Eχουν κάθε λόγο αυτήν την εποχή στο Mega να χαμογελούν σε ό,τι έχει να κάνει με το κομμάτι του προγράμματος που αφορά την ενημέρωση, μιας και η Nielsen… μίλησε και, βάσει πάντα των στοιχείων της, ανέδειξε και τη σεζόν 2012-2013 το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού πρώτο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Με 872.000 τηλεθεατές κατά μέσο όρο (ή 25,7%) και διαφορά 250.000 τηλεθεατές, κάθε μέρα, από τον δεύτερο ΑΝΤ1 (7,1 μονάδες) το δελτίο του Μεγάλου Καναλιού αναδεικνύεται για έβδομη συνεχόμενη σεζόν σταθερή δύναμη.
Τη σεζόν 2012-2013 οι πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις ήταν ιδιαίτερα έντονες τόσο στην Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο: από τη συγκρότηση της τρικομματικής κυβέρνησης, τις σκληρές διαπραγματεύσεις με την τρόικα, τα νέα οδυνηρά μέτρα, τη «θύελλα» με τη λίστα Λαγκάρντ έως την κυβερνητική κρίση για την ΕΡΤ και την αποχώρηση της ΔΗΜΑΡ. Οι εκλογικές αναμετρήσεις σε Κύπρο και Ιταλία, η κυπριακή οικονομική κρίση που ακολούθησε, οι βομβιστικές ενέργειες στον μαραθώνιο της Βοστόνης, ο εμφύλιος στη Συρία και ο κίνδυνος επέκτασής του είναι τα γεγονότα που κυριάρχησαν στη διεθνή ειδησεογραφία.
Οσο για το πώς ακριβώς διαμορφώνεται η κατάταξη των καναλιών στους πίνακες τηλεθέασης για τη χρονιά 2012-2013 από Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή; Mega 27,5% και 872.000 τηλεθεατές, ΑΝΤ1 18,6% και 622.000 τηλεθεατές, Alpha 17,1% και 498.000 τηλεθεατές, Star 11,2% και 370.000 τηλεθεατές, ΣΚΑΪ 6,8% και 272.000 τηλεθεατές, ΝΕΤ 5,5% και 221.000 τηλεθεατές.
Στο σύνολο της εβδομάδας τώρα, έχουμε και λέμε: Mega 24,9% και 832.000 τηλεθεατές, Alpha 19,8% και 570.000 τηλεθεατές, ΑΝΤ1 18,9% και 623.000 τηλεθεατές, Star 11,8% και 385.000 τηλεθεατές, ΣΚΑΪ 7,0% και 273.000 τηλεθεατές και ΝΕΤ 5,9% και 236.000 τηλεθεατές.
Και μάλλον είναι περιττό να επισημάνουμε πως το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega ανέβηκε στο υψηλότερο βάθρο της Nielsen και για τον μήνα Ιούνιο, με διαφορά 6,9 μονάδες τις καθημερινές από τον δεύτερο στην κατάταξη ΑΝΤ1, σημειώνοντας ποσοστό τηλεθέασης 26,6%, το οποίο και μεταφράζεται σε 566.000 τηλεθεατές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ