“Πριν να τη δω, θεωρούσα ανόητη την παολομανία που έχει πλήξει την Αθήνα, σαν ακραίο νυχτερινό φαινόμενο. Τώρα, ενόσησα κι εγώ”, γράφει ο Γιώργος Λιάνης στην Real Life. Έτσι ξεκινά η μακροσκελής εισαγωγή του για την συνέντευξη που έκανε στην Πάολα. Μια ιδιαίτερη συνέντευξη αφού η λαϊκή τραγουδίστρια σπάνια μιλά και ακόμα πιο σπάνια τόσο ανοιχτά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να διαβάσεις απόσπασμα της συνέντευξης
Κατά τη διάρκεια της γνωριμίας τους όμως ο Γιώργος Λιάνης φαίνεται πως εντυπωσιάστηκε. Φυσικά, πήγε να δει και το πρόγραμμα που παρουσιάζει στο Κέντρο Αθηνών μαζί με την Τάμτα και τον Σάκη Ρουβά. Μπορεί να μην θυμάται πια ούτε ένα τραγούδι της αλλά σίγουρα δεν θα ξεχάσει ποτέ αυτά που ένιωσε βλέποντάς την στη σκηνή και έπειτα στο καμαρίνι.
“Είχα να εντυπωσιαστώ από τα χρόνια που η Μαρινέλλα, τον Αύγουστο του 1972, είχε κάνει show στο Stork που μας άφησε άναυδους. Τηρουμένων των αναλογιών, αισθάνθηκα ομοίως. Το σώμα της υψώνεται στη σκηνή σαν λόγχη. Είναι ένα ελεύθερο σώμα, που κατά την περίσταση γίνεται άγαλμα ελευθερίας, δούλος που σπάει τα δεσμά του, πόρνη που εκδίδεται. Το σώμα σκίζει το βελούδο της νύχτας σαν χασέ. Η μικρή σκηνή μετατρέπεται σε γήπεδο. Στο γήπεδο της Πάολας δεν παίζει εύκολα μπάλα κανείς. Πρέπει να έχεις σπουδάσει στο πανεπιστήμιο της αλανιάς, για να κάνεις ότι κάνει μια ‘αλανιάρισσα’”, γράφει.
“Μετά στο καμαρίνι, τα πράγματα είναι πιο απλά. Εκεί βλέπεις ότι η αθωότητά της σου ξυπνάει τη λαγνεία. Και η αγριάδα της την τρυφερότητα. Δεν είναι πειρασμός η Πάολα επί σκηνής. Είναι μία καλλιτέχνης με Κ κεφαλαίο. Και η φωνή; Σταράτη λαϊκή από αμάραντους λαϊκούς ήχους”, συνεχίζει.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ