Περίπου ένας μήνας έχει περάσει από το grand opening του νεοσύστατου The Coal Office, του ολοκαίνουριου flagship store που ο κορυφαίος industrial designer Tom Dixon εγκαινίασε στο Λονδίνο, και το αγαπημένο παιδί των 80s καλωσόρισε το κοινό σε μία ακόμη νέα εγκατάσταση της εταιρίας του, αυτή τη φορά στη Νέα Υόρκη! Το εντυπωσιακό flagship showroom στο Soho είναι γεγονός και τα μεγάλα… αποκαλυπτήρια έγιναν κατά τη διάρκεια του NYCxDESIGN, όταν ο διάσημος σχεδιαστής άνοιξε το νέο conceptual κατάστημά του στο κοινό, για τις ανάγκες της διεθνούς έκθεσης για το έπιπλο και το design!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αυτή φαίνεται να είναι μια από τις πιο δημιουργικές χρονιές για τον Tom Dixon, αφού μετά την επέκταση των πωλήσεών του σε νέες αγορές, όπως το Κέιπ Τάουν και η Καζαμπλάνκα, τα κεντρικά γραφεία του ομώνυμου label του βρήκαν καινούριο “σπίτι” τόσο στη Νέα Υόρκη, όσο και στο Λονδίνο και το Χονγκ Κονγκ! Σειρά, λοιπόν, είχε το launching του showroom στη NYC, το οποίο προϋπήρχε ως χώρος που με τα χρόνια μεταλλασσόταν για να στεγάσει πλέον έναν πολυχώρο που λειτουργεί τόσο ως εκθεσιακός και ψυχαγωγικός, όσο και ως εργασιακός, μιας και περιλαμβάνει τα γραφεία και τα workshops της εταιρίας!
Στην καρδιά του Soho, το μεγαλειώδες flagship store του Tom Dixon καταλαμβάνει 622 τ.μ. και δύο επίπεδα, σε όλη την έκταση των οποίων εκτίθενται οι συλλογές φωτιστικών, επίπλων, διακοσμητικών και αξεσουάρ. Ο σχεδιαστής, όμως, είχε πολύ πιο μεγαλόπνοα σχέδια από έναν απλό εκθεσιακό χώρο! Γι’ αυτό και θα φιλοξενηθεί στις εγκαταστάσεις του το Design Research Studio, την υπηρεσία σχεδιασμού εσωτερικών χώρων.
Επιπλέον, ο Dixon δημιούργησε με άλλους σχεδιαστές και αρχιτέκτονες μία “διεπιστημονική” πλατφόρμα με στόχο να επικεντρώνονται στη σχεδιαστική καινοτομία. Στο πλαίσιο αυτής, πολλά events θα λαμβάνουν χώρα κατά καιρούς στο νέο showroom, όπως το Flash Factory pop-up, όπου το κοινό θα μπορεί να παρακολουθεί στο εργαστήριο τη διαδικασία παραγωγής ενός αντικειμένου από το σχεδιαστή και στη συνέχεια να το αγοράζει, διάφορες ομιλίες γύρω από τις τάσεις και τις επιταγές του σύγχρονου design, και άλλες εκδηλώσεις, όπως το πρόσφατο λανσάρισμα της Black Collection, που συνοδεύτηκε από το “μαύρο συμπόσιο” με μαύρο ψωμί και μαύρη μαρέγκα!
Φυσικά, ο Tom Dixon φρόντισε να συμπεριλάβει στο καινούριο flagship showroom της Νέας Υόρκης ένα cafe, όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν τον εσπρέσο ή το φρέσκο χυμό τους, ενώ στο υπόγειο του κτιρίου λειτουργεί… discotheque!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ