Δεν είναι έκπληξη ότι στους χώρους των κεντρικών γραφείων του YouTube κυριαρχεί το κόκκινο. Είναι άλλωστε το σήμα κατατεθέν και στο λογότυπό του. Οι εκπλήξεις κρύβονται στον τρόπο που αντιμετωπίζεται αρχιτεκτονικά και διακοσμητικά ο χώρος εργασίας και θα καταλάβεις βλέποντας τις φωτογραφίες!
Η φιλοσοφία των χώρων του YouTube είναι να είναι “ανοιχτοί” και άνετοι ενώ παράλληλα να διαφυλάσσεται για κάποια ιδιωτικότητα στα γραφεία των υπαλλήλων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι υπάλληλοι παρεμβαίνουν διακοσμητικά στο χώρο κυρίως ζωγραφίζοντας αφού έχουν την δυνατότητα να το κάνουν σε τεράστιους πίνακες που υπάρχουν διάσπαρτοι.
Ένα εντυπωσιακό στοιχείο που δεσπόζει στο χώρο των γραφείων είναι αυτή κατακκόκινη τσουλήθρα τριών ατόμων που μπορεί να πάει έναν καθυστερημένο υπάλληλο από τον τρίτο όροφο στο ισόγειο σε δευτερόλεπτα! Τα meeting αποκτούν νέο νόημα με αυτόν τον τρόπο ενδοεπικοινωνίας!
Ένα τεράστιο videowall γεμάτο με τα πιο δημοφιλή videos του YouTube αποτελεί χώρο χαλάρωσης για τους εργαζόμενους!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Και για κείνους που δεν αντέχουν το ξενύχτι αυτή η κάψουλα επιτρέπει σε όποιον θέλει να κάνει τη νύχτα μέρα και να πάρει έναν υπνάκο χωρίς να τον ενοχλούν ώστε να ξαναγυρίσει πιο φρέσκος στη δουλειά του!
Άλλος ένας μοναδικός χώρος είναι και αυτή αψίδα που λειτουργεί ως καθιστικό, εμπνευσμένος σαφώς από το λογότυπο του YouTube.
Από ένα ταπεινό γραφειάκι πάνω από μια πιτσαρία στο San Francisco, η YouTube εξαγοράστηκε το 2008 από την Google και μεταφέρθηκε σε πολύ ευρύχωρα γραφεία στο San Bruno.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ