Ένα σπάνιο φωτογραφικό ντοκουμέντο από τα γυρίσματα της εμβληματικής ταινίας “Η Υπολοχαγός Νατάσσα” στην οποία πρωταγωνιστούσε η αξέχαστη Αλίκη Βουγιουκλάκη έχει δημοσιευθεί εδώ και λίγες ώρες στο instagram. Τη φωτογραφία αυτή ανέσυρε από το αρχείο του ο Άρης Λουπάσης και όπως θα δεις πρόκειται για μια φωτογραφία από τη σκηνή των βασανιστηρίων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Άρης Λουπάσης γράφει στη λεζάντα: Η Αλίκη σε μια σπάνια φωτογραφία από την σκηνή των βασανιστηρίων στο πλαίσιο των γυρισμάτων της ταινίας «Υπολοχαγός Νατάσσα» το καλοκαίρι του 1970 με τον Δ/ντή Φωτογραφίας της Φίνος Φιλμ (εκείνη την περίοδο) Δήμο Σακελλαρίου.
Είναι ο υπεύθυνος για την φωτογραφική εμφάνιση της ταινίας και ο ρυθμιστής του φωτισμού που πρέπει να πέσει στο πρόσωπο για να δημιουργηθεί το καλύτερο αποτέλεσμα, με την ψυχική κόπωση της αγαπημένης ηθοποιού να είναι αρκετά εμφανής στην συγκεκριμένη φώτο. Υπήρξε από τους σπουδαιότερους του είδους με συμμετοχή σε περισσότερες από 40 ταινίες της «χρυσής» εποχής του ελληνικού σινεμά και συνεργασία με τον Φίνο στις ταινίες «Ένα αστείο κορίτσι», «Σ’αγαπώ «, «Υπολοχαγός Νατάσσα» και «Η κόρη του ήλιου».
Όπως αναφέρει ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης του έργου Νίκος Φώσκολος, το πρώτο γύρισμα θα γίνει στην σκηνή των βασανιστηρίων: «Λέω στα παιδιά στο συνεργείο ξεκινάμε, δέστε την. Μόλις την δένουν κάνω το φόρεμα της κομμάτια. Την πασαλείβω με λάσπες, βάζει τις φωνές και τις λέω πως το φόρεμα γυαλίζει στο φακό και πρέπει να το βρωμίσω και αφού την βασανίζουν Γερμανοί δεν πρέπει να φαίνεται ατσαλάκωτη. Με κοίταξε και δεν μίλησε. Αυτό ήταν, από εκείνη την στιγμή η Αλίκη ήταν στρατιώτης. Ότι της έλεγα, ότι ζητούσα δεν έλεγε τίποτα».
Ο σημαντικός δημιουργός θα εκφραστεί και σε επόμενες συνεντεύξεις του με τα καλύτερα λόγια για το ταλέντο, την συνέπεια και τον απαράμιλλο επαγγελματισμό της. Η ταινία υπερπαραγωγή για τα ελληνικά δεδομένα που αποτελεί και την τελευταία μεγάλη κιν/φική συνεργασία Βουγιουκλάκη -Παπαμιχαήλ, κάνει πρεμιέρα στις 21 Δεκεμβρίου 1970 κατακτώντας την πρώτη θέση ανάμεσα στις 87 ταινίες της σαιζόν και την πρώτη θέση εισπρακτικά από όλες τις ταινίες στην ιστορία του παλιού ελληνικού κιν/φου. Η δημοφιλέστερη και πιο αγαπημένη όλων, καταφέρνει να κατακτήσει και στην μεγάλη οθόνη την απόλυτη πρωτιά, επιβεβαιώνοντας επάξια τον τίτλο της «Εθνικής Σταρ» που θα της δώσει τον Φεβρουάριο του 1959 στην «Καθημερινή» η μεγάλη Κυρία του τύπου Ελένη Βλάχου διακρίνοντας το ξεχωριστό άστρο και την μοναδικότητα της”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ