Το συγκλονιστικό δυστύχημα σημειώθηκε στις 08.10 το πρωί της Τετάρτης (27-07-2011), μπροστά στα μάτια δεκάδων επιβατών που βρισκόταν στον σταθμό εκείνη την ώρα. Ο 34χρονος οδηγός κινήθηκε προς τα πίσω με το λεωφορείο, προκειμένου νε ξεπαρκάρει και να φύγει για δρομολόγιο. Δυστυχώς όμως στο πίσω μέρος του οχήματος βρισκόταν η άτυχη γριούλα, την οποία προφανώς ο οδηγός δεν την αντιλήφθηκε.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τη χτύπησε με την πίσω δεξιά πλευρά του λεωφορείου και την έριξε κάτω, ενώ στη συνέχεια την συνέθλιψε κυριολεκτικά ο πίσω αριστερός τροχός του λεωφορείου.
Σύμφωνα με το e-ptolemeos.gr, το θύμα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Κοζάνης, όπου απλώς διαπιστώθηκε ο θάνατός της, ενώ ο οδηγός συνελήφθη. Προανάκριση για τα αίτια του τροχαίου δυστυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Κοζάνης, αξιωματικοί του οποίου έκαναν μια πρώτη αυτοψία στο χώρο.
Από τα πρώτα στοιχεία προκύπτει ότι το λεωφορείο διέθετε το «μπίπερ» που πρέπει να έχουν τα βαριά οχήματα και που ενεργοποιείται αυτομάτως κατά την οπισθοπορεία, προειδοποιώντας με ηχητικό σήμα τους πεζούς. Αυτό που μεταξύ άλλων εξετάζει η τροχαία είναι αν το ηχητικό σήμα του «μπίπερ» είχε την επαρκή ένταση.
Βεβαίως, όπως σχολίασε ο αστυνομικός διευθυντής Κοζάνης, Γιώργος Καραΐτσης, «καλά είναι τα σύγχρονα μέσα των λεωφορείων, όπως τα ‘μπίπερ’ και οι ειδικοί καθρέφτες, αλλά σε πολυσύχναστους χώρους, όπως στους σταθμούς των ΚΤΕΛ που κινούνται μεγάλα λεωφορεία, καλό είναι να υπάρχει ο παραδοσιακός κουμανταδόρος, όπως υπήρχε παλιά».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ