Η Sephora, στα πλαίσια των εορτών και της χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της « O παράδεισος των Απολαύσεων », δίνει χρώμα στο ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ «ντύνοντας» στα κόκκινα τον συρμό του.
Για τα Sephora, το κόκκινο είναι το νέο μαύρο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Κόκκινο της απόλαυσης, Κόκκινο της γιορτής, Κόκκινο του πάθους! Σύντομα, εκτός από τον συρμό του ΜΕΤΡΟ, οι περισσότερες συνοικίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα ντυθούνε και εκείνες με τη σειρά τους στα κόκκινα, μεταμορφώνοντας τις πόλεις μας σε ένα μέρος όπου τα πάντα είναι γιορτή και όπου οι πειρασμοί δεν είναι παρά απολαύσεις που μοιράζονται μεταξύ όλων. Είναι η πρόσκληση και η εισαγωγή σε ένα χριστουγεννιάτικο παράδεισο, όπου τα Sephora ξαναζωντανεύουν και τον προσφέρουν σε εσάς!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ