Τις τελευταίες ώρες σάλος έχει προκληθεί με τις δηλώσεις αλλά και τη συμμετοχή της Ειρήνης Καζαριάν, νικήτριας του Greece’s Next Top Model 1″, στην παράσταση “Κούκλες”. Το μελαχρινό μοντέλο θέλησε να δοκιμάσει τις ικανότητές της στην υποκριτική, αν και δεν την έχει σπουδάσει, και έτσι δέχτηκε την πρόταση του σκηνοθέτη Νικόλα Ανδρουλάκη. Εκτός από την Ειρήνη Καζαριάν, μεταξύ των πρωταγωνιστριών βρίσκεται και η Άννα Μαρία Βέλλη, γνωστή youtuber, ραδιοφωνική παραγωγός, όμως με σπουδές στην υποκριτική.
Οι δημοσιογράφοι βρέθηκαν στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, όπου θα λάβει χώρα η παράσταση, και προσπάθησαν να μιλήσουν με την Ειρήνη Καζαριάν για την παρθενική συμμετοχή της στο θέατρο αλλά και το modeling. Το μοντέλο, ενώ στην αρχή έδειχνε να απαντάει με προθυμία στις απαντήσεις των δημοσιογράφων, όταν ρωτήθηκε για το ρόλο της ξεκίνησε να τρολάρει τους reporters και να επαναλαμβάνει τα λόγια τους, γεγονός που εκνεύρισε όλους όσους παρακολούθησαν αυτές τις δηλώσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο φωτογραφικός φακός του TLIFE ήταν στην ανοιχτή πρόβα της παράστασης και απαθανάτισε τις πρωταγωνίστριες επί το έργον.
Δες φωτογραφίες:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Λίγα λόγια για την παράσταση:
Ένα κουκλόσπιτο επιβλητικό. Μέσα του κατοικεί μια εντεκάδα γυναικών. Ένας χορός κέρινων ομοιωμάτων. Ή αμαζόνων σε εγρήγορση. Όλες νεαρές. Όλες αλαβάστρινες. Όλες κούκλες. Κι όλες τους είναι κόρες, σύντροφοι, σύζυγοι, αδελφές, φίλες, ερωμένες, μάνες, σε όλους γνωστές και ξένες. Μαριονέτες κι επαναστάτριες. Σε ένα ταμπλό βιβάν του συλλογικού ασυνείδητου της σύγχρονης γυναίκας. Μια στρατιά από εκκολαπτόμενες Νόρες βγαίνει από το κεχριμπάρι της ιστορίας, εξερευνά η μία την άλλη κι όλες μαζί χειραγωγούνται από τον δημιουργό τους. Αλληλέγγυα και συναγωνιστικά. Σε ένα reality show χειραφέτησης. Σε ένα μουσείο ζωντανής σύγχρνης τέχνης.
Με ένα ensemble γυναικών να συνθέτουν έναν χορό που μεταλλάσσεται, με τακτικές ποδοσφαίρου και σκηνοθεσία ορχήστρας, συνομιλώντας δραματουργικά με έργα ορόσημα, που σμίλεψαν ηρωίδες εμβληματικές. Κάθε υποψήφια Νόρα αυτού του μουσείου σύγχρονης τέχνης κουβαλά τριπλή ταυτότητα. Μια φανερή, μια κρυφή και μία που δεν έχει ανακαλύψει ακόμα. Και θα διαγωνιστεί μέχρι τελικής πτώσεως για να κερδίσει. Με το κορμί μιας νεαρής χορεύτριας και τη φωνή μιας νεαρής σοπράνο ν’ αντανακλούν όσα μένουν από ένα κουκλόσπιτο σε ένα παιδί. Και μάρτυρες όλων τους θεατές. Σε απόσταση αναπνοής. Σε μια πασαρέλα της ζωής. Ως είναι.
Ακριβώς 140 χρόνια μετά την πρώτη ανάγνωση του Κουκλόσπιτου του Χένρικ Ίψεν, το έργο που τάραξε τα λιμνάζοντα ύδατα των κοινωνικών δεδομένων αιώνων, για τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία, ανανεώνεται από την ίδια την ηρωίδα του. Και τα πολλαπλά καθρεφτίσματά της, στη γυναίκα του 21ου αιώνα. Και μετατρέπεται σε συλλογικό αφήγημα – αφορμή για την προσωπική ρωγμή κάθε Κούκλας. Κι η Νόρα πέθανε. Κι η Νόρα δεν υπήρξε ποτέ. Και ζήτω η Νόρα.
Ο Νικόλας Ανδρουλάκης, στο δραματουργικό κι ερμηνευτικό μονοπάτι του Θεάτρου της Πραγματικότητας, μεταγράφει το έργο και σκηνοθετεί, για δεύτερη χρονιά, μία παράσταση συνόλου, απ’ άκρη σ’ άκρη, στο εμβληματικό Φουαγιέ του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά. Σε μια κυβιστική αποτύπωση της αλήθειας των ηρωίδων. Κάθε φορά απ’ την αρχή
Φωτογραφίες: NDP
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ