Από την “ανάκριση” του πρώτου press junket που έγινε για το The voice δεν γλίτωσε ούτε ο Γενικός Διευθυντής Προγράμματος του ΑΝΤ1. Ο Γιάννης Λάτσιος ήταν φειδωλός ως προς τα σχέδια του σταθμού και προτίμησε, όπως κάνει συνήθως, να μην ανοίξει όλα τα χαρτιά του. Ωστόσο, καταφέραμε να του αποσπάσουμε το ότι σκέφτονται να επαναλάβουν το εγχείρημα μετά την μεγάλη επιτυχία και αποδοχή που γνώρισε.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Εντάξει. Προφανώς είναι αυτονόητο. Δεν θα μπω σε τέτοια κουβέντα. Ποτέ δεν ανακοινώνουμε πράγματα τόσο νωρίς. Αυτονόητο είναι ένα τόσο επιτυχημένο πρόγραμμα να ξαναβγεί και δεύτερο”, μας αποκάλυψε. Φυσικά, θα προσπαθήσει να έχει την ίδια ομάδα: “Πιστεύω απόλυτα ότι αυτό θα επιδιώξουμε. Αλλά δεν έχει γίνει καμιά κουβέντα μέχρι στιγμής.”
Πόσο εύκολο ή δύσκολο ήταν για τον Αντένα να διεκπεραιώσει ένα τέτοιο project;
Στην Ελλάδα και δεν μιλάω μόνο για τον Αντένα, έχουμε πάρα πολύ ταλέντο. Κι αυτό δεν το λέω εγώ, το λένε άνθρωποι με τους οποίους συνεργαζόμαστε από το εξωτερικό, είτε το BBC με το Dancing, είτε μεγάλες εταιρείες από την Ολλανδία, όπως η Endemol από την εποχή του Big Brother του Fame Story. Η Freemantle με X-Factor. Σας λέω μεγάλες εταιρείες που κάνουνε παραγωγή. Όλοι που έρχονται εδώ πέρα, γίνονται συμβάσεις και υπάρχει μια τεχνογνωσία που μεταφέρεται, μένουν έκπληκτοι ίσως από τους ρυθμούς που δουλεύουμε αλλά και από το αποτέλεσμα. Και σ’ αυτά νιώθω πολύ περήφανος. Έχουμε ταλέντο. Οικονομικά δύσκολα τα αντιμετωπίζουμε αν δείτε τα μεγέθη παραγωγής και δεν είναι μόνο το επίπεδο της ζωής. Στην Αγγλία, δεν θα πάω στην Αμερική που δεν πλησιάζεται, είναι πολλαπλάσια.
Πιστεύω ότι στον Αντένα έχουμε καταφέρει με σκληρή προσπάθεια να έχουμε κατεβάσει το κόστος παραγωγής ώστε να είναι βιώσιμα αυτά τα προϊόντα αλλιώς δεν θα μπορούσαμε να τα βγάλουμε, είναι απλό.
Μην ξεχνάτε, πέρα από τα ονομαστικά που ακούτε, ότι αυτή τη στιγμή, και δεν θα μπω σε λεπτομέρειες οικονομικές, το Voice που έχει διάρκεια δυόμιση ώρες και μπορεί να γίνει τρεις στο live, όχι μπορεί, θα γίνει, Το κόστος είναι αυτό που ήταν πριν καιρό με μιας ώρας πρόγραμμα. Δεν θέλω να πω γιατί θα θεωρηθεί ότι είναι αιχμή. Άρα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερα ακριβό. Πιστεύω, εσείς θα μου πείτε, εγώ δεν είμαι κριτικός, το επίπεδο, η εικόνα, αυτό που βλέπει ο τηλεθεατής είναι καλό. Είναι τίμιο ακόμη κι αν συγκριθεί με τα αντίστοιχα του εξωτερικού σε επίπεδο φωτός, σε επίπεδο όπως λέμε production value, εικόνας σκηνικών κλπ.
Είναι στρατηγική μας, αυτό που καταφέραμε που ρώτησε εδώ ο συνάδελφος, είναι, ότι ενώ μέχρι πέρσι είχαμε ένα μεγάλο σόου το πρώτο μέρος της σεζόν κι ένα άλλο που άρχιζε από τον Μάρτιο μέχρι τον Ιούνιο φέτος καταφέραμε με σκληρές οικονομίες σε άλλο επίπεδο να έχουμε κι ένα τρίτο παράλληλα με αυτά τα δύο, με το πρώτο, με το Dancing, παράλληλα περίπου ένα μήνα και άλλους δυο μήνες παράλληλα με το Your Face Sounds Familiar στο δεύτερο κομμάτι που θα συνεχιστεί μέχρι τον Ιούνιο. Αυτό θα συνεχιστεί, θα τελειώσει το The Voice γύρω στις 9 Μαΐου.
Τι είναι αυτό που του αρέσει πιο πολύ στο The voice;
Πολλά στοιχεία. Είναι καλό το πρόγραμμα, αυτή η αίσθηση που έχεις ότι είναι πολύ καλές φωνές. Ξέρετε, δεν μου αρέσει γιατί έτσι ευλογάω τα γένια μου και δεν μ’ αρέσει πραγματικά.
Όντως μου αρέσει σαν πρόγραμμα. Νιώθουμε όλοι πολύ καλά που το κάναμε. Είναι ένα project που το δουλεύουμε από τον Αύγουστο….
Ποιες είναι οι προσδοκίες του από τον Γιώργο Λιάγκα ως παρουσιαστή βραδινού ζωντανού show;
Τις καλύτερες και δεν το λέω χαριτολογώντας. Είναι πολύ έξυπνος παρουσιαστής ο Γιώργος. Μέχρι τώρα για μένα η παρουσία του είναι μόνο θετική στο Voice. Έχει μια οξυδέρκεια, είναι πολύ γρήγορος στον αέρα, μπορείτε να το δείτε κι από το πρωινό, είναι ένα ζευγάρι που χειρίζεται το ζωντανό τηλεοπτικό με μοναδικό τρόπο. Έχει μια μοναδικότητα σε αυτό. Είναι πάρα πολύ γρήγοροι…
Τι του αρέσει στους στον Αντώνη Ρέμο και τη Δέσποινα Βανδή;
Για τον Αντώνη φαντάζομαι τον έχετε δει σε κάποιο live. Ένα χαρακτηριστικό εκτός από τα καταπληκτικά τραγούδια είναι η άνεση που έχει ζωντανά με το κοινό. Αυτό είναι ένα στοιχείο που το έχει. Η αμεσότητα. Φαντάζομαι συμφωνείτε.
Η Δέσποινα αν την γνωρίσεις έχει μια πολύ δομημένη σκέψη. Αν αυτό θα καταφέρει να το κάνει τηλεόραση, πάντα είναι ένα στοίχημα.
Εδώ είσαι σε μονόδρομο. Έπρεπε να συνεργαστούμε με ανθρώπους που δικαιούνται δια να ομιλούν. Με ανθρώπους που είχαν μια παρουσία στο τραγούδι. Αυτό είναι το format. Οι άνθρωποι πρέπει να έχουν κάνει αυτή τη δουλειά. Και είναι σοφό το format διότι βασίζεται σε αυτή τη λογική που στην Ευρώπη υπάρχει του μάστορα. Που πάντα ο μάστορας έχει έναν βοηθό. Ο βοηθός πάντα μαθαίνει τη δουλειά ενός μάστορα. Ενός τεχνίτη αν το σκεφτείτε. Ο παπουτσής έχει βοηθό, ο μαρμαράς το ίδιο, ο υδραυλικός το ίδιο. Αυτό ισχύει και στην τέχνη. Οι μεγάλοι ζωγράφοι στο μεσαίωνα είχαν εκατό παιδάκια που δουλεύανε μέχρι τέλους. Κάποιος από αυτούς μπορούσε να γίνει πολύ μεγάλος. Αυτή είναι η λογική. Δεν παίρνουμε κάποιον θεωρητικό που τα ξέρει, κάποιον που έχει γνώμη σε επίπεδο κριτικής. Μπορεί να τα ξέρει. Σε αυτό το format παίρνουμε κάποιον που έχει πετύχει επαγγελματικά και μπορεί να το μεταδώσει.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ
Θ. Γιωργαντάς: Αποκαλύπτει ποιος τραγούδησε στα blind auditions και δεν το ‘χουν δείξει!
Γ. Λιάγκας: «Θεωρώ ότι η Φαίη είναι η καλύτερη Ελληνίδα παρουσιάστρια»
Γ. Λιάγκας: Πώς χαρακτηρίζει τους 4 coaches του The voice και ποιον θα ‘θελε στην παρουσίαση αν δεν ήταν εκείνος!
To TLIFE στο πρώτο Press Junket στην Ελλάδα που έγινε για το The Voice! Όλο το παρασκήνιο
Τhe Voice: Μάθε γιατί μαζεύτηκαν όλοι οι συντελεστές σε γνωστό ξενοδοχείο!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ