Μαμά και κόρη είναι πια αχώριστες. Η Μαρία Βοσκοπούλου έχει μεγαλώσει πια και συνοδεύει όλο και πιο συχνά την μητέρα της Άντζελα Γκερέκου σε επίσημες εξόδους. Οι δυο τους περνούν καθημερινά πολύ χρόνο μαζί και συχνά τις βλέπουμε για ψώνια, σε βόλτες και σε θεατρικές παραστάσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αυτήν τη φορά το TLIFE τις συνάντησε στην πρεμιέρα της παράστασης “Ωραία μου κυρία” στο θέατρο Πάνθεον, σε μετάφραση-σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ρήγα, με την Δήμητρα Ματσούκα στο ρόλο της Ελίζα Ντούλιτλ και τον Κώστα Κόκλα ως καθηγητή Ουίλιαμ Χίγγινς.
Πρόκειται για το μιούζικαλ του Τζωρτζ Κιούκορ το 1964 με την Ώντρευ Χέμπορν και τον Ρεξ Χάρισον. Ο Ιρλανδός δραματουργός Τζωρτζ Μπέρναρ Σω έγραψε το 1912 το πιο δημοφιλές θεατρικό του αντλώντας έμπνευση από τον αρχαιοελληνικό μύθο του Πυγμαλίωνα, του γλύπτη που ερωτεύτηκε παθιασμένα το άγαλμά του, την Γαλάτεια.
Μαζί τους, ένας 20μελής θίασος με πρωταγωνιστές τους Παύλο Χαϊκάλη, Χριστίνα Θεοδωροπούλου, Ορέστη Τζιόβα, Ησαϊα Ματιάμπα, Περικλή Αλμπάνη, Γαλήνη Τσεβά, Θωμά Παλιούρα, Ιάσονα Παπαματθαίου, Αντώνη Καφετζόπουλο και guest-star την Μπέτυ Λιβανού.
Λίγα λόγια για το έργο
Η υπόθεση αφορά την προσπάθεια ενός διανοούμενου καθηγητή Γλωσσολογίας στο Λονδίνο του 1912 να μεταμορφώσει μια άξεστη ανθοπώλισσα από το Κόβεντ Γκάρντεν σε μια κυρία της υψηλής κοινωνίας.
Ο Ουίλιαμ Χίγγινς, λοιπόν, βάζει στοίχημα ότι μπορεί να μετατρέψει ένα λαικό αμόρφωτο κορίτσι, την Ελίζα Ντούλιτλ, σε αληθινή αριστοκράτισσα, έτσι ώστε κανείς να μην υποψιάζεται την καταγωγή της. Η εκπαίδευση της Ελίζας αρχίζει φυσικά με πολλά προβλήματα και αναποδιές μιας και δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο να φτιάξεις έναν καινούργιο άνθρωπο μέσα σε έξι μήνες. Σε αυτήν την “κωμική” διαδικασία της μεταμόρφωσης επιστρατεύονται και άλλοι, όπως ο φίλος του καθηγητή Χίγγινς , η μητέρα του και πολλοί ακόμα…. Κάποια στιγμή η Ελίζα είναι έτοιμη να κάνει την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στη μεγάλη δεξίωση της Αγγλικής Πρεσβείας.
Θα καταφέρει αυτό το “χαμίνι” να πείσει για νεαρή αριστοκράτισσα εκ Παρισίων, όπως την παρουσιάζουν; Και πώς περιπλέκονται ακόμα περισσότερο τα πράγματα, όταν ο αλαζονικός και σνομπ καθηγητής Χίγγινς αρχίζει να ερωτεύεται το δημιούργημά του; Όλα αυτά, θα τα δούμε σε μια τρυφερή κομεντί εποχής που ξεχειλίζει από χιούμορ, συναίσθημα, τρυφερότητα αλλά και καυστικά σχόλια του συγγραφέα για την αστική τάξη της εποχής του.
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης. Κοστούμια: Απόλλων Παπαθεοχάρης. Φωτισμοί: Χρήστος Τζιόγκας. Μουσική Επιμέλεια: Αλέξανδρος Ρήγας, Ησαΐας Ματιάμπα. Φωτογραφίες παράστασης: Βαγγελής Κυρής, Μιχάλης Τερζάκης. Βοηθοί Σκηνοθέτη: Σταμάτης Πατρώνης, Μαρία Οικονομίδη.
Φωτογραφίες: Πέτρος Χόντος
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ