Το καλοκαίρι δεν είναι μόνο για βουτιές στην θάλασσα, αλλά ενδείκνυται και για θεατρικές βραδιές, κάτω από το φεγγάρι! Οι εκπρόσωποι της εγχώριας showbiz το γνωρίζουν καλά και γι’ αυτό δεν έχασαν το βράδυ της Τετάρτης την πρεμιέρα της θεατρικής παράστασης “Ο κατά φαντασίαν ασθενής” σε σκηνοθεσία του Πέτρου Φιλιππίδη στο Κατράκειο Θέατρο. Το τελευταίο έργο του κορυφαίου Γάλλου δραματουργού σκηνοθετεί ο ταλαντούχος ηθοποιός, κρατώντας παράλληλα τον πρωταγωνιστικό ρόλο, με έναν εξαιρετικό θίασο στο πλευρό του, που θα περιοδεύσει μαζί του σε μεγάλα φεστιβάλ ανά την Ελλάδα.
Ανάμεσα στους πρωταγωνιστές βλέπουμε την Μυρτώ Αλικάκη, τον Τάκη Παπαματθαίου, τον Αντίνοο Αλμπάνη, τον Ρένο Ρώτα, την Ιωάννα Ασημακοπούλου, την Νεφέλη Κουρή κ.α. Οι celebrities βρέθηκαν από νωρίς στο Κατράκειο για να απολαύσουν την παράσταση του Μολιέρου και στο τέλος καταχειροκρότησαν όλους τους ηθοποιούς.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι επώνυμοι Έλληνες που παρακολούθησαν τον “Κατά φαντασίαν ασθενή” ήταν μεταξύ άλλων, η Αθηνά Οικονομάκου, ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης, η Σάσα Σταμάτη, ο Γιώργος Αγγελόπουλος, ο Ιωάννης Παπαζήσης με την Βανέσα Αδαμοπούλου και άλλοι πολλοί.
Δες όλες τις φωτογραφίες:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Λίγα λόγια για την παράσταση
Ο Αργκάν είναι ένας υποχόνδριος, φιλάργυρος και αρρωστοφοβικός ηλικιωμένος, εξαρτημένος από τους γιατρούς και τα φάρμακα. Αισθάνεται συνεχώς ασθενής, αν και στην πραγματικότητα χαίρει άκρας υγείας! Αυτή η εμμονή του τον καθιστά εύκολο θύμα και οι γύρω του τον εκμεταλλεύονται. Μάλιστα, φτάνει στο σημείο να θέλει να παντρέψει την κόρη του, Ανζελίκ, με γιατρό προκειμένου να έχει δωρεάν ιατρική φροντίδα. Ο αδελφός του, όμως, σε συνεργασία με την υπηρέτρια του Αργκάν θα προσπαθήσουν να τον θεραπεύσουν από τις φαντασιοπληξίες του και ταυτόχρονα να τον οδηγήσουν να ανακαλύψει ποιος πραγματικά τον αγαπά και του είναι πιστός.
Ο Μολιέρος μέσα από τη συγκεκριμένη κωμωδία ασκεί με οξυδέρκεια κριτική στην κοινωνία και στα ήθη, στην ιατρική σοβαροφάνεια και στην απληστία, ενώ παράλληλα παρατηρεί την αιώνια διαμάχη των δύο φύλων για την «πρωτοκαθεδρία» μέσα στο σπίτι. Τέλος, κριτικάρει έντονα την τσαρλατάνικη ιατρική της εποχής του. Η ιδιαιτερότητα του έργου έγκειται και στο γεγονός ότι ο ίδιος ο Μολιέρος ερμήνευσε το ρόλο του Αργκάν και στην τέταρτη παράσταση του έργου, στις 17 Φεβρουαρίου 1673, κατέρρευσε με το κλείσιμο της αυλαίας, για να πεθάνει λίγο αργότερα σπίτι του.
Φωτογραφίες: NDP
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ