Οι κίνδυνοι του καθημερινού, η τηλεόραση, ο έρωτας, τα παιδικά της χρόνια στο χωριό, το θέατρο και το περιστατικό με τα social media. Η αγαπημένη των τηλεθεατών «Μελίνα» απ’ το «Μπρούσκο» του ΑΝΤ1 -κατα κόσμον Ελένη Βαΐτσου – μιλάει για όλα όσα απασχολούν το σήμερά της.
“Ανακοινώθηκε τις προηγούμενες ημέρες ότι η σειρά θα πάει, μάλλον, ακόμα μία σεζόν, οπότε οι τηλεθεατές θα το παρακολουθήσουν και για τέταρτη χρονιά. Το “Μπρούσκο” είναι μία υπέροχη δουλειά που τη γυρίζουμε με πολλή χαρά αλλά και κόπο. Δεν είναι, εξάλλου, εύκολα τα καθημερινά 15ωρα γυρίσματα”, αποκαλύπτει η Ελένη Βαΐτσου στο Down Town Κύπρου και τον Αλέξανδρο Πρίφτη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Προσωπικά πιστεύω ότι για έναν ηθοποιό το καθημερινό μπορεί να είναι και μία παγίδα. Με την έννοια ότι μπορεί να σε συνηθίσει ο κόσμος να κάνεις έναν και μόνο χαρακτήρα. Αυτό εμπεριέχει τον κίνδυνο να μη σου εμπιστεύονται μετά διαφορετικούς ρόλους. Είναι παγίδα η μανιέρα. Μετά, παύεις να νιώθεις δημιουργικός. Θα έπαιρνα το ρίσκο να φύγω από κάτι επιτυχημένο και να πάω σε κάτι καινούριο που, μπορεί να είναι αβέβαιο, αλλά θα με πήγαινε παρακάτω καλλιτεχνικά. Τώρα ξεκίνησα και τώρα θα δείξω τι μπορώ να κάνω. Μου αρέσουν οι εναλλαγές και οι προκλήσεις”, ανέφερε χαρακτηριστικά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΕ Η ΖΩΗ ΜΟΥ
“Τα τελευταία τρία χρόνια, λόγω της σειράς, αφιερώνω τον περισσότερο χρόνο μου στη δουλειά. Και πριν το “Μπρούσκο”, όμως, ήμουν όλη την ημέρα στη σχολή μου, πάλι δεν είχα πολύ ελεύθερο χρόνο. Η δημοσιότητα δεν άλλαξε την καθημερινότητά μου. Δεν έγινε κάποιο κοσμοϊστορικό γεγονός που να ανέτρεψε τα πάντα και να έγιναν όλα καλύτερα ή χειρότερα. Το μόνο που άλλαξε είναι ότι με αναγνωρίζει ο κόσμος στο δρόμο. Σταματούν, με χαιρετάνε, μιλάμε λίγο και ως εκεί. Ο κόσμος με συγκινεί πολύ γιατί ταυτίζεται και παθιάζεται με αυτό που βλέπει… Μου έχει τύχει και να με βρίσουν, επειδή κάποιοι με έχουν ταυτίσει με την Μελίνα – κι εκείνη την περίοδο, μάλλον είχε κάνει κάτι που δεν τους άρεσε.
Ποτέ δεν ένιωσα ως τώρα να με παρενοχλούν στην προσωπική μου ζωή, ούτε με κυνήγησαν ποτέ paparazzi να με φωτογραφίσουν. Ασχέτως με τις διάφορες φήμες που γράφονται κατά καιρούς… Αυτά δεν με ενοχλούν γιατί ακριβώς είναι φήμες. Δεν δίνω τροφή για τα προσωπικά μου γιατί δεν θέλω να εισβάλλουν εκεί.”
ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΩΤΕΥΟΜΑΙ
“Είμαι αρκετά δοτική ως σύντροφος, αν και στην αρχή κρατάω άμυνες. Με προσέχω, δεν μου αρέσει να ανοίγομαι εύκολα. Δεν ερωτεύομαι κεραυνοβόλα αλλά στην πορεία, ανακαλύπτοντας τον άνθρωπο που έχω απέναντί μου. Θέλω να δείχνει ο χρόνος. Όταν σιγουρευτώ κάπως για τον άλλο τότε ναι, είμαι 100% εκεί και δίνομαι απόλυτα. Μπορώ να δώσω τα πάντα και να χάσω και τα πάντα για τον έρωτα… Ο έρωτας είναι ρίσκο, που εγώ όμως θέλω να παίρνω – ακόμα κι αν κάποιες φορές δεν έχει αίσιο τέλος και καλή κατάληξη”.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
“Δεν ήμουν πολύ ήσυχη, ούτε και ζωηρή όμως. Ακουγόμουν μέσα στο σπίτι. Μεγάλωσα στην επαρχία, στην Κάτω Τιθορέα, ένα χωριό κοντά στον Παρνασσό. Έζησα ευχάριστα και, κυρίως, ελεύθερα παιδικά χρόνια. Είχαμε επαφή με τη φύση, κάναμε βόλτες στις πλατείες, στα δάση, δεν κλειστήκαμε στα διαμερίσματα. Οι γονείς μας δεν μας κράταγαν μέσα. Το μόνο που στερήθηκα ήταν το σινεμά που πάντα λάτρευα. Θυμάμαι τις φορές που πήγαινα με τους δικούς μου στην Αθήνα, τους τράβαγα να πάμε κινηματογράφο. Κι ακόμα τον λατρεύω. Σαν τρελή έκανα! Οι γονείς μου με στηρίζουν σε ό,τι κάνω. Πέρασα στο πανεπιστήμιο και σπούδασα Οικονομικά. Όμως μου άρεσε το θέατρο και οι γονείς μου κατανόησαν την επιλογή μου αυτή. Δεν έπεσαν από τα σύννεφα δηλαδή, γιατί με έβλεπαν σε παραστάσεις που έπαιζα μέχρι τότε ερασιτεχνικά. Όπως δεν θα πέσουν και δεν θα εκπλαγούν, αν γίνει κάτι και επιστρέψω στα Οικονομικά. Καλώς ή κακώς, κάνω ένα επάγγελμα πολύ αβέβαιο και ανασφαλές. Δεν υπάρχει καμία σιγουριά. Αν δεν μπορώ να ζήσω από αυτό προτιμώ να επιστρέψω σε κάτι που έχω σπουδάσει, όσο δύσκολη κι αν είναι αυτή η αλλαγή. Δεν είμαι διατιθεμένη να υπομείνω πράγματα και καταστάσεις που δεν με εκφράζουν, προκειμένου να μείνω σε αυτό τον χώρο”.
Διάβασε περισσότερα στο Down Town Κύπρου!
Φωτογραφία: Πάνος Γιαννακόπουλος
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ