Θα αντιληφθείς πόσο σημαντικό ρόλο παίζει το χρώμα στη διακόσμηση, αλλά και γενικότερα στο lifestyle και τη ζωή σου, όταν ρίξεις μια ματιά στο λογαριασμό σου Instagram και συνειδητοποιήσεις πως οι περισσότερες φωτογραφίες σου περιλαμβάνουν κάπου-κάπως-κάποτε ένα φόντο σε millenial pink απόχρωση! Κάνω λάθος; Οι τάσεις στα χρώματα έχουν αρχίσει από τις αρχές του 2017 να κερδίζουν συνεχώς έδαφος και να αποτελούν σημείο αναφοράς σε κάθε τομέα της καθημερινότητάς μας. Και αυτό αποτυπώνεται στα σπίτια και τους χώρους μας, αφού η απόδοση των αγαπημένων μας αποχρώσεων στα έπιπλα, τα διακοσμητικά και τους τοίχους δίνουν και τη βασική γραμμή γύρω από την οποία ολοκληρώνουμε την εικόνα τους! Ωστόσο, μιας και μας χωρίζουν μερικοί ακόμη μήνες μέχρι το τέλος του έτους και το 2018 προβλέπεται πως θα “αγκαλιάσει” τα χρώματα της χρονιάς που διανύουμε, ας ρίξουμε μια ματιά στα κορυφαία χρώματα της σεζόν!
Μπορούμε με ασφάλεια να πούμε, πως το 2017 παρουσίασε πληθώρα διαφορετικών χρωμάτων στα trends της, που αγαπήθηκαν πολύ από τον κόσμο και ενσωματώθηκαν στο interior design. Τα περισσότερα ήρθαν από περασμένες χρονιές, βρήκαν όμως τον τρόπο να ανανεωθούν και να εμφανιστούν αρκετά διαφοροποιημένα. Και μπορεί το ροζ να “έσπασε” τα ταμεία και να μεσουράνησε στις προτιμήσεις του κόσμου, ωστόσο και άλλες αποχρώσεις και τόνοι αποτέλεσαν σημείο ενδιαφέροντος για το χώρο της διακόσμησης!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Και για να μην μακρηγορώ, αν θέλεις να δεις ποια είναι τα χρώματα που επικράτησαν μέσα στη χρονιά και θα μας συνοδεύσουν στον ερχόμενο χειμώνα, ρίξε μια ματιά παρακάτω!
Το millenial pink
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Είναι αδιαμφισβήτητα ο “βασιλιάς” των χρωμάτων! Το γνωρίσαμε με διάφορες ονομασίες (βλ. dusty pink, dirty pink, grey pink, salmon pink, rose gold pink), αλλά η ουσία του παραμένει σταθερή. Έχει ένα νοσταλγικό χαρακτήρα, ανταποκρίνεται στη… φρεσκαδούρα των 20somethings, αλλά και στους stylish 30somethings και είναι το gyilty pleasure όσων δεν παραδέχονται ότι το λατρεύουν! Ταιριάζει με άπειρα άλλα χρώματα και κάνει υπέροχο contrast με το πράσινο. Θέλεις κι άλλες αποδείξεις;
Το sea foam πράσινο
Μας πρωτοσυστήθηκε τη σεζόν 2014-2015 ως μέντα. Αργότερα πήρε το δρόμο του βεραμάν και πλέον βρήκε τον… εαυτό του στην “κυματιστή” απόχρωση της θάλασσας. Είναι το πιο παστέλ και για αυτό easy going χρώμα της χρονιάς και κυριάρχησε τόσο στο καλοκαιρινό, όσο και στο χειμωνιάτικο interior. Είναι το χρώμα που θα σε χαλαρώσει και θα σε βοηθήσει στο πολυπόθητο cocooning!
Το σμαραγδί
Η επιτομή του elegance ακούει στο όνομα σμαραγδί και είναι ό,τι πιο στιλάτο και φινετσάτο είδαμε φέτος! Ειδικά όταν επένδυσε βελούδινους καναπέδες ή έλαμψε μέσα από γυάλινα διακοσμητικά, το emerald green βρέθηκε στο απόγειό του τον περασμένο χειμώνα και κάτι μου λέει ότι θα συνεχίσει να μα απασχολεί και τον ερχόμενο!
Το navy blue
Σταθερή αξία τα τελευταία χρόνια, αυτό το moody και σκοτεινό μπλε, που πήρε αποχρώσεις του γκρι και βρήκε την καλύτερη απόδοσή του στην κουζίνα, θα παραμείνει για ακόμη ένα χειμώνα ανάμεσα στις κορυφαίες προτιμήσεις του κόσμου. Είναι η ήρεμη δύναμη, ενώ είναι το κατάλληλο χρώμα για να σου προσφέρει comforting και ηρεμία! Χωρίς πολλές εκπλήξεις, αλλά με μεγάλη γοητεία!
Οι… πρασινάδες
Δεν είναι χρώμα, είναι “θρησκεία”. Θα μπορούσα να το ονοματίσω greenery, αλλά φοβάμαι πως θα σε παραπλανούσα και δεν το θέλω. Όχι, δεν μιλάω για το “λαχανί” που λάνσαρε η Pantone ως χρώμα της χρονιάς για το 2017, αλλά για όσα προέκυψα από αυτό, Μιλάω κυρίως για όλη αυτή τη βλάστηση που θέλουμε να έχουμε πλέον στα σπίτια μας! Αυτή τη φυσική και πηγαία “πρασινάδα” των φυτών εσωτερικού χώρου, που αρκούν για να γεμίσουν το βλέμμα σου με ενέργεια και ζωντάνια, ακόμη και σε ένα κατάλευκο, αποστειρωμένο περιβάλλον! Είναι χωρίς καμία αμφιβολία η τάση που θα μας ακολουθεί για χρόνια!
Το black & white
Άλλη μία περίπτωση χρώματος-μη χρώματος. Κυρίως γιατί είναι δύο χρώματα! Είναι η σταθερή, κλασική και ανεπανάληπτη αξία στους χρωματικούς συνδυασμούς. Εκπέμπει φινέτσα, είναι chic και ανάλογα με τη “μετάφρασή” του μπορεί να γίνει ιδιαιτέρως παιχνιδιάρικος! Νομίζω πως δεν θα σταματήσει ποτέ να θεωρείται “τάση”. Και γιατί να το κάνει, άλλωστε;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ