Παρακολουθώντας τώρα τελευταία ένα από τα πρώτα επεισόδια των Friends, παρατήρησα πως ένα από τα gadget που φαινόταν πολύ χρήσιμο στους πρωταγωνιστές (και ειδικά στον Ross, όταν πλησίαζε η ημερομηνία γέννησης του γιου του, Ben) ήταν ο βομβητής ή pager, όπως τον αποκαλούσαν. Προσωπικά, δεν είχα ποτέ pager, γιατί στα 80s και τα 90s που μεσουράνησαν αυτές οι συσκευές ανάμεσα στους yuppie (και τους μέλλοντες μπαμπάδες, απ’ ό,τι φαίνεται!) ήμουν είτε αγέννητη, είτε πολύ μικρή για να μου φανεί χρήσιμο κάτι τέτοιο. Ήμουν, όμως, πολύ εξοικειωμένη με αντίστοιχα props της εποχής, όπως το walkman και οι κασέτες, το VHS, οι φωτογραφικές μηχανές με φιλμ μίας χρήσης και φυσικά το gameboy. Όλα “προϊστορικά”, τώρα που το σκέφτομαι, και σίγουρα retro αυτή την στιγμή που μιλάμε. Άλλωστε, πλέον αυτοί οι όροι έχουν αντικατασταθεί από έννοιες όπως το smartphone, το Facebook, το Instagram, το Snapchat, το Spotify και το Netflix! Βλέποντας, όμως, την εκπληκτική συλλογή φωτογραφιών του art director Tom le French από το Λονδίνο δεν κατάφερα να συγκρατήσω τον ενθουσιασμό μου για αυτό το υπέροχο “πάντρεμα” των δύο κόσμων που κατάφερε!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Βλέπεις, ο εμπνευσμένος καλλιτέχνης και designer αποφάσισε να συνδυάσει τις retrofuturistic επιρροές από τα 80s και τα 90s με τα applications και τα media που γνωρίζουμε σήμερα! Με λίγα λόγια, οραματίστηκε πώς θα έμοιαζε το Instagram αν ήταν μια γνώριμη συσκευή του 1980! Μάλιστα, ονόμασε την συλλογή των “πειραγμένων” φωτογραφιών του re:birth, μιας και μέσω της επεξεργασίας του κατάφερε να… αναγεννήσει τις αγαπημένες συσκευές των 80s και να τις μετατρέψει σε κάτι που θυμίζει πολύ την σύγχρονη εποχή.
Κάπως έτσι, το Spotify γίνεται ένα stylish walkman, το Facebook μετατρέπεται σε βομβητή και το Whatsapp σε walkie-talkie! Αντίστοιχα, το Netflix είναι ένα ιδιαίτερο View Master και το Snapchat ένα παιχνίδι arcade… τσέπης! Στόχος του καλλιτέχνη είναι μέσα από την συγκεκριμένη δουλειά να αναδείξει τους τρόπους που η τεχνολογία έχει επηρεάσει τις καθημερινές συνήθειές μας σε διάστημα μόλις ελάχιστων δεκαετιών! Και το καταφέρνει με τον πιο ευφάνταστο τρόπο!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ