Ακολουθεί αυτούσια η ανακοίνωση της ελληνικής εταιρείας, η οποία δίνει απαντήσεις σε όλα τα πιθανά ερωτήματα μελών για συναλλαγές και τη λειτουργία της εταιρείας:
«Αγαπητοί φίλοι,
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Καθώς βρίσκουμε τους εαυτούς μας αντιμέτωπους με πρωτόγνωρες καταστάσεις μετά τις πρόσφατες σημαντικές εξελίξεις στη χώρα μας, στο πλαίσιο της πάγιας πολιτικής μας για άμεση και ξεκάθαρη ενημέρωση των μελών μας, θεωρήσαμε υποχρέωση μας να απαντήσουμε σε ορισμένα σημαντικά ερωτήματα που αφορούν τους Έλληνες παίκτες. Ταυτόχρονα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις ενέργειες που κάνουμε στο Stoiximan.gr (π.χ. απευθείας συναλλαγές με web banking με ελληνικές τράπεζες) ώστε να συνεχίσουμε να σας προσφέρουμε, όποτε εσείς το επιλέξετε, στιγμές ψυχαγωγίας με απόλυτη ασφάλεια για τις συναλλαγές, τα χρήματά σας και την αξία τους.
> Είναι το υπόλοιπό μου στο Stoiximan.gr ασφαλές;
100%. Βασική προϋπόθεση της αδειοδότησής μας από την MGA (άδεια με την οποία έχουμε υπαχθεί στο μεταβατικό καθεστώς του Ν. 4002/2011 και λειτουργούμε νόμιμα στην Ελλάδα) είναι η συντήρηση ξεχωριστού λογαριασμού παικτών (Players Account) στην Bank Of Valletta στη Μάλτα, ο οποίος δεν χρησιμοποιείται για κανέναν άλλο λόγο παρά μόνο για συναλλαγές με τους παίκτες. Στον λογαριασμό αυτό υπάρχει πάντα ποσό ίσο ή μεγαλύτερο από το σύνολο των καταθέσεων των μελών μας.
Ο λογαριασμός αυτός προστατεύεται από τον νόμο από κάθε άλλο πιστωτή και επομένως τα λεφτά που υπάρχουν σε αυτόν πάνε πρώτα στους παίκτες και όχι π.χ. στο Δημόσιο ή σε άλλους πιστωτές. Κοινώς τα λεφτά σας είναι απολύτως ασφαλή με τον Stoiximan.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
> Σε περίπτωση που η Ελλάδα προχωρήσει σε αλλαγή νομίσματος , θα επηρεαστεί η αξία του υπολοίπου μου στο Stoiximan.gr;
Όχι. Φυσικά ελπίζουμε πως το ερώτημα αυτό δεν θα χρειαστεί να απαντηθεί ποτέ στην πράξη αλλά επειδή παρατηρούμε από την επικοινωνία μας ότι απασχολεί αρκετούς από εσάς, οφείλουμε να σας ενημερώνουμε πως το υπόλοιπο σας στο Stoiximan.gr είναι και θα παραμείνει σε Eυρώ, ανεξαρτήτως της οποιασδήποτε ενδεχόμενης πολιτικής εξέλιξης.
> Θα συνεχίσει κανονικά τη λειτουργία του το Stoiximan.gr;
Φυσικά. Εκτός από επαγγελματίες, είμαστε πάνω από όλα και εμείς άνθρωποι και Έλληνες. Νιώθουμε λοιπόν όσο προβληματισμένοι νιώθετε και εσείς από την όλη κατάσταση. Αποτελεί όμως υποχρέωση της εταιρίας μας να συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες της με την ίδια πληρότητα και τον ίδιο επαγγελματισμό. Συνεχίζουμε λοιπόν να βάζουμε τα δυνατά μας για να σας προσφέρουμε μια όσο καλύτερη στοιχηματική εμπειρία γίνεται και ένα καταφύγιο ψυχαγωγίας για αυτές τις δύσκολες μέρες.
> Υπάρχει κάποιος περιορισμός σε ότι αφορά τις αναλήψεις από τον λογαριασμό μου στο Stoiximan.gr;
Κανένας. Οι αναλήψεις γίνονται κανονικά, χωρίς κανένα πρόβλημα. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να προχωρήσετε σε οποιαδήποτε ανάληψη επιθυμείτε από το υπόλοιπο σας.
> Μπορώ να καταθέτω χρήματα με την κάρτα μου στο Stoiximan.gr;
Ναι. Έχουμε ήδη φροντίσει (ανταποκρινόμενοι πρώτοι για μία ακόμη φορά στις ανάγκες του Έλληνα παίκτη) ώστε οι συναλλαγές με κάρτες στο Stoiximan.gr να εκκαθαρίζονται σε ελληνικό τραπεζικό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα ώστε να μπορείτε χωρίς κανένα πρόβλημα από την Τρίτη 30/6 και μετά να καταθέτετε χρήματα με την κάρτα σας στον λογαριασμό σας στο Stoiximan.gr. Ισχύουν τα όρια της κάρτας σας όπως αυτά έχουν θεσπιστεί από την τράπεζά σας (επαναλαμβάνουμε: τα όρια της κάρτας, όχι τα 60 ευρώ).
> Πώς επηρεάζουν τότε τις συναλλαγές με το Stoiximan.gr τα μέτρα που τέθηκαν σε εφαρμογή στην Ελλάδα από το πρωί της Δευτέρας 29 Ιουνίου;
Η εφαρμογή των περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίου επηρεάζει τo Stoiximan.gr μόνο σε ό,τι αφορά τις επιλογές κατάθεσης στον λογαριασμό σας. H κυριότερη αλλαγή είναι πως η Paysafecard έχει σταματήσει να τυπώνει νέες κάρτες στη χώρα μας και έτσι η δημοφιλής αυτή μέθοδος κατάθεσης δεν είναι πια διαθέσιμη. Επιπλέον δεν μπορείτε να εκδώσετε νέες προπληρωμένες κάρτες ή να γεμίσετε υπάρχουσες που έχουν αδειάσει.
> Υπάρχει εναλλακτική για την Paysafecard;
Στο Stoiximan.gr προσπαθούμε πάντα να είμαστε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό και να προσφέρουμε πρώτοι νέες επιλογές στους Έλληνες παίκτες. Στα πλαίσια αυτά εγκανιάζουμε σήμερα τις συναλλαγές με web banking με ελληνικές τράπεζες. Μπορείτε πλέον να καταθέτετε χρήματα στο λογαριασμό σας χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό μας σε:
Eurobank GR1102601030000410200957352(Gambling Malta Ltd)
Πρέπει πάντα στις πληροφορίες να συμπληρώνετε το Username σας στο Stoiximan.gr για να ξέρουμε ποιο λογαριασμό θα πιστώσουμε. Αν κάνετε την κατάθεση από Eurobank σε Eurobank, (ως τα μεσάνυχτα) τα χρήματα θα φανούν στον λογαριασμό σας μέσα σε λίγα λεπτά. (Μετά τα μεσάνυχτα, θα φανούν το επόμενο πρωί ως τις 10.00) Αν στείλετε χρήματα σε αυτόν τον λογαριασμό από άλλη ελληνική τράπεζα, θα πιστωθούν στον λογαριασμό σας την επόμενη εργάσιμη.
> Ποιος μπορεί να με βοηθήσει με μια απορία που έχω ή ένα αίτημα που θέλω να υποβάλω;
Το εξειδικευμένο προσωπικό της ομάδας εξυπηρέτησης μελών του Stoiximan.gr συνεχίζει να είναι κανονικά στη διάθεση σας από νωρίς το πρωί ως τις 2.00 μετά τα μεσάνυχτα 7 ημέρες την εβδομάδα. Η ομάδα μας έχει αποδείξει επανειλημμένα σε όλες τις δύσκολες στιγμές ότι κάνει τα πάντα για να εξυπηρετήσει τους παίκτες του Stoiximan, με έγκαιρη ανταπόκριση και σαφείς απαντήσεις και όχι ξύλινη γλώσσα ή μειωμένη προτεραιότητα αντιμετώπισης στα αιτήματα των Ελλήνων παικτών όπως αυτή που συχνά αντιμετωπίζουν σε ξένους ανταγωνιστές μας στους οποίους οι Έλληνες παίκτες δεν τυγχάνουν προνομιακής μεταχείρισης (πρόσφατο το παράδειγμα με τη διαδικασίας ταυτοποίησης πελατών στις αρχές του έτους). Θα είναι χαρά μας να σε εξυπηρετήσουμε με μία από τις διαθέσιμες μεθόδους επικοινωνίας
Και μην ξεχνάτε: Είμαστε Έλληνες. Μένουμε Ενωμένοι.
Ευχαριστούμε!
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα του Stoiximan.gr, ή να απευθυνθείτε στην Εξυπηρέτηση Μελών της εταιρείας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ