Καζάνι που βράζει θυμίζει αυτή την εποχή το Mega… Καζάνι που βράζει, αφού πράγματα και θάματα “μαγειρεύονται” ενόψει νέας τηλεοπτικής χρονιάς .Ναι, μπορεί και η ιδιωτική τηλεόραση να χορεύει στους ρυθμούς της κρίσης ,όμως, ο διευθυντής προγράμματος του Μεγάλου Καναλιού , Πέτρος Μπούτος , επέστρεψε απο το τηλεοπτικό παζάρι των Κανών με γεμάτες βαλίτσες.
Ετσι, την ώρα που όλοι ασχολούνται με την αγορά του ριάλιτι “You Man” , το οποίο απέκτησε πρόσφατα το κανάλι της Μεσογείων για το πρόγραμμα 2010-2011, αυτές τις ημέρες η διοίκηση του καναλιού προχώρησε στην αγορά ενός ακόμα πρότζεκτ .Πρόκειται για το πρότζεκτ “For Frame” ,το οποίο σας το αποκαλύπτουμε αποκλειστικά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πρόκειται για ακόμα ένα ριάλιτι πρόγραμμα, ισραηλινής καταγωγής ,το οποίο προορίζεται για το πράιμ-τάιμ του καναλιού, δηλαδή, για την βραδινή του ζώνη, για την ζώνη υψηλής τηλεθέασης. Και αν αναρωτιέστε περί τίνος πρόκειται, θα σας τα πω όλα ευθύς αμέσως.
Το “For Frame” είναι ένα πρόγραμμα, σύμφωνα με το οποίο ,θα πρέπει να βρεθούν οικογένειες που να θελήσουν να βάλουν στο σπίτι τους κάμερα και μία φορά την μέρα, θα πηγαίνουν να στήνονται μπροστά της ,δημιουργώντας ουσιαστικά ένα τηλεοπτικό κάδρο , όπου και θα πρέπει να ανακαλύπτουν τρόπους για να κερδίζουν το ενδιαφέρον μας ,έτσι ώστε να μην υποκύψουμε στον πειρασμό του ζάπινγκ. Οποιες οικογένειες δεν τα καταφέρνουν και οι τηλεθεατές θα αλλάζουν τελικά κανάλι άρον – άρον, θα χάνουν πόντους.
Δεν ξέρω εσείς αν ενθουσιαστήκατε με την ιδέα, εγώ πάλι όχι… Ομως, περιμένω να δω το πρότζεκτ στον αέρα για να βγάλω οριστικά συμπεράσματα, γιατί σου λέει πρόκειται για ένα πρόγραμμα που σημειώνει μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό.
Για να δούμε, τι θα δούμε…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ