Ποιος δεν ξέρει τις δίδυμες, Mary-Kate και Ashley Olsen; Οι διάσημες δίδυμες αδελφές που πρώτη φορά εμφανίστηκαν στην μεγάλη οθόνη, όταν ήταν μόλις 6 μηνών, αποτελούν πλέον δύο από τις πιο ισχυρές επιχειρηματικές προσωπικότητες στον κόσμο της μόδας. Στα 38 τους πλέον χρόνια, οι Olsen συνεχίζουν να βρίσκονται στο τιμόνι του luxury brand, The Row, η αξία του οποίου εκτιμάται γύρω στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αλλά η πορεία τους προς την επιτυχία δεν ήταν στρωμένη με ροδοπέταλα. Από τα πρώτα τους βήματα, στον κόσμο της τηλεόρασης, μέχρι τη μετάβασή τους σε έναν από τους πιο απαιτητικούς και ανταγωνιστικούς τομείς του κόσμου, την παγκόσμια fashion scene, η Mary-Kate και η Ashley κατάφεραν να δημιουργήσουν μια νέα, ισχυρή καριέρα και να αποφύγουν τις παγίδες που συχνά περιμένουν τους celebrities που γίνονται διάσημοι από πολύ, πολύ, μικρή ηλικία.

Photo by Bennett Raglin/Getty Images for WSJ. Magazine Innovators Awards
Τα πρώτα βήματα: Από τη δόξα του «Full House» στο γυναικείο επιχειρείν
Η καριέρα των Mary-Kate και Ashley Olsen ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία, όταν έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση (παίζοντας εναλλάξ) στην αμερικανική τηλεοπτική σειρά «Full House», το 1987. Από τότε, οι δίδυμες έγιναν αγαπημένες φιγούρες της τηλεοπτικής και κινηματογραφικής βιομηχανίας, με τον ρόλο τους ως «Michelle Tanner» να τις κατατάσσει στη κορυφή της λίστας με τα πιο αναγνωρίσιμα παιδιά της εποχής. Μέχρι την ηλικία των 6 ετών, είχαν ήδη αποκτήσει τη δική τους εταιρεία παραγωγής, τη Dualstar Entertainment Group, και άρχισαν να πρωταγωνιστούν σε πολλές επιτυχημένες παιδικές και εφηβικές ταινίες – It Takes Two (1995), Billboard Dad (1998), Passport to Paris (1999), Our Lips Are Sealed (2000), Winning London (2001), Holiday in the Sun (2001), Getting There (2002), When in Rome (2002), The Challenge (2003), New York Minute (2004).
Photo by ABC Photo Archives/Disney General Entertainment Content via Getty Images
Παράλληλα, συμμετείχαν και σε διάσημες τηλεοπτικές σειρές, όπως το «Two of a Kind» και το «So Little Time». Η Dualstar έγινε μια τεράστια εμπορική επιτυχία, με προϊόντα όπως ρούχα, αξεσουάρ, αρώματα, βιβλία και παιχνίδια που έφεραν το όνομά τους. Μέχρι τα μέσα των 2000s, οι Olsen ήταν από τις πιο πλούσιες, νέες επιχειρηματίες στον κόσμο.
Η μετάβαση στη luxury fashion scene
Το 2006, οι δίδυμες αποφάσισαν να δημιουργήσουν το luxury fashion brand «The Row», με βασικά στοιχεία του DNA του τον μινιμαλισμό και την υψηλή ποιότητα. Η αρχική ιδέα για το brand προέκυψε όταν η Ashley επιδίωξε να δημιουργήσει το τέλειο λευκό T-shirt, αναγνωρίζοντας ένα κενό στην αγορά για υψηλής ποιότητας basic items. Μετά από εκτεταμένες δοκιμές σε γυναίκες διαφόρων σωματότυπων και ηλικιών, παρουσίασαν μια συλλογή επτά κομματιών, η οποία αγοράστηκε εξ ολοκλήρου από το Barneys New York.
Πως προέκυψε όμως το brand name, The Row; Όπως οι ίδιες έχουν αποκαλύψει, άντλησε την έμπνευσή του από την οδό Savile Row του Λονδίνου, γνωστή για την παραδοσιακή ραπτική της. Οι Olsen επέλεξαν αυτό το όνομα για να υπογραμμίσουν την ποιότητα και την τεχνική αρτιότητα των ενδυμάτων τους, αποφεύγοντας τη χρήση των δικών τους ονομάτων, ώστε να αποφευχθεί η οποιαδήποτε σύνδεση, και τα προϊόντα να μιλούν από μόνα τους.
Photo by Mike Coppola/Getty Images
Το υπέρκομψο στιλ τους και η μίνιμαλ αισθητικής τους, με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια, τράβηξε την προσοχή των fashion insiders και των αγοραστών πολυτελών εμπορικών καταστημάτων. Η μάρκα εξελίχθηκε ραγδαία, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, από ρούχα και παπούτσια μέχρι τσάντες και αξεσουάρ. Η αυθεντικότητα και η ποιότητα των προϊόντων της «The Row» έκαναν τη μάρκα να αναγνωριστεί ως κορυφαία επιλογή για το υψηλής ποιότητας, «αθόρυβο» luxury style, και την τοποθέτησαν ανάμεσα στους μεγαλύτερους παίκτες στο fashion πεδίο.
Το 2018, μετά από δύο χρόνια έρευνας, το «The Row» παρουσίασε την πρώτη της πλήρη ανδρική συλλογή, η οποία περιλάμβανε κοστούμια, τζιν και πλεκτά. Η συλλογή έγινε διαθέσιμη στα καταστήματα τον Οκτώβριο του ίδιου έτους – και «εξαφανίστηκε» σε χρόνο ρεκόρ.
Η αντοχή στον χρόνο
Η πανδημία του COVID-19, η οποία προκάλεσε προβλήματα στην παγκόσμια οικονομία, δεν ακούμπησε το «The Row», το οποίο όχι μόνο κατάφερε να ανταπεξέλθει αλλά αύξησε τις πωλήσεις του κατά πολύ, φτάνοντας το 2021 τζίρους άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων. Η επιτυχία αυτή αποτελεί απόδειξη της ικανότητας των Olsen να προσαρμόζονται στις προκλήσεις της αγοράς, και μάλιστα χωρίς να βάζουν τρικλοποδιά στην ποιότητα που χαρακτηρίζει την μάρκα τους. Το brand eπεκτάθηκε επίσης σε 37 χώρες, όπως το Λος Άντζελες, η Νέα Υόρκη και το Λονδίνο, αποδεικνύοντας ότι το όραμα των Olsen για μια αυθεντική και πολυτελή μάρκα που επικεντρώνεται στην ποιότητα και τη διαχρονικότητα, μπορεί να αντέξει στον χρόνο.
Photo by Steve Eichner/WWD/Penske Media via Getty Images
Η προσωπική ζωή και η επιλογή της αποχής από τη δημοσιότητα
Αν και οι Olsen έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν μια εξαιρετικά επιτυχημένη επιχείρηση, έχουν αποφασίσει εδώ και χρόνια να εξαφανιστούν από τα φώτα της δημοσιότητας. Οι δύο αδελφές αποφεύγουν τις δημόσιες εμφανίσεις και προτιμούν να κρατούν τη ζωή τους ιδιωτική. Η Mary-Kate, που υπήρξε παντρεμένη με τον Olivier Sarkozy (αδελφό του πρώην προέδρου της Γαλλίας), απολαμβάνει τώρα μια ήσυχη προσωπική ζωή ούσα μόνη, ενώ η Ashley, η οποία παντρεύτηκε τον Louis Eisner, απέκτησε το 2023 το πρώτο της παιδί. Η επιλογή τους να μείνουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας αποτελεί μια συνειδητή απόφαση, ώστε να επικεντρωθούν σε αυτό που πραγματικά τους γεμίζει: στο brand τους. Παρά την απουσία τους από τα μέσα, το label τους εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα στον κόσμο του high fashion.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ