Το γνωστό συγγραφικό δίδυμο Ρήγας – Αποστόλου, μιλάνε για τη νέα τους παράσταση ”Τα κορίτσια με τα μαύρα”. ”Είναι οι καλόγριες ενός μοναστηριού κάπου στη Βόρεια Ελλάδα. Δύο μοναχές που διεκδικούν το χρίσμα της ηγεσίας της μονής (σκέψου δύο πολιτικές παρατάξεις) για να καλύψουν τις παραβατικές πράξεις τους. Η Αδελφή Ζαμπέτα θησαυρίζει από παράνομες επιδοτήσεις της Ε.Ε. εξάγοντας τα αγαθά μιας ευλογημένης χασισοκαλλιέργειας και η Αδελφή Υπομονή διακινεί πόρνες ντυμένες με ράσα για να τις γλιτώσει από την Αστυνομία. Υπάρχει και η ηγουμένη – μονίμως σε κώμα. Σ’αυτή τη μαύρη φάρσα εμπλέκονται όργανα της τάξης, πολιτικοί, τηλεοράσεις, προαγωγοί που φωτογραφίζουν τη διαφθορά των τελευταίων δεκαετιών”, εξηγεί ο απόστολος Ρήγας στη Realtime.
Πώς θα σκιαγραφούσαν τον σημερινό Έλληνα αν ήταν θεατρικός ήρωας; ”Σαν λαμόγιο που φοράει σινιέ ρούχα κι από μέσα βρώμικο εσώρουχο και τρύπιες κάλτσες. Είναι τυχαίο που μόλις έσκασαν τα οικονομικά μέτρα, έτρεξαν όλοι να βγουν σε πρόωρες συντάξεις;”, αναρωτιέται ο Δημήτρης Αποστόλου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δηλώνουν πως έχουν πολλές ιδέες αλλά δεν ξέρουν ποιος θα τους υποστηρίξει εν μέσω κρίσης: ”Έχουμε άλλα δύο θεατρικά στα σκαριά. Ιδέες και υλικό έχουμε άφθονα. Το θέμα είναι πια ποιοι θα μας εμπιστευθούν λόγω της κρίσης. Τα κανάλια που σήμερα κάνουν συντήρηση δημιούργησαν – σ’αυτό φταίμε όλοι μας – μια Λερναία Ύδρα που το κάθε κεφάλι της ήταν πάρα πολύ ακριβό για την αγορά που απευθυνόταν. Δεν γίνεται ένας ηθοποιός να τελειώνει τη σεζόν και να παίρνει όσα ο διευθυντής της Ελλάδος. Όμως από την άλλη το αποτέλεσμα του εξαιρετικού ”Νησιού” δεν ήρθε από μόνο του. Οι άνθρωποι το δούλευαν από πέρυσι. Είχαν χρόνο και χρήμα. Πρώτη φορά στον καλλιτεχνικό χώρο γίνονταιν μαζικές προσευχές να σκίσει κι ας μην υπήρχαν προσωπικοί λόγοι. Μακάρι να γίνει εφαλτήριο για να ξαναποντάρουν τα κανάλια στην ελληνική παραγωγή κι όχι σε φτηνιάρικα προγράμματα”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ