Με μία βόλτα στα εμπορικά καταστήματα μπορεί να καταλάβει κανείς ότι οι προσφορές που βρίσκει στα επώνυμα είδη ένδυσης και υπόδησης, είναι πάρα πολλές και μάλιστα αγγίζουν μεγάλο ποσοστό έκπτωσης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σε μια περίοδο που η αγορά αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα και η αγοραστική ψυχολογία του καταναλωτή είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη, αφού χρήματα δεν υπάρχουν, οι προσφορές των καταστημάτων πριν τις εκπτώσεις είναι μια προσπάθεια τόνωσής της.
“‘Όλη η αγορά κάνει προσφορές. Επειδή ο νόμος απαγορεύει να ξεκινήσουν επίσημα οι εκπτώσεις, έχουν ξεκινήσει υπό την μορφή των προσφορών”, λέει στο TLIFE, ο ιδιοκτήτης των καταστημάτων Vardas, κύριος Βάρδας.
Ο κύριος στόχος των προσφορών είναι να αυξηθεί η αγοραστική κίνηση. Δυστυχώς, παρά τη σημαντική μείωση των τιμών (σε κάποιες περιπτώσεις ο καταναλωτής μπορεί να βρει επώνυμα προιόντα με έκπτωση εως 40%), η κίνηση είναι και πάλι υποτονική και μειωμένη με την περσινή χρονιά.
“Η προσπάθεια είναι μέσω των προσφορών, είναι να μειωθεί όσο το δυνατόν η μείωση αυτή. Σήμερα δεν είναι σημαντικό μόνο το κυνηγητό του ποσοστού, αυτό που έχει μεγάλη σημασία για τον καταναλωτή είναι να αγοράζει πράγματα που χρειάζεται, να μην παρασύρεται και να ελέγχει και την ποιότητα”, αναφέρει ο κύριος Βάρδας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ