Ακόμα μία διεθνή εμφάνιση – έκπληξη κάνει η Ελένη Φουρέιρα, πρωταγωνιστώντας σε καμπάνια του Netflix. Η καμπάνια του Netflix Espana δόθηκε στη δημοσιότητα λίγες ώρες πριν τον τελικό της φετινής Eurovision, στον οποίο η Ελένη Φουρέιρα έκανε μία «εκρηκτική» performance εντυπωσιάζοντας, για ακόμα μία φορά, όλη την Ευρώπη και μία ημέρα αφότου κυκλοφόρησε, από την Panik Records, το πρώτο της διεθνές EP, «Gypsy Woman».
Το spot είναι μία ευφάνταστη παρωδία του «La Casa De Papel». Σύμφωνα με το σενάριο, η Betty Missiego, που εκπροσώπησε την Ισπανία στην Eurovision του 1979 και κατέκτησε τη δεύτερη θέση, συγκεντρώνει μία επίλεκτη ομάδα Ισπανών καλλιτεχνών που έχουν πάρει μέρος στο διαγωνισμό με στόχο να… κλέψουν το κρυστάλλινο μικρόφωνο, το τρόπαιο που παίρνει ο νικητής και να το επιστρέψουν στη χώρα τους που δεν έχει καταφέρει να κερδίσει εδώ και 40 χρόνια.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Ελένη Φουρέιρα είναι η μοναδική μη Ισπανίδα που πρωταγωνιστεί στο βίντεο, το οποίο γυρίστηκε πριν από λίγες ημέρες στην Ισπανία. Η pop queen εμφανίζεται με την κωδική ονομασία «Λισαβόνα», το όνομα της πόλης στην οποία έγινε η περσινή Eurovision και φορώντας την ολόσωμη φόρμα με την οποία παρουσίασε το «Fuego» στο διαγωνισμό, κλέβοντας τις εντυπώσεις!
Η Ισπανία είναι μία από τις χώρες στις οποίες η «βασίλισσα» της pop σημειώνει τεράστια επιτυχία. Μεταξύ άλλων, το «Fuego» έγινε πλατινένιο και επί εβδομάδες ήταν no1 στο ραδιοφωνικό airplay, ενώ η ίδια έχει κάνει δεκάδες live εμφανίσεις, όπως στα μοναδικά μουσικά βραβεία της χώρας και έχει παραχωρήσει συνεντεύξεις σε δημοφιλείς τηλεοπτικές εκπομπές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ