Η οικονομική κρίση έχει δείξει για τα καλά τα δόντια της σε όλα τα κανάλια ! Και όταν σας λέω “σε όλα τα κανάλια”, το εννοώ… Είναι κάτι που ισχύει και για τα μικρά, τηλεοπτικά μαγαζιά, αλλά και για τα μεγάλα, μιας και η κρίση έχει αποδείξει πολλάκις μέχρι τώρα, πως δεν κάνει εξαιρέσεις !
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ετσι, όλοι οι τηλε-άνθρωποι φέτος διακαναλικά, βρίσκονται διαρκώς με ένα χαρτί και ένα μολύβι στο χέρι και από το πρωί μέχρι το βράδυ σβήνουν και γράφουν, προσπαθώντας να κάνουν την δουλειά τους έχοντας στα χέρια τους πετσοκομμένους προυπολογισμούς και βάση αυτών επιδιώκουν να δημιουργήσουν προγράμματα ελκυστιοκά τόσο προς τους τηλεθεατές, αλλά το κυριότερο; Ελκυστικά προς τους διαφημιστές.
Οπως καταλαβαίνετε ,λοιπόν , η λέξη “οικονομία” φοριέται πολύ και έχει γίνει ο απόλυτος εφιάλτης τους. Μία οικονομία την οποία προσπαθούν να κάνουν με όσο το δυνατόν πιο… έξυπνο τρόπο έτσι ώστε να μην τους στοιχίσει ούτε στο προφίλ τους και στην τηλεοπτική τους εικόνα, ούτε ,όμως, και στους πίνακες τηλεθέασης.
Και γιατί σας τα λέω όλα αυτά; Γιατί το Mega αποφάσισε να κάνει οικονομία ακόμα και στην πιο επιτυχημένη του σειρά, η οποία δεν είναι άλλη, από την “Ζωή της άλλης” ! Ναι, ναι, μάλιστα μέχρι και η “Ζωή” έπεσε θύμα της κρίσης και δεν το γλιτώνει το… ψαλίδι.
Μετά από σοβαρές σκέψεις η καθημερινή σειρά – φαινόμενο του Μεγάλου Καναλιού από την ερχόμενη εβδομάδα δεν θα βγαίνει στον αέρα πέντε φορές, αλλά τέσσερις, μιας και αποφασίστηκε να μην παίζει κάθε Δευτέρα βράδυ. Οι Megaλικοί σχεδιάζουν τις Δευτέρες να βγάζουν στον αέρα τις νέες σειρές που μας έχουν φτιάξει για φέτος και να κρατούν κάθε εβδομάδα ένα επεισόδιο από την “Ζωή της άλλης”… κάβα, κάνοντας έτσι οικονομία τηλεοπτικών δυνάμεων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ