Meghan Markle: Όσα ξέρουμε για το νέο brand της, «As Ever», που έχει ήδη γίνει talk of the town

Η Meghan Markle επέστρεψε! Τις τελευταίες ώρες το όνομά της παίζει παντού. Ο λόγος; To νέο lifestyle brand της, με τίτλο «As Ever».  Από τη στιγμή που έγινε η ανακοίνωση, τα μέσα ενημέρωσης σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και οι εκατομμύρια fans της δεν έχουν σταματήσει να συζητούν για αυτό το νέο, επιχειρηματικό βήμα της Meghan. Τι αντιπροσωπεύει το brand αυτό; Ποιο είναι το μήνυμα πίσω από το logo του; Γιατί η Meghan επέλεξε να κάνει ένα τέτοιο βήμα; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Η επιστροφή της Meghan στον επιχειρηματικό κόσμο – Το «As Ever» είναι το νέο lifestyle brand της

Από το 2020 που εκείνη και ο σύζυγός της, Πρίγκιπας Harry, αποχώρησαν από τα βασιλικά τους καθήκοντα, η Meghan Markle έχει επιδιώξει να δημιουργήσει μια ανεξάρτητη επαγγελματική ταυτότητα, μακριά από τους περιορισμούς του παλατιού. Μετά το επιτυχημένο ντοκιμαντέρ “Harry & Meghan” που προβλήθηκε στο Netflix αλλά και τη συνεργασία της με το Spotify, η Meghan στρέφεται τώρα στον επιχειρηματικό κόσμο με ένα brand που φαίνεται να εμπνέεται από τις προσωπικές της αξίες και τα ενδιαφέροντά της. Και το όνομα αυτού; As Ever!

Photo by Samir Hussein/WireImage

Το «As Ever» έρχεται ως «δεύτερη προσπάθεια» αυτής της πορείας, μετά από το «American Riviera Orchard», το οποίο και αποχαιρετά αφού δεν προχώρησε λόγω νομικών ζητημάτων με το trademark. Σε πρόσφατη συνέντευξή της στη Vogue, η Meghan Markle ανέφερε: «Πάντα πίστευα στη δύναμη της αυθεντικότητας. Το “As Ever” είναι η αντανάκλαση της ζωής μου, της δημιουργικότητας και της επιθυμίας μου να εμπνεύσω άλλες γυναίκες να αναζητήσουν την ισορροπία και την ευημερία στη ζωή τους».

Τι ακριβώς είναι το “As Ever” και πως συνδέεται με το ντεμπούτο της σειράς του Netflix «With Love, Meghan»;

Το brand «As Ever» επικεντρώνεται σε έναν κόσμο γεμάτο αισθητική και δημιουργικότητα με την έννοια του wellness να πρωταγωνιστεί. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, το brand αυτό θα περιλαμβάνει προϊόντα διακόσμησης, είδη κουζίνας, τρόφιμα, καθώς και προϊόντα προσωπικής φροντίδας.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @aseverofficial

Η Meghan έχει αναφερθεί πολλές φορές στην αγάπη της για τη μαγειρική, την κηπουρική αλλά και το well-being γενικότερα, «δραστηριότητες» που όπως φαίνεται ορίζουν την ταυτότητα της νέας εταιρίας της. Την ίδια στιγμή, όλα αυτά μας φέρνουν στο μυαλό λίγο-πολύ την θεματολογία με την οποία καταπιανόταν το παλιό, lifestyle blog της, «The Tig».

Το λανσάρισμα του νέου brand της Meghan Markle, «As Ever», θα συνοδευτεί από το ντεμπούτο εκπομπή της με τίτλο «With Love, Meghan», η οποία θα κάνει πρεμιέρα στο Netflix στις 4 Μαρτίου 2025. Η εκπομπή αποτελείται από 8 επεισόδια, στα οποία η Meghan εστιάζει στην μαγειρική, την κηπουρική και την διοργάνωση events, φιλοξενώντας μια σειρά από ενδιαφέροντες καλεσμένους, συμπεριλαμβανομένων φίλων της αλλά και celebrities.

Στόχος της εκπομπής είναι να αναδείξει την ομορφιά στις καθημερινές στιγμές και να ενθαρρύνει το κοινό να αγκαλιάσει τη χαρά αντί της τελειότητας. Και η συνεργασία της με το Netflix δεν φαίνεται να σταματά εκεί, αφού τα προϊόντα με την υπογραφή του «As Ever» θα διατίθενται μέσω των pop-up καταστημάτων «Netflix House» σε δημοφιλή εμπορικά κέντρα.

Η ανακοίνωση του «As Ever» στο ευρύ κοινό

Στο πλαίσιο της ανακοίνωσης του «As Ever», η Meghan μοιράστηκε ένα βίντεο στο προσωπικό της account στο Instagram, στο οποίο εμφανίζεται σε έναν κήπο, πιθανώς στο σπίτι της στην Καλιφόρνια, φορώντας ένα λευκό πουκάμισο και ένα τζιν, απόλυτα φυσική, με τα μαλλιά της πιασμένα και εντελώς άβαφτη. Είναι εμφανώς ενθουσιασμένη για το νέο της εγχείρημα. Εξηγεί την αλλαγή του ονόματος από «American Riviera Orchard» σε «As Ever». Μεταξύ άλλων στο βίντεο, αναφέρει ότι το προηγούμενο όνομα περιόριζε τη μάρκα, ενώ το «As Ever» της επιτρέπει να επεκταθεί σε μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων που αγαπά και χρησιμοποιεί και στο δικό της σπίτι.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Meghan, Duchess of Sussex (@meghan)

Επιπλέον, η Meghan παρουσίασε και την brand new ιστοσελίδα του «As Ever». Μόλις μπει κανείς στο site θα δει μια σπάνια φωτογραφία με εκείνη και την 3χρονη κόρη της, Πριγκίπισσα Lilibet, ντυμένες στα λευκά να περπατούν χέρι-χέρι σε ένα καταπράσινο spot με φόντο φοίνικες και τον Ειρηνικό Ωκεανό. Αυτή η φωτογραφία δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη προσμονή στους fans για το τι έχουν να περιμένουν στην συνέχεια, μιας και πολύ σπάνια βλέπουμε την μικρή Lilibet να φιγουράρει στα media.

Το ιδιαίτερο logo και οι καλά κρυμμένοι συμβολισμοί του

Το λογότυπο του νέου brand της Meghan Markle, «As Ever», είναι πλούσιο σε συμβολισμούς που αντικατοπτρίζουν την προσωπική της ζωή και τις οικογενειακές της αξίες, την αγάπης και την ενότητας. Συγκεκριμένα, το λογότυπο παρουσιάζει έναν φοίνικα πλαισιωμένο από δύο κολιμπρί, στοιχεία που έχουν ιδιαίτερη σημασία για τη Meghan.

Ο φοίνικας στο λογότυπο αναφέρεται στους φοίνικες που περιβάλλουν το σπίτι της Meghan και του πρίγκιπα Harry στο Montecito της Καλιφόρνιας. Σε συνέντευξή της στο περιοδικό The Cut το 2022, η Meghan αποκάλυψε ότι δύο από αυτούς τους φοίνικες, που έχουν στον κήπο τους, έχουν ιδιαίτερη σημασία για το ζευγάρι, καθώς ο Harry τους παρομοίαζε με τους ίδιους, λόγω του τρόπου που οι κορμοί τους ενώνονται. «Κάθε μέρα, όταν ο Archie περνάει από μπροστά τους, λέει: ‘Γεια σου, μαμά. Γεια σου, μπαμπά».

Φωτογραφία: @meghan

Τα κολιμπρί έχουν επίσης ξεχωριστή θέση στην οικογένεια Sussex. Στο ντοκιμαντέρ Harry & Meghan του 2022, παρουσιάζεται μια σκηνή όπου ο πρίγκιπας Harry και ο γιος του, Archie, παρατηρούν κολιμπρί στον κήπο τους. Επιπλέον, στο βιβλίο του πρίγκιπα Harry, «Spare», αναφέρεται ότι τα κολιμπρί θεωρούνται σε ορισμένους πολιτισμούς σύμβολα των πνευμάτων ή των αναγεννημένων πολεμιστών, προσδίδοντας πνευματική διάσταση στην παρουσία τους.

Ωστόσο, το λογότυπο του «As Ever» έχει προκαλέσει αντιδράσεις, καθώς φέρεται να μοιάζει με το έμβλημα της πόλης Porreres στη Μαγιόρκα της Ισπανίας. Η δήμαρχος της πόλης, Francisca Mora Veny, εξέφρασε ανησυχίες για την ομοιότητα, σημειώνοντας ότι το έμβλημα της πόλης περιλαμβάνει επίσης έναν φοίνικα πλαισιωμένο από πουλιά. Η δήμαρχος δήλωσε: «Δεν θέλουμε το έμβλημά μας να παραποιηθεί, καθώς ανήκει αποκλειστικά στο Porreres».

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Meghan, Duchess of Sussex (@meghan)

Την στιγμή που πολλές celebrities, που έχουν δημιουργήσει αντίστοιχα brands και έχουν ήδη κατακτήσει σημαντικό μερίδιο της αγοράς στον τομέα του wellness – χαρακτηριστικά παραδείγματα η Gwyneth Paltrow με το «Goop» ή η Jessica Alba με το «Honest Company» – μένει να δούμε αν υπάρχει αρκετός χώρος για την Meghan Markle και το As Ever. Πάντως, είτε πρόκειται για μια επιχειρηματική κίνηση στρατηγικής σημασίας είτε για μια γνήσια έκφραση της αισθητικής και των αρχών της, το «As Ever» δείχνει πως η Meghan Markle συνεχίζει να χαράζει τη δική της διαδρομή, ξεφεύγοντας από τα βασιλικά πρωτόκολλα και χτίζοντας το δικό της legacy.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164