Από την Brigitte Bardot μέχρι τη Sophia Loren, κάθε it-girl της σκηνής της μόδας της δεκαετίας του 1950 και του 1960 ζήτησε από τον ίδιο τον Pierre Balmain να εξοπλίσει την ντουλάπα του με τις δυναμικές, θηλυκές σιλουέτες του. Έξι δεκαετίες μετά, και ο τρέχον δημιουργικός διευθυντής του οίκου Olivier Rousteing, κάνει ακριβώς το ίδιο και για τις σύγχρονες ομολόγους τους. Από τη Gigi Hadid και την Kendall Jenner, μέχρι τη Rosie Huntington-Whiteley η καθε μία στο Χόλιγουντ θέλει να είναι ένα μέρος του #BalmainArmy.
Η Kim Kardashian (και ο σύζυγός της Kanye West) είναι αναμφισβήτητα μία από τις μεγαλύτερες λάτρεις του brand από το 2009, και η υπερήφανη ιδιοκτήτρια μιας ντουλάπας γεμάτης από τα εντυπωσιακά looks του οίκου, που του καθενός η τιμή ξεχωριστά μπορεί να αγγίζει ακόμα και τα 10.000 €. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι για τις “κοινές θνητές” ένα Balmain αποτελεί απλά όνειρο… και κάπως έτσι εξηγείται η επιθετικότητα που παρατηρήθηκε λίγες μέρες πριν στο λανσάρισμα της φθηνής σειράς του οίκου σε συνεργασία με γνωστή αλυσίδα ρούχων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Από τη Rihanna στην Kim, τη Sienna, τη Miley και την Beyoncé… δες λοιπόν εδώ ποιες επώνυμες της A-List έχουμε εντοπίσει με τις δημιουργίες του γαλλικού οίκου!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ