Το κόψιμο της φράσης “Χτύπα! Χτύπα σαν άντρας”, που ακούγεται στην διαφήμιση που πρωταγωνιστεί η Άντζελα Δημητρίου για γνωστή αλυσίδα παιχνιδιών, αποφάσισε το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας και η λαίδη είναι έξω φρενών.
Η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων είχε θεωρήσει εξ αρχής ότι η συγκεκριμένη φράση ήταν «σεξιστική και επικίνδυνη» στο βαθμό που παρουσιάζει εγκληματικές συμπεριφορές ως «κανονικότητα» ή «επικοινωνία». Αν και το Συμβούλιο δεν συμφώνησε απόλυτα, αποφάσισε να παρέμβει και να “κόψει” αυτή την φράση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ωστόσο, η πρώτη αντίδραση της πρωταγωνίστριας Άντζελας Δημητρίου ήταν έντονη: “Δεν έχουν χιούμορ. Δεν έχουμε καθόλου χιούμορ στη ζωή μας, τι να πω;”, σχολίασε στην Espresso και συνέχισε: “Ας λογοκρίνουν λοιπόν και το χαστούκι του Παπαμιχαήλ στην Βουλιουκλάκη (σ.σ. από την ταινία “Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο”). Μην σας πω να απαγορευτούν όλες οι ταινίες που έχουν σκηνές βίας ανά τον κόσμο”.
Την ίδια στιγμή και το μοντέλο Γιώργος Καβακάκης που συμμετέχει στη διαφήμιση και αναμένεται να “εξαφανιστεί” από τη σκηνή, αναφέρει: “Δεν υπήρχε κάτι σεξιστικό ή επικίνδυνο σε αυτήν την ατάκα. Πρόκειται για ένα λογοπαίγνιο με χιούμορ”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ