Η Κατερίνα Κούκα δεν κάνει συχνά κοσμικές εμφανίσεις. Η αγαπημένη τραγουδίστρια έχει επιλέξει να κρατά χαμηλούς τόνους στην προσωπική της ζωή και να εμφανίζεται στα φώτα μόνο όταν πρόκειται για τη δουλειά της. Ωστόσο, το TLIFE τη συνάντησε το βράδυ της Τρίτης σε μία από τις σπάνιες κοσμικές εμφανίσεις της. Βρέθηκε στο θέατρο Χώρα, στην επίσημη πρεμιέρα της παράστασης “Γυναίκες του Παπαδιαμάντη”.
Με λιτή εμφάνιση και αμακιγιάριστη πόζαρε στον φωτογραφικό μας φακό που την συνάντησε στις πρώτες σειρές του θεάτρου. Η Κατερίνα Κούκα χειροκρότησε τις πρωταγωνίστριες του έργου: την ΄Ερση Μαλικένζου, την Ευγενία Δημητροπούλου, την Χριστιάνα Ματζουράνη, την Μαριάννα Τουντασάκη και την Έφη Σακελλαρίου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Λίγα λόγια για το έργο
Οι γυναίκες στον Παπαδιαμάντη, μοναχικές αλλά δυναμικές φιγούρες, παλεύουν με τη φύση, τη ζωή, το θάνατο, με τη χαρά και τη λύπη. Μάνες, γυναίκες, κόρες ξενιτεμένων, ναυτικών ή χαμένων ανδρών που συμμαχούν για να κερδίσουν την επιβίωση, το παρόν και το μέλλον των παιδιών τους, αποτελούν το δραματουργικό καμβά αυτής της σκηνικής δημιουργίας με αρωγό το δημοτικό τραγούδι, την παράδοση και το θρησκευτικό πνεύμα του συγγραφέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Με προεξάρχουσα γυναίκα-ηρωίδα τη Φραγκογιαννού-Φόνισσα, που αποτελεί το βασικό πρόσωπο της παράστασης αλλά και της παπαδιαμαντικής δημιουργίας, στήνεται ένας χορός από κωμικά και δραματικά περιστατικά ζωής γυναικών στις αρχές του 20ου αιώνα, σε ένα απομονωμένο νησί της Ελλάδας.
Οι μελωδίες και η ατμόσφαιρα των Χριστουγέννων μπερδεύονται με το πένθιμο πνεύμα της Σταύρωσης και του Πάσχα, η χαρά της γέννας συναντά με το πόνο του θανάτου. Η μαγεία και η δεισιδαιμονία διασταυρώνονται τη θρησκοληψία και την προκατάληψη.
Πλούσιο το υλικό των υπέροχων διηγημάτων του συγγραφέα ζωντανεύει μπροστά μας μια σειρά από μοναδικά πορτραίτα ηλικιωμένων και νεαρών γυναικών. Κοινός τους στόχος η επιβίωση, κόντρα στα εμπόδια, τη φτώχια και τις απώλειες μιας δύσκολης ζωής. Μια δύσκολη εποχή που ακουμπά σε πολλά ζητήματα της σύγχρονης κοινωνίας… «Σα να ΄χαν ποτέ τελειωμό τα πάθια κ΄ οι καημοί του κόσμου», όπως λέει ο Παπαδιαμάντης.
Η πολυσχιδής προσωπικότητα της Φραγκογιαννούς γίνεται το όχημα για να ταξιδέψει κανείς μέσα στο πέλαγο της παπαδιαμαντικής αφήγησης. Στο τιμόνι καπετάνιος, για το θεατρικό ταξίδι στέκει η «γραία» γυναίκα που φτάνει να σκοτώσει για να χαρίσει ζωή και γίνεται δολοφόνος για να ακουμπήσει την αγιοσύνη και την αγνότητα του Θεού, θύτης και θύμα στη διαχρονική ανθρώπινη περιπέτεια.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ