Η Λουκίλα Καρρέρ Πλέσσα παραχώρησε συνέντευξη στη Real life και τη δημοσιογράφο Χρύσα Κακιώρη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μεταξύ άλλων, η σύζυγός του Μίμη Πλέσσα αναφέρθηκε στην επετειακή συναυλία του στο Ηρώδειο, ενώ αποκάλυψε τον λόγο για τον οποίο ο σπουδαίος καλλιτέχνης δεν άνηκε ποτέ σε κάποια δισκογραφική.
«Ο Μίμης ήθελε νιάτα γύρω του. Αντλούσε και αντλεί από τους νέους. Ήθελε ο μέσος όρος ηλικίας να είναι προς τα κάτω, ακριβώς γιατί του άρεσαν οι φρέσκες ιδέες, οι φρέσκες ενορχηστρώσεις, η φρέσκια ματιά, η νεανική ματιά. Αγαπούσε και αγαπάει πάρα πολύ τους νέους και ήθελε να τους δίνει βήμα. Δεν είχε το σύμπλεγμα να κρατήσει το καλό τραγούδι για τη φίρμα και να δώσει ένα δεύτερο σε έναν νέο τραγουδιστή», είπε αρχικά η Λουκίλα Καρρέρ.
Και συνέχισε: «Επιπλέον, επειδή δεν είχε συμβόλαιο, καμία δισκογραφική εταιρεία δεν ήθελε να γράψει για τα πρωτοκλασάτα της ονόματα, τα οποία μοιραία θα έγραφαν για όσους είχαν συμβόλαιο. Ο Πλέσσας δεν ήταν δικό τους παιδί, ήταν άναρχο πνεύμα και αποδιοπομπαίος τράγος για τις δισκογραφικές».
«Δεν τους άφησαν να συνεργαστούν μαζί του, αυτό έγινε και με τον Στράτο Διονυσίου και με τον Σταμάτη Κόκκοτα. Στην Τζένη Βάνου, που δεν είχε ούτε εκείνη συμβόλαιο, έδινε τη μια επιτυχία μετά την άλλη, αλλά θάφτηκαν, το “Σε βλέπω στο ποτήρι μου” ή το “Χίλιες βραδιές”. Η λαϊκή πλευρά της Τζένης Βάνου ανακαλύφθηκε μετά τον θάνατο της. Μέχρι τότε έτρεμαν μήπως «χτυπήσει» τα πρωτοκλασάτα ονόματα των δισκογραφικών που είχαν τα πρωτεία και δεν έπρεπε ξαφνικά να βγει η Βάνου και ο Πλέσσας πάνω από τους δικούς τους», αποκάλυψε η σύζυγος του Μίμη Πλέσσα.
Ο χρόνος δικαιώνει και τους δημιουργούς και τους τραγουδιστές. Ο χρόνος και η αγάπη του κόσμου, που έχει το αλάθητο. Ο κόσμος ξέρει ποιος δεν κοροϊδεύει, ποιο είναι το καλό τραγούδι και το έργο τέχνης», κατέληξε η Λουκίλα Καρρέρ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ