Η Μαίρη Συνατσάκη τα τελευταία χρόνια απέχει συνειδητά από την τηλεόραση και ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με το διαδίκτυο (Instagram και Youtube) αλλά και με τις επιχειρήσεις της και τις συλλογές ρούχων και παπουτσιών που βγάζει η ίδια. Το ένθετο “Κ” της Καθημερινής συνάντησε την αγαπημένη παρουσιάστρια κατά τη διάρκεια της φωτογράφισής της για τη νέα της συλλογή και τη ρώτησε πόσο ειλικρινής είναι η εικόνα που παρουσιάζει στο Instagram.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πόσο μεγάλη είναι η ευθύνη του να ασκεί επιρροή καθημερινά σε τόσες χιλιάδες ανθρώπους; Και τελικά πώς είναι η ζωή με 720.000 μάτια στραμμένα πάνω της σε καθημερινή βάση;
Πώς είναι η ζωή με 700.000 μάτια να κοιτούν την κλειδαρότρυπα σου;
Γενικά δεν είναι «ζωή» αυτό που συμβαίνει στα social media. Είναι μερικά δευτερόλεπτα της καθημερινότητας που ο καθένας επιλέγει να προβάλει – τα πιο καλά του συνήθως. Κατά τα άλλα, προσωπικά φιλτράρω το περιεχόμενο που δημιουργώ με γνώμονα ακριβώς αυτά τα πολλά ζευγάρια μάτια.
Επιτρέπεται να κλείσεις για ένα διάστημα την εφαρμογή και να κάνεις διακοπές χωρίς να μοιράζεσαι καμιά στιγμή σου; Το έχεις κάνει;
Το έχω κάνει και θα το ξανακάνω. Η πρώτη φορά που απείχα, παραπάνω από ένα μήνα, ήταν το καλοκαίρι του ’18, όταν μετά τη δραματική φωτιά στο Μάτι ξεκίνησα εκεί τον εθελοντισμό. Δεν είχα όρεξη για τίποτα πιο εξωστρεφές. Επίσης έχω σταματήσει μερικές εβδομάδες όταν νιώθω ότι με καταπιέζει το «τέλειο» περιβάλλον του Instagram ή σε περιόδους που ήμουν πολύ στενοχωρημένη για προσωπικά ζητήματα και δεν υπήρχε κανένας λόγος να προσποιούμαι τη χαρούμενη δημόσια.
Τι κάνεις με τους haters;
Εύχομαι μέσα από τη ψυχή μου οτιδήποτε τους ταλαιπωρεί και τους δημιουργεί όλη αυτή την ένταση να περάσει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Δεν υπάρχει ούτε μια περίπτωση στο εκατομμύριο ένας ευτυχισμένος άνθρωπος που περνάει καλά στη ζωή του και νιώθει καλά με τον εαυτό του, να ξοδέψει έστω και μισό λεπτό από τη ζωή του για να στείλει hate σε κάποιον στο ίντερνετ.
Κατανοώ ότι έχει να κάνει με τη χρήση που κάνει ο καθένας, αλλά είναι το Instagram ένα εν γένει ναρκισσιστικό μέσο αυτοπροβολής;
Ε, προφανώς και είναι. Αλλά όλες σχεδόν οι εκφάνσεις της κοινωνικής μας ζωής έχουν αυτό το χαρακτηριστικό. Αυτοπροβαλλόμαστε στη γειτονιά, στη δουλειά, στο σόι μας. Αδημονούμε να ακούσουμε ένα «Μπράβο» και ένα «Σ’ αγαπώ». Πασχίζουμε για την αποδοχή σχεδόν με όλα όσα κάνουμε στη ζωή. Αυτό μιμείται και το Instagram, στην υπερβολή του.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ