Η Φωτεινή Αθερίδου και ο Κωνσταντίνος Μαγκλάρας πριν τρεις εβδομάδες έγιναν για πρώτη φορά γονείς! Η ταλαντούχα ηθοποιός έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου και από τότε πλέει σε πελάγη ευτυχίας. Μάλιστα, ο μικρός θα ονομαστεί Θοδωρής, όπως ακριβώς ο πατέρας της ηθοποιού, Θοδωρής Αθερίδης. Η νεαρή μανούλα έχει αφιερωθεί πλήρως στο μωράκι της και παρά τις δυσκολίες των πρώτων ημερών απολαμβάνει τον ρόλο της μητρότητας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το βράδυ της Πέμπτης, η Φωτεινή Αθερίδου και ο Κωνσταντίνος Μαγκλάρας έκαναν ένα διάλειμμα από τις οικογενειακές τους υποχρεώσεις και αποφάσισαν να απολαύσουν λίγο θέατρο. Πιο συγκεκριμένα, το ζευγάρι έδωσε το παρών στην πρεμιέρα “Ψύλλοι στ’ αυτιά” στο Θέατρο Μουσούρη με πρωταγωνιστές τον Πέτρο Φιλιππίδη, τον Θανάση Ευθυμιάδη, την Μυρτώ Αλικάκη, την Φαίη Ξυλά κ.α.
Οι ευτυχισμένοι γονείς παρακολούθησαν την παράσταση από τις πρώτες σειρές και στο τέλος καταχειροκρότησαν τους ηθοποιούς, ενώ δεν δίστασαν να ποζάρουν γεμάτο χαρά στον φωτογραφικό φακό του TLIFE!
Δες φωτογραφίες:
Λίγα λόγια για το έργο:
Η απολαυστική και σουρεαλιστική κωμωδία «Ψύλλοι στ’ αυτιά» του μαιτρ της φάρσας Ζωρζ Φεντώ, ενός από τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους της Γαλλικής δραματουργίας, που συνθέτει τις πιο ιδιαίτερες συζυγικές φάρσες με απρόοπτες και κωμικές παρεξηγήσεις, ανεβαίνει στο Θέατρο Μουσούρη, με τη σκηνοθετική υπογραφή του Πέτρου Φιλιππίδη, από τις 17 Οκτωβρίου. Το έργο γράφτηκε το 1907 και αποτελεί έως και σήμερα ορόσημο της Belle Epoque, ενώ παραμένει απόλυτα διαχρονικό παρουσιάζοντας χαρακτήρες και καταστάσεις που διαπερνούν το χρόνο και έρχονται στο σήμερα, αναγνωρίσιμοι και οικείοι στην εποχή και την καθημερινότητα μας! Μια παρεξήγηση ξεσπά ανάμεσα σε ανθρώπους που ανήκουν στην υψηλή τάξη του Παρισιού του 1900. Η αστείρευτη δεξιοτεχνία του Ζωρζ Φεντώ να πλέκει συνθήκες όπου βλέπουμε κάτω από την αμφίεση των ηρώων, μας επιτρέπει να ταυτιστούμε και να γελάσουμε με την ψυχή μας.
Ήταν να μην της μπουν «ψύλλοι στ’ αυτιά»! Η αιτία; Ένα δέμα με τιράντες που καταφθάνει από γνωστό ξενοδοχείο της εποχής με «ιδιαίτερη» φήμη. Κάπως έτσι αναμιγνύεται η υψηλή κοινωνία με εκείνη της «παρακμής», κάνοντας προφανές το γεγονός ότι τίποτα δεν διαφοροποιεί τις δυο τάξεις, όσον αφορά τα ζητήματα που τις απασχολούν… Πού καταλήγει άραγε αυτή η φάρσα που μπερδεύει τις τάξεις των ανθρώπων; Η απάντηση στη σκηνή του θεάτρου Μουσούρη…
Φωτογραφίες: Πέτρος Χόντος
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ