Κάτι η γλύκα της, κάτι το σκέρτσο της, κάτι η τσαχπινιά της, κάτι που “Το Πρωινό” της είναι αρωματικό, πολύχρωμο, αισιόδοξο, έκατσαν χθες και το είδαν όλοι, ή σχεδόν όλοι.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ναι, τελικά είχε λείψει η Φαίη Σκορδά από τους τηλεθεατές. Ήθελαν να την ξανά δουν, να την ακούσουν, να μάθουν νέα της, να πιουν καφέ μαζί της, να χαλαρώσουν, να ξεχαστούν, να γελάσουν, να περάσουν καλά. Και αυτό φάνηκε. Αποτυπώθηκε στους πίνακες τηλεθέασης.
Βλέπεις λατρεμένη, το νέο “πρωινό” της Φαίης της πάει πολύ και πάει πολύ και στο κόσμο. Αποτέλεσμα; Η χθεσινή πρεμιέρα κατάφερε να σημειώσει στο σύνολο 24,5% και στα νεανικά κοινά 25,4%, ενώ κάποια στιγμή στα κοινά από 15-44 ετών, έφτασε μέχρι και το εντυπωσιακό 33,0%.
Και μάλιστα; Αυτό το 33,0% σημειώθηκε την ώρα της συνάντησης που είχε η Φαίη με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και πιο συγκεκριμένα, την ώρα που ο Γρηγόρης μιλούσε για το “Nomads”. Συμπέρασμα; Καταλαβαίνεις λατρεμένη τι θα γίνει αν βγει το συγκεκριμένο πρότζεκτ στον αέρα. Πανικός…
Και ενώ η Φαίη είχε γιορτή, όλες οι υπόλοιπες εκπομπές που βρέθηκαν απέναντί της, τα…. ΄βαψαν μαύρα, μιας και λίγες κατάφεραν να διατηρήσουν την δυναμική τους.
Και για του λόγου το αληθές; Ιδού το πως ακριβώς μοιράστηκε η πίτα της τηλεθέασης:
“Οι Αταίριαστοι” – ΣΚΑΙ: 15,1% στο σύνολο και 6,1% στα νεανικά κοινά
“Alpha Ρεπορτάζ” – Alpha: 11,8% στο σύνολο και 11,2% στα νεανικά κοινά
“Τώρα” – ΣΚΑΙ: 16,2% στο σύνολο και 8,2% στα νεανικά κοινά
“Εμείς” – Epsilon: 6,6% στο σύνολο και 2,3% στα νεανικά κοινά
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ