Όλα τα βλέμματα αυτό το διάστημα είναι στραμμένα στην μεγαλύτερη έκθεση του κόσμου για το design, το Milan Design Week ή Salone del Mobile, όπως είναι η επίσημη (ιταλική) ονομασία του ετήσιου θεσμού! Και όπως είναι αναμενόμενο για μια διοργάνωση από την οποία ξεπηδούν οι μεγαλύτερες τάσεις στο interior design, το product design, την αρχιτεκτονική και το έπιπλο, συμμετέχουν σε αυτή τα κορυφαία ονόματα και brands του χώρου, παρουσιάζοντας τις καινοτόμες επιλογές τους! Ανάμεσά τους και ο εμβληματικός οίκος μόδας, Gucci, που για το φετινό Salone αποφάσισε πως ήταν προτιμότερο να οπτικοποιήσει μια ολοκαίνουρια εμπειρία, παρά να δημιουργήσει ένα ακόμη pop up store! Και το αποτέλεσμα είναι μια φαντασμαγορική κατοικία στο κέντρο του Μιλάνου, η οποία έχει… Gucc-οποιηθεί!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τι σημαίνει αυτό; Πως οι δύο όροφοι του κτιρίου στον αριθμό 19 της οδού Santo Spirito έχουν “σκηνογραφηθεί” ως ένα σπίτι με όλα τα νέα προϊόντα της συλλογής με είδη σπιτιού της Gucci! Άλλωστε, πρόκειται για την πρώτη προσωρινή boutique Gucci Décor και θα παραμείνει ανοιχτό έως το τέλος του Ιουνίου!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Gucci pop up κατοικία είναι μια έμπνευση του creative director του οίκου, Alessandro Michele, ο οποίος θέλησε να “στήσει” εξολοκλήρου ένα διαμέρισμα όπου θα παρουσιάζονται όλα τα προϊόντα της συλλογής στην μορφή για την οποία προορίζονται! Έτσι, ο χώρος διακοσμήθηκε με όλα τα έπιπλα, υφάσματα, διακοσμητικά αξεσουάρ, πορσελάνες, μαξιλάρια και ριχτάρια, καθώς και είδη σερβιρίσματος του Gucci Décor!
Φυσικά, όπως και η ίδια η συλλογή, έτσι και το “guccified” διαμέρισμα φέρει τα χαρακτηριστικά patterns και prints για τα οποία έχει αγαπηθεί το ιστορικό fashion house με την μαξιμαλιστική αισθητική! Κεριά, καρέκλες, πολυθρόνες, τραπέζια, μαξιλάρια, ταπετσαρίες, πιάτα, δίσκοι και κουρτίνες, τα πάντα προέρχονται από τον φανταστικό κόσμο του οίκου, μεταμορφώνοντας την μπουτίκ σε έναν μικρό “ναό” του στυλ!
Το “σπίτι” της Gucci περιλαμβάνει πολλαπλά καθιστικά, σαλόνια και τραπεζαρία που λειτουργούν ως πρότυπα για την ενσωμάτωση της συλλογής σε κάθε lux εσωτερικό χώρο, ενώ την ίδια στιγμή οι αυθεντικές αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες του κτιρίου, όπως το μαρμάρινο τζάκι, οι ξύλινες πόρτες και οι περίτεχνες οροφές, έχουν έρθει στο προσκήνιο μέσα από τις παρεμβάσεις της δημιουργικής ομάδας.
Πέρα, όμως, από το pop up κατάστημα του Gucci Décor, ο οίκος έχει δημιουργήσει για τις ανάγκες του Salone del Mobile ένα “μαγικό” application επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality-AR)! Μέσω της εφαρμογής, ο κάθε χρήστης καθώς περιηγείται σε ιστορικά σημεία του Μιλάνου θα έχει την ευκαιρία να βλέπει στην οθόνη του μερικά από τα χαρακτηριστικά προϊόντα της σειράς σε μέγεθος γλυπτού!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ