Συγγραφέας και πολιτικός ο Μίμης Ανδρουλάκης έχει τη δική του πετυχημένη πορεία τόσο στη συγγραφή όσο και στην πολιτική ζωή! Χρόνια στο ραδιόφωνο και με έντονο και ιδιαίτερο λόγο στις πολιτικές εκπομπές, ο Μίμης Ανδρουλάκης είναι σίγουρα από τους ξεχωριστούς ανθρώπους του πνεύματος με πολλά ταλέντα. Στα χνάρια του πολυτάλαντου πατέρα του είναι και ο γιος του Νικόλας Ανδρουλάκης, ο οποίος σπούδασε οικονομικά αλλά τον κέρδισε η σκηνοθεσία και η υποκριτική.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Νικόλας χθες είχε πρεμιέρα με μια διαφορετική παράσταση από τις άλλες και ο πατέρας του ήταν στις πρώτες θέσεις για να καμαρώσει το γιο του!
Λίγα λόγια για την παράσταση Κούκλες
Τότε ήταν αλλιώς
Τα πίστευαν τούτα όλα.
Ένα κουκλόσπιτο. Δέκα γυναίκες. Ένας χορός κέρινων ομοιωμάτων. Ή αμαζόνων σε εγρήγορση. Όλες νεαρές. Όλες αλαβάστρινες. Όλες κούκλες. Κι όλες τους είναι μητέρες. Κόρες. Σύζυγοι. Αδελφές. Φίλες. Ερωμένες. Ξένες. Μαριονέτες κι επαναστάτριες. Σε έναταμπλό βιβάν γυναικείας χειραφέτησης. Μια στρατιά υπεραιωνόβιεςΝόρες βγαίνουν από το κεχριμπάρι τους, εξερευνούν η μία την άλλη κι όλες μαζί χειραγωγούνται από τον δημιουργό τους.
Ακριβώς 140 χρόνια μετά την πρώτη ανάγνωση του Κουκλόσπιτου του Χένρικ Ίψεν, το έργο που τάραξε τα λιμνάζοντα ύδατα των κοινωνικών δεδομένων αιώνων, για τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία, αναθεωρείται από την ίδια την ηρωίδα του. Και τα πολλαπλά καθρεφτίσματά της, στη γυναίκα του 21ου αιώνα. Και μετατρέπεται σε συγκρουσιακό συλλογικό αφήγημα –αφορμή για την προσωπική ρωγμή κάθε Κούκλας. Κι η Νόρα πέθανε. Κι η Νόρα δεν υπήρξε ποτέ. Και ζήτω η Νόρα.
Με ένα ensemble γυναικών να συνθέτουν–ως χορός που μεταλλάσσεται- όλους τους ήρωες του έργου, συνομιλώντας ταυτόχρονα –σαν σε παράβαση-με έργα ορόσημα που σμίλεψαν ηρωίδες εμβληματικές. Κάθε Νόρα αυτού του μουσείου κέρινων ομοιωμάτων κουβαλά τριπλή ταυτότητα. Μια φανερή, μια κρυφή και μία που δεν έχει ανακαλύψει ακόμα. Σε έναν οίστρο του συλλογικού ασυνείδητου της σύγχρονης γυναίκας. Με το κορμί μιας νεαρής χορεύτριας και τη φωνή μιας νεαρής σοπράνο ν’ αντανακλούν όσα μένουν από ένα κουκλόσπιτοσε ένα παιδί.
Ο Νικόλας Ανδρουλάκης, στα πλαίσια συνεργασίας της νέας καλλιτεχνικής συμμορίαςΝτουέντε, μεταγράφει το έργο και σκηνοθετεί μία παράσταση συνόλου, απ’ άκρη σ’ άκρη στο εμβληματικό Φουαγιέ του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά. Για πρώτη φορά. Σε μια κυβιστική αποτύπωση της πραγματικότητας. Ως είναι.
Ποιος είναι ο Νικόλας Ανδρουλάκης
Ο Νικόλας Ανδρουλάκης είναι ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1987. Έχει σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και στη Δραματική Σχολή Αθηνών «Γ. Θεοδοσιάδης», με δασκάλους τους σκηνοθέτες Νικαίτη Κοντούρη, Πέτρο Ζούλια, Νίκο Καραγέωργο και τη χορογράφο Λία Τσολάκη. Έχει συμμετάσχει, μεταξύ άλλων, σε θεατρικά εργαστήρια υποκριτικής των Θωμά Μοσχόπουλου, Κώστα Γάκη και Δημήτρη Λάλου. Συμμετείχε στο 1ο Θερινό Μαντείο του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ιωαννίνων, με δασκάλους τους Μιχαήλ Μαρμαρινό, Νίκο Καραθάνο και Σίμο Κακάλα και υπεύθυνη σπουδών την Δρ. Δηώ Καγγελάρη. Είναι μέλος του 3ου Studio Συγγραφής Θεατρικού Έργου στο Εθνικό Θέατρο, με υπεύθυνη σπουδών τη σκηνοθέτη Σύλβια Λιούλιου.
Σε νεαρή ηλικία έχει υπάρξει debating, duetacting&impromptuspeakingcoach στο Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα και συνδιοργανωτής του πρώτου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ρητορικής Τέχνης στην Ελλάδα (WSDC, 2009). Από το 2009 ως το 2013 εργάστηκε ως συντάκτης σε εφημερίδες, περιοδικά και ιστοσελίδες καθώς και ως ραδιοφωνικός παραγωγός και voiceactor. Έχει σκηνοθετήσει μουσικά βίντεο για νέους καλλιτέχνες κι έχει γράψει και σκηνοθετήσει τρεις ταινίες μικρού μήκους, με το InCaseIDon’tDie (2015) να πυροδοτεί ένα πανευρωπαϊκό κύμα διαλόγου για την Ευρώπη των πολιτών. Τα γυρίσματα για τη νέα του ταινία μικρού μήκους, HeyLove, θα ολοκληρωθούν τον Φεβρουάριο του 2019.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ