ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Την προηγούμενη εβδομάδα, στην πρεμιέρα του, το Κάτω Παρτάλι είχε κάνει μέσο όρο τηλεθέασης 48,7% στο σύνολο και 52% στις ηλικίες 15-44.
Αυτή τη φορά, όμως, ξεπέρασε τα νούμερα τηλεθέασης της πρεμιέρας και βαδίζει με βήμα γοργό για τις πιο υψηλές θέσεις του πίνακα της Nielsen, εκεί που φτάνουν μόνο τα μεγάλα αθλητικά events, η Eurovision και μερικές φορές οι τελικοί των talent shows. Το Κάτω Παρτάλι ήρθε για να μείνει, αλλά και να αποδείξει περίτρανα αυτό που είχαμε διαπιστώσει όλοι μετά τις επιτυχίες των Κλεμμένων ονείρων και του Μην αρχίζεις τη μουρμούρα, ότι το κοινό …διψάει για καλή ελληνική μυθοπλασία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ