Ο πρόεδρος του Συλλόγου, Γ. Βαφειαδάκης, που υπογράφει τις εκτιμήσεις, τονίζει ότι το εν λόγω κείμενο για το πανανθρώπινο μήνυμα της τέχνης, από κείμενο της Ελένης Γλύκατζη- Αρβελέρ, είχε εκτενή μεταφορικό λόγο που ίσως δυσκόλευε τους μαθητές στη σύνταξη περίληψης, καθώς είχε και αρκετά αναβαθμισμένο λεξιλόγιο και πυκνά νοήματα.
Σχετικά με τις λεξικολογικές ασκήσεις, αυτές θεωρήθηκαν σαφείς, ως προς τη διατύπωση, βατές και αναμενόμενες ως προς την απάντησή τους, αλλά με κλιμακούμενη δυσκολία εξαιτίας του αναβαθμισμένου επιπέδου του κειμένου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Επίσης, τα ζητούμενα της έκθεσης ήταν ξεκάθαρα και σαφή, ενδιαφέροντα για τους μαθητές, ενώ θεωρήθηκαν ότι έδιναν αφορμή για προβληματισμό πάνω στο τόσο σημαντικό θέμα της αισθητικής καλλιέργειας.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΠΩΣ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ
Διαφορετική άποψη από την Πανελλήνια Ενωση Φιλολόγων
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Θετικά κρίνει η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων, τα θέματα της Νεοελληνικής γλώσσας στα οποία διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Συγκεκριμένα στη σχετική ανακοίνωσή της η Ένωση τονίζει αναλυτικά:
«Το κείμενο που δόθηκε στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας είναι απόσπασμα από το βιβλίο της Ελένης Γλύκατζη-Αρβελέρ “Πολιτισμός και ελληνισμός. Προσεγγίσεις”, σε διασκευή. Το θέμα του αναφέρεται στη σημασία της Αρχαίας Ελληνικής Τέχνης. Πρόκειται για θέμα που εντάσσεται στη διδακτέα ύλη της Β´ και της Γ´ Λυκείου για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας. Ο λόγος του κειμένου είναι σύνθετος, αλλά ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του συγκεκριμένου μαθήματος».
Διάβασε περισσότερα στο newsit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ