Λίγες μέρες πριν την πρεμιέρα του μιούζικαλ «Nine», στο Πάνθεον της Αθήνας, η Έλενα Παπαρίζου μίλησε στο κυπριακό Down Town για την απόφασή της να δοκιμαστεί φέτος πάνω στη σκηνή ως ηθοποιός, αλλά και για το πόσο έχει αλλάξει η ζωή της μετά τον «μυστικό γάμο» της με τον Ανδρέα Καψάλη.
Τα τελευταία δύο χρόνια δούλεψε αρκετά στη Σουηδία και άνοιξε ένα καινούριο κεφάλαιο, τόσο με παλιούς όσο και με νέους συνεργάτες της. «Θέλω να κάνω διαφορετικά πράγματα. Θέλω να επεκταθώ καλλιτεχνικά. Να δοκιμάσω και νέα πράγματα. Γι’ αυτό τον Αύγουστο, στην πρόταση για το μιούζικαλ “Nine” είπα αμέσως “ναι”. Θεωρώ ότι ήταν η πιο κατάλληλη στιγμή για να το τολμήσω. Πραγματικά, ο τρόπος που δουλεύει ο κύριος Κακλέας είναι σπουδαίος γιατί κάνει όλους να αισθάνονται σημαντικοί. Έτσι πρέπει. Γιατί όλοι μας είμαστε σημαντικοί. Νιώθω υπέροχα γιατί με έχουν αγκαλιάσει όλοι οι συντελεστές. Εύχομαι να μην τελειώσει ποτέ το όνειρο που ζω! Ξέρω ότι μετά το τέλος της παράστασης θα κρατήσω πολλές φιλίες. Αυτό είναι το πιο σημαντικό»…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Είπες ότι τώρα είναι η πιο κατάλληλη ώρα να κάνεις θέατρο. Τι την κάνει τόσο… κατάλληλη;
Μερικά πράγματα έρχονται θεόσταλτα. Είμαι τόσο ευτυχισμένη αυτήν την περίοδο! Ειδικά με τη συγκεκριμένη παραγωγή και τους ανθρώπους που την απαρτίζουν. Βιώνω κάτι πολύ όμορφο.
Η σκηνή που θα παίξεις, είναι η… πίστα στην οποία έχεις τραγουδήσει!
(γελάει) Ναι. Το Πάνθεον είναι πολυχώρος.
Η σκοπιά προσέγγισης διαφέρει;
Το τραγούδι, ανάλογα με τον στίχο, έχει ένα είδος acting. Όταν λες «το ‘χεις ή δεν το ‘χεις» και δίπλα σου είναι ένας ημίγυμνος χορευτής καλείσαι να παίξεις έναν ρόλο μαζί του.
Ήταν απωθημένο σου το να παίξεις σε ένα μιούζικαλ;
Ήθελα πολύ καιρό να το κάνω. Αυτή τη φορά νιώθω πιο έτοιμη από ποτέ για κάτι τέτοιο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το κλισέ που λένε ηθοποιοί ότι μέσα από θέατρο βρίσκουν τον πραγματικό τους εαυτό, το έχεις νιώσει;
Δεν μπορώ να μιλήσω ως ηθοποιός.
Λειτουργεί ψυχοθεραπευτικά η υποκριτική άσκηση φέτος;
Ο «διαλογισμός» μου, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, είναι τα μαθήματα φωνητικής. Νομίζω ότι αυτό δεν θα αλλάξει. Το βασικότερο εργαλείο μου είναι η φωνή μου. Μου φαίνεται ιδιαίτερο που καλούμαι να χρησιμοποιήσω τη γλώσσα του σώματός μου αυτή τη φορά. Δεν είναι μόνο η πρόζα και το τραγούδι στην παράσταση.
Πολλοί ηθοποιοί έχουν δηλώσει ότι όσοι παίζουν στο θέατρο πρέπει οπωσδήποτε να έχουν σπουδάσει υποκριτική. Συμφωνείς;
Καλό είναι πάντα να έχουμε βάσεις. Κι αν δεν έχουμε, να αποκτήσουμε. Έχουν υπάρξει επίσης πολλοί και σπουδαίοι ηθοποιοί στην Ελλάδα, οι οποίοι δεν είχαν τελειώσει δραματική σχολή. Όπως επίσης υπάρχουν και σπουδαίοι τραγουδιστές, με έμφυτο χάρισμα, οι οποίοι δεν έχουν κάνει ποτέ στη ζωή τους μάθημα φωνητικής. Προσωπικά θα ήθελα να συνεχίσω να κάνω μαθήματα υποκριτικής.
Υποδύεσαι μια ιερόδουλη. Πιστεύεις ότι ζούμε σε μία απενοχοποιημένη κοινωνία η οποία δεν αντιμετωπίζει ως ταμπού αυτό το επάγγελμα;
Όλοι είμαστε συντηρητικοί και πουριτανοί ταυτόχρονα. Ειδικά η δουλειά της ιερόδουλης ήταν πολύ συγκεκριμένη εκείνη την εποχή. Αν δεις το έργο, όταν ο ήρωας ο Γκουίντο πηγαίνει στη Σαραγκίνα, εκείνη του κάνει παιχνίδι. Οι ιερόδουλες άλλωστε είναι γυναίκες με μεγάλες ευαισθησίες. Φαντάσου τι έχουν δει, τι έχουν ακούσει, τι βιώνουν και τι έχουν αναγκαστεί να κάνουν.
Άρα η γυναίκα που υποδύεσαι είναι αυτό που λέμε λαϊκά «ανάφτρα»;
Ουσιαστικά είναι εκείνη που του ξυπνά το ενδιαφέρον του για τις γυναίκες. Εκείνη που τον κάνει να αγαπήσει το γυναικείο φύλο. Η Σαραγκίνα τον έχει διδάξει πώς πρέπει να συμπεριφέρεται στη γυναίκα.
Πώς πρέπει να συμπεριφέρεται ένας άνδρας στη γυναίκα;
Πρέπει ο άνδρας να είναι κύριος.
Πρέπει ο άνδρας να τραβάει την καρέκλα για να καθίσει η γυναίκα του;
Προχθές είχαμε αυτή την κουβέντα για την ισότητα των δύο φύλων. Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι αν οι γυναίκες θέλουν να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τον άνδρα, δεν πρέπει να περιμένουν ιπποτισμούς. Εγώ πιστεύω ότι το τράβηγμα της καρέκλας ή το άνοιγμα της πόρτας είναι δείγμα ευγένειας.
Το σεξ παίξει σημαντικό ρόλο σε μία σχέση;
Σαφώς ο έρωτας παίζει τεράστιο ρόλο στη σχέση ενός ζευγαριού. Συνήθως το σεξ μεταξύ ζευγαριών ή σώζει τη σχέση ή εύκολα την καταστρέφει.
Το έχεις ζήσει και έτσι και αλλιώς;
Είναι περίεργη υπόθεση ο έρωτας…
Γιατί πιστεύεις ότι σε διάλεξε ο σκηνοθέτης, Γιάννης Κακλέας, για τον ρόλο της ιερόδουλης στο «Nine»;
Ίσως επειδή φαντάστηκε ότι θα μπορώ να συνδυάσω το τραγούδι με το χορευτικό. Ίσως επειδή είμαι ζουμερή γυναίκα και όχι κοκαλιάρα (γελάει).
Μήπως ήθελε με τη συμμετοχή σου να κερδίσει τον κόσμο σου; Λένε ότι ο κόσμος των μπουζουκιών είναι διαφορετικός από το θεατρικό κοινό…
Όχι. Έχεις την εντύπωση ότι ο Γιάννης Κακλέας θα ήθελε να φέρει κόσμο των μπουζουκιών στα θέατρά του;
Ο σύζυγός σου ζήλεψε καθόλου με την τολμηρή φωτογράφηση της αφίσας της παράστασης;
Η δουλειά είναι δουλειά και αυτά πρέπει να τα ξεχωρίζουμε. Εγώ είμαι ενθουσιασμένη με το “Nine”. Γυρνάω στο σπίτι και σκέφτομαι το “Nine”. Και του Ανδρέα τού αρέσει πολύ. Στη ζωή μας είναι ωραίο πράγμα να έχουμε έναν θεατρίνο μέσα στο σπίτι μας. Γεμίζει τη ζωή μας!
Άραγε ένα παιδάκι θα τη γέμιζε περισσότερο;
Κάποια στιγμή θα έρθει και αυτή η στιγμή. Το εύχομαι.
Ένα πρόβλημα στο σπίτι θα σε κάνει χειρότερη πάνω στην σκηνή ή το αντίθετο;
Δεν είμαι τίποτα παραπάνω από άνθρωπος. Πάντα επηρεάζομαι και από το σπίτι και από τη δουλειά. Καλό θα ήταν να είμαστε ήρεμοι, συνεσταλμένοι και να μην αγχωνόμαστε. Πρέπει να μάθουμε να λύνουμε τα θέματά μας και να μην τα αφήνουμε να μας τρώνε ζωντανούς. Ένα πρόβλημα λύνεται, μία αρρώστια δεν λύνεται.
Το γεγονός ότι παίζεις φέτος στο θέατρο, σε κάνει λιγότερο pop star;
Όχι! Καθόλου! Τουλάχιστον δεν νιώθω έτσι.
Το γεγονός ότι είσαι παντρεμένη σε κάνει λιγότερο pop star; Περνάς αυτόματα σε άλλη κατηγορία;
Φέτος παντρεύτηκα το θέατρο εννοείς! Δεν θεωρώ τον εαυτό μου μόνο pop star. Θεωρώ τον εαυτό μου τραγουδίστρια.
Ποιος θα είναι ο πιο αυστηρός σου κριτής στο κοινό;
Στο τέλος της ημέρας -και πιστεύω στο τέλος κάθε παράστασης- ο αυστηρότερος κριτής του εαυτού μου θα είμαι εγώ.
Εσύ φαντάζομαι ότι παραείσαι αυστηρή με τον εαυτό σου…
Μου αρέσει να με «χαστουκίζω».
Διάβασε περισσότερασ το Down Town Κύπρου ποτ κυκλοφορεί
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ