντα μια ελληνικότητα που να ξεφεύγει, ωστόσο, από τα όρια του φολκλόρ.
Στο pool house το ύφος είναι ξεκάθαρα νέο-αποικιακό με έντονες λεπτομέρειες από τα ‘60s. Οι fer forge καρέκλες και τα τροπικά prints της εταιρείας Versace συνταιριάζονται ιδανικά, προβάλοντας την αισθητική του πελάτη μέσω της συναισθηματικής διακόσμησης και απαρτίζουν τη συνολική εικόνα που σχετίζεται με τα ταξίδια του Mr Travel Νίκου Κοκλώνη.
Βιτρίνες καταστήματος Sylloges – Χριστούγεννα 2018
ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ / ΒΙΤΡΙΝΑ
Για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων 2018, το κατάστημα SYLLOGES συνεργάστηκε με το interior design studio v.michelis για τη δημιουργία τριών conceptual εγκαταστάσεων, με έμπνευση από τις νέες συλλογές υφασμάτων του 2019. Για την κάθε βιτρίνα-εγκατάσταση χρησιμοποιήθηκαν προϊόντα από τρεις εταιρείες που οι SYLLOGES αντιπροσωπεύουν αποκλειστικά στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, στην πρώτη βιτρίνα χρησιμοποιήθηκαν προϊόντα της εταιρείας ELITIS, στη δεύτερη του ομίλου COLEFAX & FOWLER και στην τρίτη, προϊόντα CHRISTIAN LACROIX.
Οι βιτρίνες SYLLOGES x V.MICHELIS αποτελούν αυτόνομες αφηγήσεις που ταξιδεύουν τον θεατή-καταναλωτή σε έναν παραμυθένιο κόσμο πολυτέλειας και δημιουργικότητας, μέσα από συνθέσεις που έχουν σκοπό να τον εμπνεύσουν.
Σκηνή Πρώτη: SYLLOGES x V.MICHELIS for ELITIS
Η έμπνευση για την βιτρίνα-εγκατάσταση με προϊόντα της εταιρείας ELITIS προήλθε από τα σουρεαλιστικά σκηνικά των ταινιών του Tim Burton: ένα τοπίο που παραπέμπει σε χιονισμένο δάσος με το χιονάνθρωπο να ξεπροβάλει σε υπερφυσικό μέγεθος, φτιαγμένος εξολοκλήρου από βελούδινο ύφασμα που μετατράπηκε σε κορδέλα. Στο δάπεδο, χειροποίητο καρό wallcovering από φίλντισι και πεπιεσμένο χαρτί σε ροζ απόχρωση. Τα έλατα, επενδυμένα με υφάσματα επιπλώσεων (βελούδο, μάλλινο ύφασμα με ίνες lurex κ.ά.) προβάλουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ποιότητες και υφές των υφασμάτων της συλλογή του οίκου ELITIS, διακρίνοντας μία από τις τάσεις που θα κυριαρχούσε στη διακόσμηση. Ενώ η χρήση διακοσμητικών καμπαράδων εν είδη χριστουγεννιάτικων στολιδιών, αναδεικνύει την άρτια και εξειδικευμένη τεχνική κατασκευής που χρησιμοποιήθηκε σε ολόκληρη την βιτρίνα-ταμπλό. Τέλος, οι πετονιές που στηρίζουν τα στοιχεία της εγκατάστασης, παραπέμπουν σε σκηνικό παράστασης με μαριονέτες, με τον χιονάνθρωπο να έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Σκηνή Δεύτερη: SYLLOGES x V.MICHELIS for COLEFAX & FOWLER
Η εγκατάσταση με τα προϊόντα του ομίλου COLEFAX & FOWLER δημιουργήθηκε με αφορμή το δανέζικο παραμύθι όπου ο Άγιος Βασίλης απελπισμένος ζητά τη βοήθεια της νεράιδας Ελπίδας που ζει στο Σμαραγδένιο δάσος ανάβοντας φωτιά μέσα σε έναν χρυσό κύκλο. Έχοντας σα βάση ένα βαμβακερό σατέν ύφασμα σε σμαραγδί χρώμα, ο interior designer Ευάγγελος Μιχέλης στήνει επάνω του ένα δάσος με φυσικούς κορμούς δέντρων επενδυμένους με υφάσματα των εταιρειών MANUEL CANOVAS, COLEFAX & FOWLER, JANE CHURCHILL και LARSEN σε κιτρινοπράσινες αποχρώσεις. Εδώ, τον πρώτο λόγο έχει η σύνθεση των διαφορετικών αποχρώσεων και η εναλλαγή των μοτίβων, μία από τις τάσεις που θα κυριαρχούσε στη διακόσμηση και που συνθέτουν την όψη του «σμαραγδένιου» δάσους. Ο χρυσός κύκλος ως σύμβολο τελειότητας και αιώνιας ζωής, της αρχής και του τέλους, αναδεικνύει το μεταφυσικό στίγμα της έμπνευσης. Τα ξύλα της φωτιάς αποτελούνται από κυλίνδρους επενδυμένους με wallpaper της εταιρείας JANE CHURCHILL, ενώ η φλόγα είναι ειδική κατασκευή από βελούδο.
Σκηνή Τρίτη: SYLLOGES x V.MICHELIS for CHRISTIAN LACROIX
Τις ημέρες των Χριστουγέννων, τα δώρα έχουν την τιμητική τους. Μικρά ή μεγάλα, με ευφάνταστα περιτυλίγματα και κορδέλες, μας μεταφέρουν σε εορταστική διάθεση που προβάλλεται μέσω της μαξιμαλιστικής σύνθεσης, μία από τις επερχόμενες τάσεις στη διακόσμηση.
Αυτή ήταν η έμπνευση για την τρίτη βιτρίνα-εγκατάσταση με προϊόντα της εταιρείας CHRISTIAN LACROIX. Πολύχρωμα βελούδα, κεντημένα υφάσματα, ζακάρ, αλλά και περίτεχνα wallpaper μεταμορφώθηκαν σε αμπαλάζ, ενώ ένα ριγέ ασπρόμαυρο ύφασμα μετατράπηκε σε κορδέλα δημιουργώντας παιχνιδιάρικους φιόγκους δηλώνοντας την καλοδεχούμενη υπερβολή στην ανταλλαγή δώρων την περίοδο των γιορτών. Η σημασία στη λεπτομέρεια καταδεικνύει και πάλι το υψηλό κατασκευαστικό know how που χρησιμοποιήθηκε στις βιτρίνες.
Εκθεσιακό περίπτερο Flower Care by Harmantas – έκθεση Xenia 2018
ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΕΚΘΕΣΙΑΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ / ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ
Αναζητώντας να προβάλει τη νέα υπηρεσία Flower Care, που εφοδιάζει καθημερινά επαγγελματικούς χώρους και κατοικίες με φρέσκα λουλούδια, η εταιρεία Harmantas Floral Creations απευθύνθηκε στο interior design studio v.michelis για τη διαμόρφωση ενός περιπτέρου 25 m2 τετραγωνικών μέτρων στην έκθεση Xenia 2018.
Για τον interior designer Ευάγγελο Μιχέλη, η διαρρύθμιση του περιπτέρου στηρίχθηκε σε τρεις πυλώνες: στις ανθοσυνθέσεις, που δημιούργησε ειδικά για την έκθεση η Harmantas Floral Creations, για την ανάγκη να οριοθετηθεί ξεκάθαρα το περίπτερο από τον περιβάλλοντα χώρο –δεδομένου, μάλιστα, ότι βρισκόταν στο ίδιο επίπεδο με τους διαδρόμους του εκθεσιακού κέντρου– και τέλος, στην απαίτηση να υπάρξει ένας διάλογος ανάμεσα στα φυτά και τον χώρο και κατά προέκταση τον άνθρωπο/πελάτη με στόχο την καλύτερη κατανόηση της υπηρεσίας Flower Care.
Αρχικός στόχος στη διαμόρφωση του εκθεσιακού περιπτέρου ήταν η ένταξη και η ανάδειξη των ανθοσυνθέσεων –μεγάλων και μικρών– που ήδη είχε προετοιμάσει η Harmantas Floral Creations. Έτσι, το interior design studio v.michelis και ο Ευάγγελος Μιχέλης προσωπικά, ουσιαστικά «δόμησαν» το interior του περιπτέρου σύμφωνα με τα λουλούδια. Έτσι ως αποτέλεσμα, η χρωματική παλέτα που επιλέχθηκε συμπληρώνει απόλυτα αυτή των ανθισμένων συνθέσεων. Για παράδειγμα, το έργο τέχνης επάνω από τον καναπέ που τοποθετήθηκε είναι στην πραγματικότητα ένα wallcovering από οργανικό ύλικό (ίνες μεταξιού και μπαμπού) της εταιρείας Elitis, ενώ ο μικρότερος πίνακας που απεικονίζει ένα άνθος του εικαστικού Νίκου Τσιαπάρα επιλέχθηκε για να αποτελεί ένα σχόλιο επάνω στη σχέση εικονικού και πραγματικού, με σκοπό έναν συνεχή διάλογο μεταξύ των χρωματικών σχέσεων. Παράλληλα, τα λιτά αλλά εκλεκτικά έπιπλα και αντικείμενα που συνθέτουν το περίπτερο, διατηρούν δευτερεύοντα ρόλο, αφήνοντας τα εντυπωσιακά φυτά να λάμψουν ως πρωταγωνιστές.
Την ίδια στιγμή η ανάγκη να διαφοροποιηθεί το περίπτερο τόσο αισθητικά όσο και εννοιολογικά, ώστε να ξεχωρίσει από τον υπόλοιπο εκθεσιακό χώρο, επέβαλε τη χρήση συγκεκριμένου design που προσέδιδε αίσθηση φρεσκάδας και ηρεμίας στον επισκέπτη του Metropolitan Expo. Για να πετύχει το σκοπό αυτό, ο Ευάγγελος Μιχέλης ενημερώθηκε από πριν για το χρώμα της μοκέτας του εκθεσιακού κέντρου και εν τέλει αποφάσισε να οριοθετήσει το περίπτερο της Harmantas Floral Creation με ένα χαλί προσομοίωσης ψάθας, καθώς και με μια γωνιακή σύνθεση από σπάνιες ορχιδέες και κλαδιά, που σε συνδυασμό με δύο vintage διακοσμητικούς ερωδιούς, δημιουργούν μια άτυπη όαση μέσα στο χαοτικό περιβάλλον μιας έκθεσης διεθνούς βεληνεκούς.
Τέλος, η επιλογή των διακοσμητικών στοιχείων έγινε με στόχο το αποτέλεσμα να θυμίζει lobby ξενοδοχείου. Έτσι, τόσο τα ετερόκλητα vintage έπιπλα και αντικείμενα όσο και οι φυσικοί φθινοπωρινοί τόνοι σε συνάρτηση με την rose antique ταπετσαρία της Colefax & Fowler και τα mix ‘n’ match μαξιλάρια με την υπογραφή Elitis, υπηρετούν στην εντέλεια το σκοπό τους. Όσο για τη μελέτη φωτισμού, στήθηκε και αυτή εξολοκλήρου γύρω από τις ανθοσυνθέσεις, χαρίζοντας μια σχεδόν θεατρική διάσταση στο περίπτερο, ενισχύοντας το διάλογο ανάμεσα στα λουλούδια και το χώρο. Ως εκ τούτου, το περίπτερο μετατρέπεται σε σκηνικό που προβάλει την υπηρεσία Flower Care σε δύο διαφορετικά επίπεδα: μέσα από τη συναισθηματική σχέση που δημιουργείται με τo interior design και μέσα από τη σχέση που αναπτύσσεται στο τρίγωνο χώρος-λουλούδια-άνθρωπος.
Φωτογραφίες: Παντελής Κονσολάκης
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ