Κάθε χρόνο, ο σουηδικός “κολοσσός” του επίπλου διοργανώνει ένα συνεδριακού τύπου event, που αποκαλεί Ikea Democratic Design Days, κατά τη διάρκεια του οποίου ανακοινώνει τις μεγάλες συνεργασίες που θα πραγματοποιηθούν στο μέλλον. Έχοντας στο επίκεντρο της δημιουργίας της το καλό design που συνδυάζει εμφάνιση, λειτουργικότητα, ποιότητα και ανθεκτικότητα σε χαμηλές τιμές, η Ikea ονομάζει αυτό το είδος σχεδιασμού Democratic Design και σε αυτό στηρίζεται, ακόμη και με τις “βαρύγδουπες” συνεργασίας που πραγματοποιεί κατά καιρούς! Φέτος, λοιπόν, το event ολοκληρώθηκε στη γενέτειρα της φίρμας, Älmhult, και τα νέα που ανακοινώθηκαν είναι πολλά και κυρίως συναρπαστικά! Βλέπεις, ανάμεσα στα ονόματα που θα δούμε να… παρελαύνουν από τα καταστήματα της Ikea στο άμεσο μέλλον ακούστηκαν εκείνα της LEGO, της Adidas, αλλά και της Solange Knowles! Ωστόσο, το προϊόν που ήδη λανσαρίστηκε κατά τη διάρκεια του φετινού Ikea Democratic Design Days είναι η σειρά Frekvens από την σουηδική κολεκτίβα σχεδιαστών, μηχανικών και προγραμματιστών, Teenage Engineering, που αποτελείται από ένα κινητό σύστημα ήχου και φωτός.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η νέα συνεργασία της Ikea με την Teenage Engineering προέκυψε ως ένα φορητό ηχητικό σύστημα, που συνοδεύεται από τον απαραίτητο φωτισμό, ιδανικό για αυθόρμητα, DIY πάρτι ανά πάσα στιγμή και σε κάθε πιθανό μέρος! Η συλλογή Frekvens αποτελείται από πολλά διαφορετικά τμήματα, τα οποία μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους με πολλούς τρόπους δίνοντας αρκετές διαφορετικές συνθέσεις! Κάθε τμήμα είναι μικρό και σε τετράγωνο σχήμα, ώστε να μεταφέρεται εύκολα. Επιπλέον, ο φωτισμός περιλαμβάνει προβολείς, καθώς και δημιουργικά σχέδια που δημιουργούν μοτίβα και εφέ! Τα ηχεία έχουν σχεδιαστεί, ώστε να ταιριάζουν με τον φωτισμό, σε χρωματικές αποχρώσεις του κόκκινου, κίτρινου και του μαύρου!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όπως επισημαίνει και ο creative director του project από την πλευρά της Ikea, Michael Nikolic: “Είναι μια παιχνιδιάρικη συλλογή που μπορείς εύκολα να συνθέσεις ανάλογα με τις ανάγκες σου”. Την ίδια στιγμή, ο συνιδρυτής της Teenage Engineering, Jesper Kuouthoofd, λέει: “Θέλαμε να φτιάξουμε κάτι που να έχει την αίσθηση της Ikea και την ίδια στιγμή να εξερευνήσει τον τρόπο που βλέπουμε την Ikea. Είναι συναρπαστικό να ερευνάς νέους τομείς, να αλλάζεις τα όρια και να προκαλείς τον απέναντι. Η Ikea είναι έπιπλα, κεφτεδάκια και σύντομα… πάρτι”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ