Η δεύτερη εβδομάδα της μεσημεριανής αναμέτρησης για την Ελενώρα Μελέτη και την Ελένη Μενεγάκη έχει ξεκινήσει από χθες και σήμερα πουρνό-πουρνό κυκλοφόρησαν τα ραβασάκια της AGB – Nielsen, με τις επιδόσεις τόσο της “Μεσημεριανής Μελέτης”, όσο και της “Ελένης” στους πίνακες τηλεθέασης, για την Δευτέρα που μόλις μας πέρασε.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τι συμπέρασμα βγάζω ρίχνοντας μία ματιά; Απ ΄ότι καταλαβαίνω μέχρι τον Ιούνιο που θα πέσει πιθανότατα η αυλαία της φετινής τηλεοπτικής χρονιάς, τα μεσημέρια μας θα μεταμορφωθούν σε μία… τηλε-μάχη κυριών ! Σε μία μάχη κυριών, μέχρι τελικής πτώσεως !
Και γιατί σας το λέω αυτό; Γιατί και οι δύο εκπομπές έχουν πατήσει για τα καλά το γκάζι στους πίνακες τηλεθέασης και η αναμέτρησή τους για την πρωτιά είναι σκληρή. Βλέπετε, παρά το γεγονός ότι η Ελένη Μενεγάκη βρίσκεται στην συγκεκριμένη ζώνη από την αρχή αυτής της τηλεοπτικής σεζόν, πρεσάρεται δυνατά από την Ελεονώρα Μελέτη, η οποία αν και είναι ως γνωστόν άρτι αφιχθείσα, έχει καταφέρει να κάνει κάτι παραπάνω από αισθητή την παρουσία της.
Αποτέλεσμα; Οι δύο κυρίες καθημερινά κονταροχτυπιούνται, με την Ελένη Μενεγάκη για την ώρα τις περισσότερες μέρες να κρατά το προβάδισμα και την Ελεονώρα Μελέτη να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής, ανεβάζοντας σημαντικά τα ποσοστά τηλεθέασης του Star την συγκεκριμένη ώρα, τα οποία μέχρι πριν το Πάσχα που ήταν στον αέρα το “Made in Star”, βρισκόντουσαν στα… Τάρταρα.
Ετσι, όσο αφορά στη χθεσινή μάχη ανάμεσα στην “Μεσημεριανή Μελέτη” και την “Ελένη”, έχουμε και λέμε… Η “Ελένη” έλαβον όσο αφορά στο σύνολο της τηλεθέασης 16,3% και η “Μεσημεριανή Μελέτη” 14,1% !
Οπως καταλαβαίνετε ,λοιπόν, από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη που η Ελεονώρα και η Ελένη θα μπουν στον τηλεοπτικό στίβο και θα βρεθούν επί ίσοις όροις στην γραμμή της τηλεοπτικής εκκίνησης ο αγώνας που θα δώσουν η κάθε μία από την πλευρά της για να ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου της AGB – Nielsen, θα είναι κάτι παραπάνω από σκληρός, μιας και τίποτα ευθύς εξ ΄αρχής δεν θα είναι δεδομένο και σίγουρο !
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ