Δεν χρειάζεται να είναι κανείς μουσικός για να καταλάβει ότι η πολυσυζητημένη εμφάνιση της Madonna στο Εxpo του Τελ Αβίβ ήταν κάτω παραπάνω από απογοητευτική… Η βασίλισσα της pop στόναρε, σε όλο το τραγούδι και όλοι περιμέναμε να καταλάβουμε τι συμβαίνει… Αν είχε κάποιο πρόβλημα ο ήχος, αν κάτι δεν ακούσαμε καλά… Γιατί δεν μπορούσαμε να πιστέψουμε ότι της Μαντόνα, του θρύλου της μουσικής ήταν η φωνή που ακούγαμε το βράδυ της Eurovision 2019.
Tαυτόχρονα το ντύσιμό της που δεν την κολάκευε ιδιαίτερα αλλά και ο τρόπος που προσπαθούσε να κινηθεί στη σκηνή δεν την βοήθησαν… Και παρά το γεγονός ότι είναι ο μύθος “Μαντόνα” δεν κατάφερε να παραμείνει στο βασιλικό της θώκο… Τουλάχιστον αυτή ήταν η άποψη μιας μεγάλης μερίδας θαυμαστών… Και πρέπει να τονίσουμε ότι πολλοί ήταν επίσης εκείνοι που πήγαν στο Τελ Αβίβ, μόνο και μόνο για να δουν τη Μαντόνα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μια τεκμηριωμένη άποψη για το τι συνέβει έχει και η Σία Κοσκινά, Ερμηνεύτια μουσικού θεάτρου- καθηγήτρια- ιδρύτρια της πρώτης σχολή μιούζικαλ στην Ελλάδα P.M.T.P. by Sia Koksina
Απ’ όσο γνωρίζω το πλέιμπάκ απαγορεύεται σε αυτή τη διοργάνωση οπότε αναγκάστηκε να τραγουδήσει ζωντανά… Λαμβάνοντας υπόψιν λοιπόν, οτι το ντοκουμέντο της πρόβας στο internet αποδυκνύει οτι ήταν καθ’ όλα “σωστή”, θεωρώ, ότι το πιθανότερο που της συνέβη την στιγμή της παράστασης, είναι η αλλοίωση του ήχου στα ακουστικά της -τα λεγόμενα in ear monitors -που φορά για να ακούει την επιστροφή της και να ελέγχει τον ήχο που βγαίνει από το λαιμό της… Όταν τραγουδούσε δε με την χορωδία κούρδιζε καλύτερα αλλά το εχανε ξανά όταν ήταν μόνη της, σαν να μην το ελέγχει… Ο τόνος της ήταν συνήθως χαμηλότερος σα να μη φτάνει την νότα, συχνά τέντωνε τον λαιμό της σαν να ζορίζεται, και βέβαια μέσα σε αυτή την βαριά φορεσιά που έμοιαζε με πανοπλία , το σώμα της δεν ήταν ελεύθερο να αναπνεύσει, με αποτέλεσμα να μην στηρίζει τον ήχο της από το διάφραγμα…
Το TLIFE, επικοινώνησε και με την γνωστή καθηγήτρια φωνητικής με μεγάλη εμπειρία εδώ και πολλά χρόνια Τζούλη Μασίνο η οποία μας είπε ότι τα έχασε και εκείνη από την εμφάνιση της Μαντόνα και ότι δεν έπρεπε να τραγουδήσει ζωντανά!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Omg!!!! Δεν έπρεπε η Μadonna να τραγουδήσει live! Μάλλον δεν άκουγε καθόλου… Βέβαια και πότε είχε καλή φωνή; Είχε όμως στυλ! Όλες τις μεγάλες παραγωγές επάνω της και σωστό timing τότε που ξεκίνησε. Επίσης είχε πολύ ιδιαίτερα και πρωτοποριακά τραγούδια που την έκανα τόσο μεγάλη τραγουδίστρια και τόση ιδιαίτερη . Δυστυχώς δεν το πρόσεξε όπως θα έπρεπε αυτή τη φορά…Κρίμα για όλους” είπε η Τζούλη Μασίνο στο TLIFE
Ο γνωστός παραγωγός και συνθέτης Τόνυ Mαυρίδης είπε για την εμφάνιση της Μadonna
“Υπήρχαν έντονα στοναρίσματα. Αλλά δεν καταλαβαίνω κάτι… Περιμένατε κάτι άλλο; Δεν αμβισβητούμε ότι είναι μια τεράστια τραγουδίστρια στο είδος της αλλά ποτέ δε φημιζόταν για τις φωνητικές της ικανότητες. Δεν ήταν ποτέ η Σελίν Ντιόν! Είναι ένα pop icon αλλά δε με σόκαρε αυτό που άκουσα γιατί αυτό περίμενα”
Πιστεύετε ότι δεν άκουγε καλά; 26 χώρες και δεν έγινε τεχνικό λάθος και η εμφάνιση της Μαντόνα ήταν η πιο άβολη στιγμή. Αν υπήρχε πρόβλημα με τον ήχο θα είχαν και οι άλλες χώρες πρόβλημα… Τις πρόβες της τις έκανε… Απλά η Μαντόνα, καλώς η κακώς αυτή είναι… Την αγαπάμε αλλά δεν περίμενα κάτι άλλο”
Στο TLIFE, μίλησε για την εμφάνιση της Madonna και ο παραγωγός δισκογραφίας και ιδιοκτήτης εταιρείας Sonar music Ανδρέας Γιατράκος
“Είναι λυπηρό μέσα σε μια βραδιά να έρχεται η απομυθοποίηση μιας μεγάλης ντίβας της ποπ μουσικής σκηνής όπως είναι η Μαντόνα. Η Μαντόνα δεν φημίζεται για τις φωνητικές της αρετές αλλά αυτή η άθλια εικόνα συνολικά που έβγαλε με την άτυχη εμφάνιση της στη Eurovision την καθιστά ήδη συνταξιούχο. Όχι επειδή έτυχε να φαλτσαρει εκνευριστικά..μπορεί να μην άκουγε καλά.. Φοβάμαι απλά την ξεπέρασε η εποχή. Μια ντίβα που άφησε ανεξίτηλα το σημάδι της στο χώρο της μόδας και δισκογραφίας πρέπει να συνειδητοποιήσει πως με τέτοιες εμφανίσεις γίνεσαι γραφική. Πιστεύω πως ήταν μια κακή επιλογή να εμφανιστεί εκεί..Όσο και να ήθελε να προωθήσει την “νέα” της δουλειά. Κρίμα.. Δεν ήμουν ποτέ μεγάλος φαν..αλλά με “ανάγκασε ” να αγοράσω για πρώτη φορά δίσκο της..το “ray of light” σε παραγωγή του William Orbit. Ένας δίσκος κόσμημα για τη σύγχρονη παγκόσμια μουσική σκηνή. Εγώ αυτό Θέλω να κρατήσω από το κοριτσάκι με ιταλική καταγωγή που κατέκτησε τον κόσμο”.
Η βασίλισσα πήρε και κακές κριτικές από την γερμανική εφημερίδα Welt αλλά και από το twitter!
“Η εμφάνιση της σούπερ σταρ ήταν αδύναμη. Ξεκίνησε με την προσπάθειά της να τραγουδήσει μία διασκευή του «Like a Prayer», που έκλεισε φέτος 30 χρόνια από την κυκλοφορία του, αλλά η φωνή έβγαινε λάθος καθ’ όλη τη διάρκεια του τραγουδιού με τη Μαντόνα να δείχνει ότι πασχίζει να τραγουδήσει και να κινείται με δυσκολία πάνω στη σκηνή” έγραψε η εφημερίδα…
Καταλαβαινεις οτι γερασες, οταν ολες με τις οποιες τον επαιζες μικρος, ειτε πεθαναν, ειτε πεθαναν και δεν τους το ειπαν ακομα… #eurovisiongr#Madonna
— Ποιητής FUNφάρας (@FUNFARAS) 18 Μαΐου 2019
#Eurovision #Madonna 200 στη στροφή και την φωνάζουν γιαγιάαααααα
— MILTOS MORAITIS (@miltos1974) 18 Μαΐου 2019
Κλάμα στου Μαξίμου που δεν το πήραν τα Σκοπια, η Μαντόνα πρέπει να βγει σε σύνταξη στην Ελλάδα τώρα που ο Αλέξης δίνει την 13 σύνταξη #EUROVISION #alexis #Madonna
— Spiros Catechis (@Trader1972) 18 Μαΐου 2019
Η @Madonna ας σταματήσει τα μποτοξ και ας βγει στην σύνταξη ….δεν έχει μάνα μου να τσιτωσει άλλο το πρόσωπο τόσα χρόνια τραβά τραβά #Madonna #Eurovision
— Pinelopi (@_pinelopi99) 19 Μαΐου 2019
Η Μadonna το φιάσκο της βραδιάς και η Φουρειρα-θεά- η star της βραδιάς! Ρε τι γίνεται;;; #eurovisiongr #Madonna #foureira
— MariannaAntonopoulou (@MarAntonopoulou) 18 Μαΐου 2019
Δες ξανά ένα απόσπασμα από την εμφάνισή της
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ