Αλήθεια, αλλά όποιος δεν είδε τον χθεσινό, εγχώριο τελικό της Eurovision, συνεχίζει να αγνοεί στη ζωή του το πως ακριβώς μπορεί να πάρει σάρκα και οστά αυτό που αποκαλούμε “αποθέωση του τίποτα” ή αν θες “αποθέωση του κιτς και της μιζέριας”.
Με άλλα λόγια, ο φετινός εγχώριος Eurovisionοτελικός ήταν μακράν ότι πιο μέτριο έχουν δει τα τελευταία χρόνια τα ματάκια μας. Ηταν μία βραδιά άχρωμη, άοσμη, αδιάφορη και απίστευτα βαρετή που αν η βαρεμάρα αυτή μπορούσε να βλάψει την υγεία των τηλεθεατών, αναμφισβήτητα σήμερα το πρωί το πάρτι της Eurovision θα είχε μεταφερθεί σε όλες τις μονάδες εντατικής θεραπείας της χώρας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δεν ξέρω αν συμφωνείς μαζί μου αλλά η χθεσινή υποτιθέμενα μεγάλη βραδιά ήταν μία βραδιά για γέλια και για κλάματα και κυρίως για κλάματα, γιατί με όλα αυτά που διαδραματιζόντουσαν στους δέκτες μας που να βρεις το κουράγιο να γελάσεις; Ανθρωπος είναι και ο τηλεθεατής, λυγίζει… Πόσα χτυπήματα της μοίρας μπορεί ν ΄αντέξει;
Η χθεσινή βραδιά ήταν μία βραδιά αισθητικής του ΄80 με την παγέτα που βρισκόταν στο περιθώριο να έρχεται για να πάρει την εκδίκησή της. Σχεδόν όλα τα φορέματα της Ντορέττας Παπαδημητρίου και της Μαίρης Συνατσάκη λαμποκοπούσαν τόσο, που παραλίγο να χρειαστεί να φορέσω γυαλιά ηλίου για ν ΄αντέξω το βασανιστήριο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Βέβαια, στη συνέχεια σκέφτηκα πως ίσως η… μοβόρα παγέτα κινείται απειλητικά εναντίον μου έχοντας συγκεκριμένη, κρυφή τηλεοπτική αποστολή. Να συμβάλει στο σωστό φωτισμό της βραδιάς, που αυτός κι αν ήταν για γέλια και για κλάματα, με τις δύο παρουσιάστριες να τις βγάζει τόσο… μαύρες στον αέρα, που μπροστά τους η Σάγια, φάνταζε με παγωτό καιμάκι!
Και μιας και η κουβέντα έχει έρθει στις δύο κυρίες, έχω να σου πω πως παρά την φιλότιμη προσπάθεια που κατέβαλαν να σταθούν στο ύψος των τηλεοπτικών περιστάσεων, δεν τα κατάφεραν. Η παρουσία τους ήταν μέτρια και δυστυχώς ότι δεν κατάφεραν να ξεφύγουν από την παγίδα της μετριότητας, χάρη στα απαράδεκτα, ανέμπνευστα και κυρίως κρύα κείμενα που είχαν στα χέρια τους. Βέβαια, αν ήξεραν και το σε ποια κάμερα θα έπρεπε να κοιτούν όλο το βράδυ, θα ήταν ακόμα καλύτερα.
Με άλλα λόγια; Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης ανάμεσα σε Ντορέττα και Μαίρη και Γιώργο Καπουτζίδη και Δέσποινα Βανδή, γιατί πολύ απλά οι δεύτεροι κεντούσαν πέρσι και πρόπερσι πάνω στην σκηνή, χάρη στα κείμενα του Γιώργου και τη “χημεία” τους.
Φυσικά η αισθητική του… θρυλικού “Ρετιρέ” δεν κυριάρχησε μόνο στα κείμενα και στα ρούχα, αλλά και σε όλη την υπόλοιπη κακοστημένη βραδιά, όπου ο ήχος ήταν επίσης τραγικός, τα βίντεο κολλούσαν διαρκώς, για να μην αναφερθώ και σε όλα αυτά τα υποτιθέμενα ταξίδια στο χρόνο τα οποία πλέον είναι τόοοοσο κουραστικά και απίστευτα προβλεπόμενα.
Θα μου πεις τώρα “μα καλά τίποτα δεν σου άρεσε χθες”; Εννοείται πως μου άρεσε ο Φώτης Σεργουλόπουλος ο οποίος ουσιαστικά ήταν και η μοναδική έκπληξη της βραδιάς και με την πολύτιμη εμπειρία που διαθέτει και το ταμπεραμέντο του, εννοείται πως έκλεψε τις εντυπώσεις.
Επίσης θεά ήταν και η Ελενα Παπαρίζου, η οποία κουβαλούσε μία αληθινή λάμψη, την λάμψη αυτή που δεν βασιζόταν στις… πλάτες της παγέτας. Την λάμψη αυτή που έχουν μόνο οι ταλαντούχοι άνθρωποι. Η Ελενα ανέβηκε στην μίζερη σκηνή του γνωστού, μουσικού κέντρου και την σάρωσε! Απέδειξε για ακόμα μία φορά το πόσο κουκλάρα είναι, αλλά και ότι η φωνή της είναι ένα διαμάντι.
Τώρα για τους συμμετέχοντες τι να πω; Εδώ κι αν βασίλεψε η προχειρότητα και η μετριότητα. Πιο μέτριοι πεθαίνεις. Εύκολα, ανακυκλώσιμα τραγουδάκια γραμμένα στα γρήγορα με καλλιτέχνες σαφέστατα μη σωστά προετοιμασμένους, να σκοτώνονται για το ποιος απ ΄όλους με την δύναμη του… μπούστου και των… γλουτών θα φύγει τον Μάιο για Βιέννη.
Η Μαρία Ελενα Κυριάκου ήταν η μεγάλη νικήτρια με την αξιοπρεπή μπαλάντα της “One Last Breath”. Μια μπαλάντα η οποία βέβαια κατά τα άλλα δεν είχει τίποτα το ιδιαίτερο που να σε κάνει να πιστεύεις πως θα μπορέσει επάνω στην σκηνή του 60ου διεθνή μουσικού διαγωνισμού να ξεχωρίσει και να διαγράψει μία καλή πορεία στον βαθμολογικό πίνακα. Μία μπαλάντα η οποία εννοείται πως εμπεριέχει μέσα της τον κίνδυνο να μην μπορέσει να μας περάσει ούτε καν στο τελικό.
Παρόλα αυτά προσωπικά εύχομαι τα καλύτερα στη Μαρία-Ελενα κι ας ελπίσουμε να διαψευστώ!!!
ΥΓ: Πραγματικά η Θωμαής Απέργη ας σταματήσει το σολάριουμ! Δεν υπάρχει κανείς γύρω της που να της πει ότι δεν της πάει πια και ότι κάνει κακό στην εικόνα της; Μία εικόνα την οποία βέβαια ταπεινή μου άποψη είναι πως θα πρέπει να προσέξει γενικότερα. Κι αν δεν το καταλαβαίνει και δεν το αντιλαμβάνεται η ίδια, ας της το πουν όσοι αληθινά την αγαπούν.
ΥΓ2: Και αυτή την φορά κλασικά τα ωραιότερα σχόλια της χθεσινής βραδιάς τα διάβαζε κανείς στο twitter, γιατί οι τηλεθεατές έχουν πάντα έμπνευση και φαντασία, κάτι το οποίο δεν διέθεταν όσοι ασχολήθηκαν με το στήσιμο του φετινού εγχώριου τελικού της Eurovision 2015
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ