Η μεγάλη “Λολό”, σύμβολο του σεξ του ιταλικού κινηματογράφου, διανύει τη δέκατη δεκαετία της ζωής της. Η Τζίνα Λολομπριτζίτα, που γιόρτασε τα 90ά της γενέθλια χθες βράδυ, δεν οφείλει τη διασημότητά της μόνο στις γάμπες και στο στήθος της. Άλλωστε η προσωπική της ζωή θα μπορούσε να αποτελέσει έμπνευση για ταινία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πιστή στη φήμη της ντίβας, η Τζίνα Λολομπριτζίτα μονοπωλεί τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων παρά την προχωρημένη ηλικία της. Η Ιταλίδα ηθοποιός δηλώνει θύμα συζυγικής απάτης, ο γιος της ζητεί να τη θέσει υπό την εποπτεία του, έχει εμπλακεί σε δίκη και οικογενειακές συγκρούσεις.Χάρη στο πλούσιο στήθος της έγινε σύμβολο του σεξ, πέτυχε στο Χόλιγουντ διεκδικώντας το “ντουέτο” με την επίσης ντίβα Σοφία Λόρεν, την πιο σφοδρή ανταγωνίστριά της.
Με τα πρωτότυπα βραδινά της φορέματα, το αισθητό μακιγιάζ και την περίτεχνη κόμμωσή της, η Ιταλίδα παραμένει μια εξαίρετη καλεσμένη στα γκαλά, παρότι πρόσφατα ταλαιπωρείται από την υγεία της. Κατά τη διάρκεια της μακράς καριέρας της, η ηθοποιός ουδέποτε περιορίστηκε σε ένα μόνο επάγγελμα — ίνδαλμα του κινηματογράφου, φωτορεπόρτερ, γλύπτρια, πρέσβειρα του ΟΗΕ.
Η μελαχρινή ηθοποιός με τις ελκυστικές καμπύλες θεωρείτο επί μακρόν η ωραιότερη γυναίκα του κόσμου, σύμφωνα και με τον τίτλο μιας από τις ταινίες της “Η ωραία των ωραίων”. Στις δεκαετίες του 1950 και 1960 αναστάτωνε τον ανδρικό φύλο, ωστόσο η Τζίνα είχε πάντα να προσφέρει κάτι περισσότερο από στήθος και γάμπες. Μετείχε σε περισσότερες από 60 ταινίες και στη συνέχεια κατάφερε να ακολουθήσει δύο καριέρες, κρατώντας τη φωτογραφική μηχανή και το καλέμι της γλυπτικής.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1970, η Τζίνα αποφασίζει να περάσει από τον κόσμο του κινηματογράφου σε αυτόν της φωτογραφίας και αυτό “γιατί αρνήθηκα να γδυθώ”, εξήγησε αργότερα. Στη συνέχεια οι παραγωγοί ταινιών την έβαλαν στην άκρη.
Αυτό όμως δεν ήταν πρόβλημα για την Ιταλίδα, που αφιερώθηκε με πάθος στη φωτογραφία, απαθανατίζοντας διασημότητες όπως ο Φιντέλ Κάστρο, ο βραζιλιάνος αστέρας του ποδοσφαίρου Πελέ, ο Ρόναλντ Ρίγκαν, ο Πολ Νιούμαν, ο Σαλβαδόρ Νταλί. Ακόμη και η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Γερμανίας πόζαρε στο φακό της.
Τη δεκαετία του 1990 αρχίζει μια τρίτη καριέρα, αφοσιώνεται στη γλυπτική. Επιστρέφει στις ρίζες της και παρακολουθεί μαθήματα γλυπτικής από τον διάσημο γλύπτη Τζιάκομο Μαντζού. Στη συνέχεια θα εργαστεί στο δικό της ατελιέ στην Τοσκάνη. Έργα της θα εκτεθούν στη Μόσχα και τη Σεβίλλη. Παράλληλα, δεσμεύεται υπέρ ενός καλύτερου κόσμου, γίνεται πρέσβειρα της Unicef και του Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας (FAO).
Στην αγάπη, πάντως, η Τζίνα “δεν ήταν πολύ τυχερή” σύμφωνα με δηλώσεις της. Της αποδίδουν πολλές περιπέτειες κυρίως με τον δισεκατομμυριούχο Χάουαρντ Χιουζ και τον πολιτικό Χένρι Κίσινγκερ. Το 1949 παντρεύτηκε τον γιουγκοσλάβο γιατρό Μίλκο Σκόφιτς. Από τον γάμο τους που έληξε το 1971 γεννήθηκε ο γιος της Μίλκο ο νεότερος. Αυτός ζήτησε να τη θέσει υπό την εποπτεία του λέγοντας ότι η μητέρα του συναναστρεφόταν ασόβαρους άνδρες που επωφελούνταν από την περιουσία της.
Το 2006, σε ηλικία 79 χρονών, προσήλκυσε το ενδιαφέρον του Τύπου θέλοντας να παντρευτεί τον Ισπανό Χαβιέρ Ριγκάου, 34 χρόνια νεότερο της. Ο γάμος δεν έγινε τελικά, τουλάχιστον όχι επίσημα. Γιατί αν η “Λολό” είχε αλλάξει γνώμη, δεν ίσχυε το ίδιο για τον Ριγκάου. Ο πρώην μνηστήρας της την έβαλε να υπογράψει ένα συμβόλαιο γάμου παρά τη θέλησή της για να επωφεληθεί από την περιουσία της. Μια μέρα η Τζίνα δήλωσε για την πολυτάραχη προσωπική ζωή της: “Είναι πιο εύκολο να βρεις έναν άνδρα παρά να τον ξεφορτωθείς”. Τον Μάρτιο ο Ριγκάου αθωώθηκε της κατηγορίας της συζυγικής απάτης. Αλλά η μάχη της Τζίνα αργεί να τελειώσει, καθώς αυτή θέλει να προσβάλει την απόφαση.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ