Μένοντας πιστοί στις τηλεοπτικές τους συνήθειες ο Αντώνης Κανάκης και η παρέα του, για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, φεύγουν πρώτοι και καλύτεροι για διακοπές. Η συμμορία του «Ράδιο Αρβύλα» απόψε ρίχνει αυλαία με ένα σπέσιαλ, best-of επεισόδιο, έχοντας κάθε λόγο να μας αποχαιρετά με ένα πλατύ χαμόγελο, μια και αυτή η σεζόν ήταν μία σεζόν επιτυχίας.
Το «Ράδιο Αρβύλα» φέτος κατάφερε να σημειώσει μέσο όρο τηλεθέασης 32,0%, ενώ στα νεανικά κοινά από 15-44 ετών 38,0%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι πιο δυνατοί μήνες από πλευράς τηλεθέασης της εκπομπής στις ηλικίες 15-44 που είναι το πιο περιζήτητο κοινό για τους διαφημιστές, ήταν ο Νοέμβριος (42,4%), ο Οκτώβριος (41,4%) και ο Ιανουάριος (40,4%). Τους συγκεκριμένους δε μήνες, το «Ράδιο Αρβύλα» σημείωσε… απίστευτες κι όμως αληθινές επιδόσεις και σε επιμέρους κοινά, όπως είναι το γυναικείο κοινό από 15-24 ετών, όπου η εκπομπή άγγιξε το 56,3%, 50,8% και 49,2% αντίστοιχα.
Τέλος, η καλύτερη εβδομάδα του σόου του ΑΝΤ1 ήταν η εβδομάδα από 28/11/2011 και μετά, όπου οι τηλεθεατές από 15-44 ετών ψήφισαν «δαγκωτό» «Αρβύλα», χαρίζοντάς του ένα γενναιόδωρο 46,9%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ