Φωτογραφήθηκε για το The Fresh Paper όπως δεν την έχεις έχεις ξαναδεί, με απόλυτα ρομαντική κι εξομολογηυική διάθεση στον Άρη Καβατζίκη. Διάβαε όσα έιπε η Ευαγγελία Αραβανή και μάθε πώς ξεκίνησαν όλα για την ξανθιά καλλονή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ένα μικρό κορίτσι τρεισήμισι ετών, καθισμένο στην παραδοσιακή αυλή ενός πανέμορφου χωριού της Λευκάδας, της Καρυάς ανυπομονεί να μάθει πώς ακριβώς γίνονται τα καρσάνικα κεντήματα, γι’ αυτό και η κυρία του διπλανού σπιτιού, της είχε πάρει μια μινιατούρα, προσπαθώντας να της διδάξει τις σωστές βελονιές. Είναι το ίδιο κορίτσι που σήμερα μαγνητίζει τις κάμερες, με τη λάμψη που αποδεσμεύει μέσα στα τηλεοπτικά πλατό. Τα απαστράπτοντα κύματα της γοητείας της έχουν ξανθές αποχρώσεις και σμαραγδένιο βάθος από τα μάτια της. Η Ευαγγελία ήταν και παραμένει αθόρυβη, ήσυχη, συνεσταλμένη και όπως θα έλεγαν οι φίλοι της, cool.
«Στο σχολείο περνούσα απαρατήρητη, ήμουν πολύ ντροπαλό παιδί. Περίμενα στη γωνίτσα μου να έρθουν τα άλλα παιδιά να μου μιλήσουν, για να κάνουμε παρέα. Ακόμη και στο γυμνάσιο δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω εγώ το πρώτο βήμα και να συστηθώ. Έζησα τα πρώτα χρόνια της ζωής μου στο χωριό, μέχρι που μετακομίσαμε οικογενειακώς στον Κορυδαλλό. Ήταν όμορφα στην εξοχή. Ξένοιαστα. Υπήρχε ζωντάνια, παιχνίδι και φυσικά ματωμένα γόνατα», θυμάται. Μοιάζει με σενάριο επιστημονικής φαντασίας το πώς ένα συνεσταλμένο κορίτσι κατάφερε να διασχίσει τη γέφυρα της ομορφιάς και να πάρει μάλιστα τον τίτλο της Σταρ Ελλάς, το 2005. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, πολλοί ήταν όσοι τη ρωτούσαν εάν εργάζεται ως μοντέλο, αλλά η απάντησή της ήταν σαν κολλημένη βελόνα στο πικάπ: «Καμία σχέση, εγώ ντρέπομαι.»
Στην ορθολογίστρια Ευαγγελία, το διαζύγιο των γονιών της, όταν εκείνη ήταν οκτώ ετών, δεν “έγραψε” μέσα της ισοπεδωτικά, απομακρύνοντάς την από την ιδέα της δημιουργίας ενός στέρεου οικογενειακού πυρήνα στη ζωή της. «Το αντίθετο. Όλα θα έρθουν, όταν πρέπει να έρθουν. Θέλω ν’ αποκτήσω παιδιά, και όχι το διαζύγιο των γονιών μου σε καμία περίπτωση δεν μ’ επεηρέασε αρνητικά. Σαφώς και υπήρξαν άβολες στιγμές, όπως λόγου χάρη ατις γιορτές του σχολείου, όπου ήταν παρόντες και οι δύο γονείς των υπόλοιπων παιδιών, ενώ για μένα θα ήταν εκεί ο μπαμπάς ή η μαμά. Μακάρι να καταφέρω να κάνω μια όμορφη οικογένεια, που θα παραμείνει δεμένη και αγαπημένη, χωρίς να κλυδωνιστεί η ασφάλιά της. Και δεν θα με πείραζε καθόλου εάν χρειαστεί να μεγαλώσω τα παιδιά μου στην επαρχία. Εξάλλου, η καριέρα δεν με αγχώνει κα ιθα προτιμούσα τα παιδιά μου να μεγαλώσουν σε ένα υγιές περιβάλλον, ειδικά ενά είμαι καλά με τον άνθρωπό μου. Να τα μεγαλώσω εγώ και όχι να μεγαλώσουν με νταντά ή με τον παππού και την γιαγιά.»
Χωρίς μάνατζερ ή booker, σε μια στιγμή αψυχολόγητου αυθορμητισμού και υπό την «επήρεια» μιας στιγμιαίας αυτοπεποίθησης, συμπλήρωσε ένα κουπόνι εφημερίδας, και μαζί με μια φωτογραφία της, έστειλε γράμμα στην καριέρα της. «Ήταν πράγματι ένα σοκ, δεν είχα επαφές με πρακτορεία μοντέλων και δεν το περίμενα. Αναρωτιόμουν τι ακριβώς έκανα, καθώς δεν γνώριζα τίποτε για το συγκεκριμένο χώρο και δεν αποσκοπούσα στον τίτλο. Και σαφώς δεν είχα συνειδητοποιήσει τι είχε συμβεί εκείνο το βράδυ». Μια κρυφή μάνατζερ, βέβαια, υπήρχε στην οικογένεια, η οποία ένα χρόνο πριν, το 2004, είχε συλλέξει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το διαγωνισμό, αλλά δεν κατάφερε να την πείσει να λάβει μέρος. Και δεν ήταν άλλη από τη γιαγιά της. Ίσως το Χόλυγουντ ξέρει καλύτερα από τον καθένα να φτιάχνει πρωτότυπα σενάρια, αλλά και εκείνα της ζωής μας μερικές φορές δεν υστερούν. Πριν από οκτώ χρόνια, είχε άγχος για το εξώφυλλο που θα έκανε στο «Nitro», μαζί με Σάκη Ρουβά και τη Δούκισσα Νομικού, θεωρώντας φάρσα της μοίρας εάν κάποιος τότε της έλεγε πως το 2016 θα ήταν συμπαρουσιάστριά του σε talent show.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ