Στην παράσταση “Ολεάννα” πρωταγωνιστεί μαζί με τον Δημήτρη Πετρόπουλο η Κατερίνα Παπουτσάκη και το βράδυ της Δευτέρας ήταν η πρεμιέρα της παράστασης στο θέατρο Οlvio. Η “Ολεάννα”, είναι ένα έργο εμβληματικό του βραβευμένου με Πούλιτζερ συγγραφέα Ντέιβιντ Μάμετ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Από την πρεμιέρα δεν μπορούσε να λείπει ο σύζυγος της Κατερίνας Παπουτσάκη, Παναγιώτης Πιλαφάς, που την στηρίζει σε κάθε της βήμα. Δεν ήταν μόνος όμως… Μαζί του ήταν η μητέρα του Βασιλική Σγούρου και η πεθερά του Μαρία Φραγκιαδάκη. Στο τέλος της παράστασης, φυσικά πόζαραν όλοι μαζί και η Κατερίνα έλαμπε από ευτυχία, έχονταςδίπλα της τους πιο αγαπημένους της ανθρώπους.
Λίγα λόγια για το έργο
Ο Δημήτρης Πετρόπουλος, στο ρόλο του καθηγητή Πανεπιστημίου και η Κατερίνα Παπουτσάκη στο ρόλο της φοιτήτριας, παγιδευμένοι σε ένα ανελέητο παιχνίδι εξουσίας, αναμετρώνται με σφοδρότητα στο ευαίσθητο πεδίο της εκπαίδευσης.
Ένας επιτυχημένος Καθηγητής Πανεπιστημίου προτείνει σε μια νεαρή φοιτήτριά του ιδιαίτερα μαθήματα, καθώς εκείνη ανησυχεί, ότι θα αποτύχει στις εξετάσεις. Μια συνήθης, όμως, συμφωνία εξελίσσεται σε μια βίαιη λεκτικά, ψυχολογικά και σωματικά αντιπαράθεση: η φοιτήτρια τον κατηγορεί για κατάχρηση εξουσίας και σεξουαλική παρενόχληση και για τον καθηγητή το όνειρο της μονιμοποίησης και της αγοράς ενός καινούργιου σπιτιού καταρρέει.
Στην “Ολεάννα”, ο Ντέιβιντ Μάμετ διερευνά τα όρια των ανθρωπίνων σχέσεων, σκιαγραφεί τις σχέσεις εξουσίας που αναπτύσσονται ανάμεσα στα φύλα και καταδεικνύει την αδυναμία ουσιαστικής επικοινωνίας μέσω του λόγου. Κυρίως, όμως, ο Μάμετ γράφει ένα έργο για την πολιτική ορθότητα.
Γραμμένη το 1992, η “Ολεάννα” ανέβηκε ένα χρόνο αργότερα στο διεθνούς φήμης Royal Court Theatre σε σκηνοθεσία του βραβευμένου με Νομπέλ Χάρολντ Πίντερ. To 1994 o ίδιος ο Μάμετ μετέφερε το έργο του και στον κινηματογράφο με τον ομώνυμο τίτλο.
Ο Παναγιώτης με την μητέρα της Κατερίνας Παπουτάκη, Μαρία Φραγκιαδάκη
Το ζευγάρι με τις μητέρες του
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ