Πως λέμε… “μαύρη είναι η νύχτα στα βουνα”; Ε, σήμερα “μαύρη είναι η μέρα στα βουνά” και πιο συγκεκριμένα στα βουνά της… Κάντζας! Γιατί αν νομίζεις λατρεμένη πως σήμερα σήκωσε… θερμοκρασία μόνο ο λαμπερός ήλιος πλανάσαι πλάνην οικτρά!
Σήμερα σήκωσε… θερμοκρασία και η λαμπερή Ελένη! Ποιά Ελένη; Μία είναι η Ελένη, μη λέμε κάθε τρεις και λίγο τα ίδια, η…. Εθνική μας Ελένη, η Ελένη Μενεγάκη!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Και πρέπει να σου πω, ότι σήκωσε… θερμοκρασία, πουρνό-πουρνό και πριν σφίξουν οι ζέστες. Η Απόλυτη άρχισε να “βράζει” μόλις πήρε στα χέρια της το ραβασάκι της Nielsen και είδε τις χθεσινές επιδόσεις της εκπομπής της.
Η “Ελένη” της σημείωσε τηλε-ιστορικό χαμηλό, μιας και μόλις και μετά βίας κατάφερε να πιάσει την βάση της τηλεθέασης και να κλείσει με ένα θλιβερό 10,0% στο σύνολο, με τον πανολεθρίαμβο της εκπομπής να συνεχίζεται και στα νεανικά κοινά, στα οποία μία φορά κι έναν καιρό, η Απόλυτη σάρωνε και όλοι όσοι βρισκόντουσαν απέναντί της, έτρωγαν την σκόνη της, για να το θέσουμε έτσι όσο πιο απλά και λαικά γίνεται! Θυμάσε λατρεμένη και το αντίστοιχο, διαφημιστικό σποτάκι που είχε γυρίσει ενόψει πρεμιέρας του “Πρωινού Καφέ” στον ΑΝΤ1 και ήταν σε στίβο έτοιμη να κάνει το… κατοστάρι της και στο τέλος μας κοιτούσε με τα καταγάλανα μάτια της και μας έλεγε το περίφημο, “σιγά μην τρέξω”; Ε, τώρα της ταιριάζει καλύτερα το… “τρέξε Ελένη, τρέξε”!
Όσο για το τι έκανε και στα νεανικά κοινά από 15-44 ετών, στο λεγομένο ,δηλαδή, δυναμικό κοινό; Η Ελένη χθες χτύπησε ένα απογοητευτικό 11,0%, ενώ οι επιδόσεις της ήταν το ίδιο χλιαρές και στα γυναικεία κοινά από 45-54 ετών όπου άγγιξε μόλις το 10,6%, ενώ στα μοναδικά γυναικεία κοινά που φάνηκε να μπορεί να… αναπνέει, είναι στα γυναικεία κοινά από 25-44 ετών, όπου σημείωσε το 14,4%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι πτήσεις της Απόλυτης στους πίνακες τηλεθέασης φέτος, όχι μόνο δεν θυμίζουν τις παλιές της επιδόσεις που ζάλιζαν κόσμο, αλλά θυμίζουν περισσότερο τις παγωμένες επιδόσεις της… παρουσιάστριας με το ζόρι, Κωνσταντίνας Σπυροπούλου. Αν το καλοσκεφτείς, συναγωνίζονται και οι δύο στο ποιά θα τα καταφέρει να πιάσει την βάση του 10,0%! Και καλά η… παρουσιάστρια με το ζόρι, δεν το ΄χει το κορίτσι, τι να κάνει; Αμ, η Ελένη; Η Ελένη μας;
Η΄ μήπως τώρα που το σκέφτομαι όλη αυτή η… κατρακύλα, οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είναι πια εδώ και αρκετά χρόνια η Ελένη μας, αλλά η… Απόλυτη; Γιατί την Ελένη την λατρέψαμε γιατί ήταν το κορίτσι της διπλανής πόρτας. Γιατί είχε χάρη, αμεσότητα, ταμπεραμέντο, ζεστασιά… Γιατί είχε τον μοναδικό τρόπο να σε κάνει να πιστεύεις πως εννοείται πως θα μπορούσε να ήταν η κολλητή σου, η κόρη σου, η αδελφή σου…
Και η αλήθεια είναι πως εδώ και πολλά χρόνια η Ελένη έχει πάψει να είναι το κορίτσι της διπλανής πόρτας. Έχει γίνει η κυρία μετά των τιμών της διπλανής έπαυλης. Και όταν προσπαθείς από την πισίνα της έπαυλης με το πανάκριβο καφτάνι και την καπελαδούρα να επικοινωνήσεις με τον έξω κόσμο που τρέχει από το πρωί μέχρι το βράδυ για να εξασφαλίσει το μεροκάματο (αν και εφόσον έχει την πολυτέλεια να δουλεύει), μάλλον δεν υπάρχει καλό… σήμα και η επικοινωνία γίενται με διακοπές και με πολλά παράσιτα!
Και το θέμα δεν είναι γιατί η Ελένη δεν είναι πια η Ελένη που κάποτε αγαπήσαμε… Τα χρόνια περνούν, οι άνθρωποι αλλάζουν, οι συνθήκες αλλάζουν, τα δεδομένα αλλάζουν… Το θέμα είναι ότι ενώ η Ελένη είναι πια η Απόλυτη και αυτό κανείς δεν μπορεί να της το αμφισβητήσει, εξακολουθεί να κάνει μία εκπομπή που απευθύνεται στο… λαό και όχι στο Κολωνάκι ή στην Εκάλη.
Η κυρία που θα δει κάθε μέρα Ελένη, όχι δεν μπορεί να φύγει για διακοπές δύο μήνες… Οχι, δεν μπορεί κάθε μέρα να αλλάζει το ένα μαγιό μετά το άλλο και το ένα καφτάνι μετά το άλλο… Και δεν μπορεί γιατί απλούστατα εκείνη το πιο πιθανό είναι να κάνει τα μπάνια της κι αυτό το καλοκαίρι στην… μπανιέρα του σπιτιού της!
Η κυρία που παρακολουθεί την Ελένη, δεν μπορεί να φορά παπούτσια αξίας 600.00 και 1.000 ευρώ. Δυστυχώς… Η κυρία που παρακολουθεί την Ελένη, έχει διαγράψει από το λεξιλόγιό της την λέξη “κόσμημα” και γενικότερα την λέξη “shopping”, γιατί μόλις και μετά βίας πάει σούπερ-μάρκετ!
Συμπέρασμα; Η Ελένη και το κοινό της είναι μάλλον σε διαφορά… φάσης! Εκτός κι αν πιστεύει πως κάνει εκπομπή για τα… Βου-Που, που εκεί πίστεψέ με λατρεμένη, η κυρία του σπιτιού δεν βλέπει Ελένη για να ενημερωθεί για τις νέες τάσεις της μόδας!
Γι ΄αυτό καλό είναι να μην ζεις στον δικό σου κόσμο… Όσο μαγικός και ροζ κι αν είναι αυτός! Καλό είναι να μπορείς να αφουγκράζεσαι και να αντιλαμβάνεσαι το τι γίνεται γύρω σου. Αν και εφόσον φυσικά θες να λες πως κάνεις μία εκπομπή για όλο τον κόσμο και όχι μία εκπομπή για την ελίτ του τόπου! Αν και εφόσον θες να λες πως εξακολουθείς να είσαι “η Ελένη μας”! Αν και εφόσον θες να είσαι η τηλεοπτική λιακάδα μας.
Και έτσι για την ιστορία να σου πω λατρεμένη πως χθες η Ελένη βρέθηκε στα Τάρταρα της τηλεθέασης, έχοντας απέναντι το “Κωνσταντίνου και Ελένης” που έχει παίξει μέχρι τώρα χίλιες φορές σε επανάληψη και το “Ρουκ Ζουκ” της Ζέτας Μακρυπούλια.
Χάρης Ρώμας και Ζέτα Μακρυπούλια μαύρισαν την σημερινή μέρα της Ελένης και την κέρασαν “φαρμάκι”, μιας και το “Κωνσταντίνου και Ελένης” έφτασε σε μέσο όρο 12,3% και στα νεανικά κοινά 16,4% και το “Ρουκ Ζουκ” απογειώθηκε στο σύνολο στο 17,4% και στο 24,8% στα νεανικά κοινά.
Μάλιστα, το “Ρουκ Ζουκ” στις γυναίκες από 15-24 ετών έφτασε το 32,1%, στους άνδρες 15-44 στο 33,3%, ενώ το “Κωνσταντίνου και Ελένης” στους άνδρες 45-54 το 37,0%! Στα ανδρικά κοινά της Ελένης, καλύτερα να μην αναφερθώ καν!!!!
Συμπέρασμα; Πόσο μπορεί να έχει κουράσει ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα και μία τηλεοπτική προσωπικότητα, που να φτάνει ο τηλεθεατής να προτιμά να δει ή μία χιλιοπαιγμένη επανάληψη ή ένα τηλεπαιχνίδι που δεν αποτελεί και την… επιτομή της ψυχαγωγίας και που κινείται κι αυτό γύρω από την φιλοσοφία του “όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν”!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ