Για ακόμη μία χρονιά, οι πιο πολυτελείς boutique και τα πιο διάσημα και elegant πολυκαταστήματα της Νέας Υόρκης φόρεσαν… τα καλά τους και εγκαινίασαν την εορταστική περίοδο στην αμερικανική μητρόπολη! Άλλωστε, δύο είναι οι απόλυτοι προορισμοί για τα Χριστούγεννα, το Λονδίνο και η Νέα Υόρκη, γι’ αυτό και κάθε χρόνο φροντίζουν να συμβάλλουν με τον τρόπο τους στην χριστουγεννιάτικη μαγεία! Όποιος, λοιπόν, βρίσκεται αυτή την περίοδο στο… κέντρο του κόσμου, θα έρθει αντιμέτωπος με τις πιο ευφάνταστες και καλλιτεχνικές διακοσμήσεις βιτρινών του κόσμου, αφού τα επιτελεία έχουν ήδη καταφέρει να μετατρέψουν τις προθήκες των καταστημάτων σε χριστουγεννιάτικες υπερπαραγωγές με πρωτότυπα και φαντασμαγορικά θέματα!
Χωρίς, λοιπόν, να μακρηγορώ, ας περάσουμε να δούμε πώς στολίστηκαν για την φετινή χριστουγεννιάτικη σεζόν τα υπερπολυτελή καταστήματα στο Upper East Side, την Fifth Avenue, την Wall Street και την Madison Avenue!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Bloomingdale’s
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το πασίγνωστο πολυκατάστημα άντλησε έμπνευση για την εορταστική διακόσμησή του από τον Grinch του Dr. Seuss, που η τελευταία κινηματογραφική μεταφορά του μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες. Πέρα, όμως, από την μαγική ιστορία του γρουσούζη Grinch που μεταμορφώνεται σε λάτρη των γιορτών, αλλά και τα υπέροχα looks που φιγουράρουν στις κούκλες της βιτρίνας, το Bloomingdale’s φέτος αποφάσισε να στρέψει το βλέμμα του και στην τεχνολογία! Έτσι, μια βιτρίνα σε “τραβάει” selfies και έπειτα τις εμφανίζει πίσω από την τζαμαρία της, άλλη βιτρίνα παίζει μουσική στο πάτημα ενός κουμπιού, ενώ ένα τηλεσκόπιο βγαίνει από το τζάμι και επιτρέπει στους περαστικούς να κοιτάξουν μέσα από τον φακό του!
Saks Fifth Avenue
Τιμώντας την περιοχή που το φιλοξενεί από το 1867, φέτος το Saks αποφάσισε να μεταμορφώσει έξι από τις βιτρίνες που βρίσκονται στην λεωφόρο Broadway σε… θεατρικό σετ! Κάθε προθήκη περιλαμβάνει και μια διαφορετική θεατρική μεταφορά των πολυτελών και εορταστικών looks που βρίσκει κανείς στο κατάστημα, ενώ η εγκατάσταση ονομάστηκε Theater of Dreams!
Tiffany & Co
Πιστό στο εμβληματικό Tiffany Blue, το πιο διάσημο κοσμηματοπωλείο όλου του κόσμου και όλων τω εποχών επέλεξε να χρησιμοποιήσει την iconic απόχρωση στην φετινή θεματική που ονομάστηκε Believe in Dreams! Πρωταγωνιστής της ιστορίας που διηγούνται οι βιτρίνες είναι ο ίδιος ο οίκος, Tiffany & Co, μιας και οι περαστικοί και επισκέπτες μπορούν να ρίξουν μια ματιά στην εντυπωσιακή διαδικασία παραγωγής των κοσμημάτων στα workshops του οίκου!
Barneys New York
Με το θέμα Make Change να πρωταγωνιστεί στις φετινές βιτρίνες του Barneys, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα συναντήσεις τον Άγιο Βασίλη με τους ταράνδους του στις τζαμαρίες! Αντ’ αυτού, το πολυτελές κατάστημα συνεργάστηκε με την ΜΚΟ Save the Children για έναν σημαντικό φιλανθρωπικό σκοπό: να συγκεντρώσει χρήματα που θα χρηματοδοτήσει εκπαιδευτικά προγράμματα. Από εκεί προήλθε και η έμπνευση των προθηκών, αλλά και του εσωτερικού του καταστήματος, όπου τα κέρματα είναι βασικό διακοσμητικό υλικό. Άλλωστε, η κεντρική ιδέα είναι πως ακόμη και τα “ψιλά” μπορούν να κάνουν την διαφορά!
Bergdorf Goodman
Ονειρικά ζαχαρωτά, φαντασμαγορικά γλυκά και τούρτες, καραμέλες και ζαχαρόπαστα είναι μερικά από τα στοιχεία που απαρτίζουν τις φετινές μαγικές βιτρίνες του Bergdorfs, το οποίο παρομοιάζεται με ένα “οπτικό γιορτινό τραπέζι”!
Louis Vuitton
Οι βιτρίνες στην Fifth Avenue έχουν διακοσμηθεί φέτος με δέντρα, αλλά σίγουρα καθόλου συμβατικά! Εξωτικοί φοίνικες στέκονται πλάι σε ευφάνταστα πολύχρωμα έλατα, ενώ κάκτοι και μπονσάι συμπληρώνουν την εικόνα, την στιγμή που εκθαμβωτικά στολίδια κρέμονται από κλαδιά, αγκάθια και φυλλώματα! Στόχος του επιτελείου ήταν να παρουσιάσουν τις διαφορετικές εκδοχές του χριστουγεννιάτικου δέντρου που συναντάμε σε διάφορες γωνιές του κόσμου!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ