Μία… Megallisious τηλεοπτική συνέχεια για φέτος υπόσχονται να μας προσφέρουν οι ιθύνοντες του Mega, μιας και το Μεγάλο Κανάλι αυτή την περίοδο ανασυντάσσεται και περνάει στην τηλεοπτική αντεπίθεση. Με άλλα λόγια; Το Mega αναδιπλώνεται και πέφτει στην μάχη της τηλεθέασης, έχοντας στα χέρια του πολλά νέα “όπλα”, μιας και πράγματα και θάματα ετοιμάζονται ως γνωστόν αυτές τις ημέρες στην Μεσογείων και βρίσκονται καθ ΄οδόν προς τους δέκτες μας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ετσι, μας προέκυψε ,λοιπόν, και η ολοκαίνουργια διαφημιστική καμπάνια του καναλιού που ξεκίνησε να τρέχει στους δέκτες μας από την είσοδο του νέου χρόνου και μετά και μέσα από την οποία λανσάρεται τόσο η ήδη υπάρχουσα ψυχαγωγία, όσο και τα fresh προγράμματα που ετοιμάζονται με εντατικούς ρυθμούς εκεί στην Μεσογείων.
Μετά ,λοιπόν, το πρώτο μέρος της καμπάνιας το οποίο περιελάμβανε τα “Κλεμμένα Ονειρα”, τα “Παντελόνια”, την “Εμμα”, το “Χωρίς Συνταγή” και κάποια άλλα πρότζεκτ του σταθμού που βρίσκονται ήδη στον αέρα, από αυτή την εβδομάδα ξεκίνησε να παίζει το δεύτερο μέρος, στο οποίο ουσιαστικά παρακολουθούμε ότι ολοκαίνουργιο μας έρχεται.
Τι εννοώ μ ΄αυτό; Στο δεύτερο μέρος της καμπάνιας βλέπουμε την Ζέτα Μακρυπούλια για το “Just the two of us”, την Σμαράγδα Καρύδη για το “Celebrity Game Night”, όλο το καστ της πολύ αναμενόμενης σειράς του κουτιού , “Modern Family”, όπως επίσης και τους βασικούς οικοδεσπότες του “Πρωινού Mou”, δηλαδή, τον Πέτρο Κωστόπουλο και τη Τζένη Μπαλατσινού, οι οποίοι δεν συμμετείχαν στο αρχικό γύρισμα της καμπάνιας.
Σε περίπτωση που δεν έχετε πέσει πάνω στη συγκεκριμένη καμπάνια του Mega, εμείς σας παρουσιάζουμε δύο-τρία εντυπωσιακά “κλικ” για να πάρετε μία γεύση!
Η συνέχεια επί της οθόνης, τον Μάρτιο στο Mega !!!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ