“Late Night με τον Γιώργο Λιάγκα”! Ο Γιώργος Λιάγκας ήρθε στην μεταμεσονύχτια ζώνη του ΑΝΤ1 και όχι δεν σάρωσε τα πάντα και τους πάντες στο πέρασμά του… Δεν κατάφερε να καθηλώσει τους τηλεθεατές… Δεν κατάφερε να κερδίσει ούτε τις εντυπώσεις, ούτε και το στοίχημα της τηλεθέασης.
Με άλλα λόγια; Ήρθε βράδυ, πολύ βράδυ στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1 και όχι δεν έκανε τα μηχανάκια της Nielsen να χτυπήσουν κόκκινο και να του υποκλιθούν, μιας και πίστευε (αν θυμηθούμε τι έχει πει κατά καιρούς…) πως θα ερχόταν στα βράδια μας και θα έκανε ΤΗΝ διαφορά. Θα έκανε την ΑΠΟΛΥΤΗ διαφορά. Και η διαφορά αυτή δεν έγινε…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Γιώργος Λιάγκας ήθελε διακαώς να αποκτήσει την δική του βραδινή εκπομπή… Πίστευε πως αυτό το τηλεοπτικό πόστο ήταν κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του και πως είχε την δυνατότητα να αφήσει το δικό του ιδιαίτερο στίγμα σε αυτό που ονομάζουμε “μεταμεσονύχτια, τηλεοπτική ζώνη” και μάλιστα; Με ευκολία!
Όλα αυτά ,όμως, δεν έχουν συμβεί. Τουλάχιστον για την ώρα… Η εκπομπή όπως ,ήδη, σου έχω γράψει λατρεμένη έχει πολλά προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσει και σαφέστατα και χρειάζεται χρόνο για να μπορέσει να σταθεί στα πόδια της, μιας και από τηλεοπτικό φαβορί, έχει μετατραπεί σε… late night outsaider!
Έτσι, όσο τα ποσοστά τηλεθέασης της εκπομπής είναι… χλιαρά, τόσο ο Γιώργος… βράζει. Η εκπομπή της Τρίτης έκανε στο σύνολο γύρω στο 14,0% και η χθεσινή; Κινήθηκε γύρω στο 16,0%. Ο εν ΄λόγω παρουσιαστής είναι… “νουμεράκιας”, είναι ένα τηλεοπτικό πρόσωπο που έχει μάθει να κάνει πρωταθλητισμό, οπότε εννοείται πως ενοχλείται τα μάλλα, όταν διαπιστώνει πως το κοινό δεν τον ακολουθεί ή μάλλον προσπαθεί να τον ακολουθήσει σε αυτό το νέο του τηλεοπτικό βήμα, όντας “μουδιασμένο”!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Γιώργος ,λοιπόν, που με τις τηλεθεάσεις έχει κόλλημα (και η αλήθεια είναι πως δεν γίνεται να κάνεις τηλεόραση και να μην ασχολείσαι με το ραβασάκι της Nielsen…) είναι διατεθημένος να κάνει τα πάντα προκειμένου να βρει την νέα τηλεοπτική συνταγή της επιτυχίας. Είναι διατεθημένος να μην εγκαταλείψει εύκολα τα όπλα και να παλέψει σκληρά μέχρι τέλους, προκειμένου να μας πείσει… Προκειμένου να πείσει τους τηλεθεατές για να τον… ξανά προτιμήσουν!
Αποτέλεσμα; Έχει βάλει μπροστά όλα τα τηλεοπτικά… τρικ! Όσο η αγωνία του για τα νούμερα κορυφώνεται, τόσο πληθαίνουν και οι αναφορές στην προσωπική του ζωή, στο διαζύγιό του, στο γάμο του, στην Φαίη Σκορδά, στο τρίτο στεφάνι, στην νέα νύφη που αναζητά!
Τυχαίο; Δεν νομίζω… Όπως ,ήδη, σου είπα αυτά είναι παλιά τηλεοπτικά κόλπα, τα οποία κατά καιρούς οι περισσότεροι τηλε-αστέρες έχουν επιστρατεύσει, μόλις τα έχουν βρει “σκούρα” στους πίνακες τηλεθέασης. Πρώτη διδάξασα; Η Ελένη Μενεγάκη.
Όμως, ένα έχω να πω στο Γιώργο… Τα χρόνια της τηλεοπτικής αθωότητας πέρασαν. Πλέον το κοινό είναι εκπαιδευμένο και μυημένο. Δεν… “μασάει” από τα συγκεκριμένα τηλε-τρικ. Εκτός του ότι φαντάζουν και είναι πια εντελώς ντεμοντέ και παρωχημένα, είναι και… φθηνά.
Είναι φθηνό να ξεπουλάς όσο-όσο τα πάντα, προκειμένου να φορέσεις το στέμμα του “βασιλιά” της Nielsen. Είναι πολυτιμότερο το στέμμα της “τηλεοπτικής αξιοπρέπειας” κι ας χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να συγκεντρωθεί ο λαός έξω από τα τηλεοπτικά σου ανάκτορα!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ